Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei sitten tullut yöksi kotiin. Mitäs nyt?

Vierailija
18.05.2014 |

Lähti ystävänsä luo illanviettoon ja sillä tiellä on yhä. Ei todellakaan ole hänen tapaistaan, aina on tullut yöksi kotiin. Todennäköisin skenaario on, että on sammunut ja jäänyt sinne yöksi, mutta mitä jos jotain onkin sattunut? Puhelin hälytti kun soitin kaksi kertaa. Kolmannella meni suoraan vastaajaan.

mitä tekisitte? Rupeanko onkimaan miehen ystävien puhelinnumeroita ja soittamaan/viestittämään tietävätkö miehen liikkeistä, vai odotanko vain että miehestä kuuluu?

kyllä vituttaa ja huolestuttaa. Pettämistä en epäile, mutta mistäpä sitäkään tietää. Olen nukkunut ehkä 2h yöllä ja pitkä päivä edessä.

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:18"]Jos itse ehdottaa yöksi jäämistä, niin minusta se on niin kuin sovittu juttu. Kyllä tässä käy nyt niin, että mies on ihan öönä kun vaimo kilahtaa oikein kunnolla ja siitä se alamäki alkaa...

[/quote]

Jaa kuka on ehdottanu? Mieshän sanoi tulevansa kotiin yöksi, eli sovittu juttu tulla kans kotiin - eikös?

[/quote]

Aloittaja: "itse ehdotin ennen lähtöään että pitäisikö miehen jäädä sinne yöksi"

Vierailija
82/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö ap kertomaan lisää, mitä sait selville? Kylläpä oli sikamainen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh, täähän on ollut täällä aiemminkinkin, lähes sanasta sanaan vanha aloitus. Mitäs ap jos keksisit välillä jotain uutta?

Vierailija
84/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:35"]Voi vittu! Nyt se tuli.Kaula täynnä fritsuja, ihan kun jollain teinillä.Sanoi anteeksi ja meni suoraan suihkuun! En ehtinyt sanoa mitään :( ap

[/quote]

Oikea ap käytti pisteen jälkeen välilyöntiä

[/quote]

Joo, no tuossa hermostuneisuuden tilassa ei ehkä tuu kirjoitusoppi ekana mieleen.

[/quote]

Enterin paino pisteen jälkeen on aika automaatio. Ei siihen liity tunnetilat mitenkään.

Vierailija
85/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä jutussa kävi?!?  Vastaa oikea ap! En pysty jatkamaan sunnuntaipäivääni ennen kuin tiedän tuliko ap:n mies kotiin ja mitä oli tapahtunut...:D

Vierailija
86/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:35"]Voi vittu! Nyt se tuli.Kaula täynnä fritsuja, ihan kun jollain teinillä.Sanoi anteeksi ja meni suoraan suihkuun! En ehtinyt sanoa mitään :( ap

[/quote]

[/quote]

Joo, no tuossa hermostuneisuuden tilassa ei ehkä tuu kirjoitusoppi ekana mieleen.

[/quote]

Enterin paino pisteen jälkeen on aika automaatio. Ei siihen liity tunnetilat mitenkään.

[/quote]Mulla on vääränlainen enter, kun mulla vaihtuu siitä rivi.

=(

Vierailija
87/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aplla vaihtuu kirjoitustyyli ekassa viestissäänkin. Pieniä kirjaimia aloituksessa lopussa jne

Vierailija
88/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, joku on esiintynyt nyt minuna.

Eli tässä oikea ap.

Mies ei tullut kotiin kaula täynnä fritsuja, onneksi. Sain äsken tekstiviestin " huomenta <3". Hohhoijaa, ei sitten ollut yöllä enää VIITSINYT lähteä sieltä kaukaa kotiin, mutta ei sitten ollut näköjään myöskään sen vertaa minua ajatellut että ilmoittaisi. Kysyin onko tuo hänestä ihan ok ja sanoi ettei kai sitten ole. Olin niin vihainen etten kyennyt sen korrektimpaan keskusteluun, sanoin olleeni todella huolissani ja että nyt olen vitun vihainen ja miehen paree jäädä sinne täksi päiväksi että saan nukuttua ja rauhoituttua. 

Olin toki sanonut hänelle itse että miksei jäisi yöksi, mutta sanoi tulevansa kotiin ja ILMOITTAVANSA jos tarvitsee kyytiä jostain asemalta tms.

ap

Vierailija
89/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
90/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on koko perkelettä kun päästätte miehenne yhtään mihinkään. Sen sian on syytä pysyä kotona, muuten alkaa lätty lätiseen. Niin ja ap, onko miehelläsi kaiken lisäksi vielä pieni peenis. Siis mä en kestä, taatusti joku ammiskatkis pieni pili. Huomenna heti ero vireille.

Vierailija
91/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITTENSITTEN - paskaa taas!

Vierailija
92/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitus ei ollut provo, ihan täyttä totta. 

Kirjoitan tabletilla ja siksi tulee hieman virheitä ja isoja kirjaimia jää pois. Ainoastaan tuo fritsujuttu ei ollut minun kirjoittamani. 

En tiedä, ehkä ylireagoin sitten kun kerta olin itse maininnut yöksi jäämisestä. mutta mies itse sanoi tulevansa kotiin. Ja jos ei ilmoita, eihän voi tietää jos on vaikka sammunut katuojaan, saanut matkalla turpaansa ( mies ei itse koskaan haasta riitaa kylläkään) tai muuta ikävää. 

Jos oikein ymmärsin, mies ei ollut sammunut, eli mielestäni puhdasta ajattelemattomuutta tai välinpitämättömyyttä olla ilmoittamatta puolisolleen. 

Ap

Vierailija
93/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITTENSITTEN - paskaa taas!

Vierailija
94/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä viesti, että paipai ja pusipusi, täältä tullaan, levittelepä hääräsi valmiiksi... Hyi helvata. :-( No ehkä ap on saanut parhaan mitä saatavissa oli ja elämä jatkuu. Kannattaa ap tehdä sama lähiaikoina miehelle, älä ainakaan jätä tilaisuutta käyttämättä etsiä parempaa ihan luvan kanssa.

Vierailija
95/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä tarvitse lukea jos noin sapettaa. Voi vapaasti siirtyä toiseen ketjuun :)

ap

Vierailija
96/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan aio tehdä samaa miehelle. Tätä lukuunottamatta väitän että harvinaisen hyvä mies kyseessä, mutta kieltämättä tämä käsitykseni koki nyt pienen kolauksen. Tämä kerta menköön, jos mies tajuaa olla pahoillaan. Seuraavan kerran jos käy, niin uskon löytäväni paremmankin. 

Ap

Vierailija
97/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole iloa omistaa noin toisesta piittaamatonta miestä! Jos ei parempaa olisi saatavilla olisin mieluummin ilman.

Vierailija
98/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette selvästi ymmärrä miehen ajattelua. Kun on sanottu, että voi jäädä yöksi ja se on ihan ok, niin silloin se on niin miehen mielestä. Ja jos ilmoittamisesta oli puhe nimenomaan kyydin suhteen, niin eihän hän tarvinnut mitään kyytiä, koska jäi sinne yöksi. Hänen sanomansa kotiintuleminen on ollut samanarvoinen vaihtoehto tuon yöksijäämisen kanssa.

Kyllä kiukutteleva emäntä saa tässä kohtaa tahran omaan erinomaisuuteensa. Mies ei oikeasti ymmärrä, mitä hän on tehnyt väärin ja ennen niin kiva vaimo muuttuu pirttihirmuksi ihan ykskaks syyttäsuotta. Tunnelma huskasta illasta kavereiden kanssa vaihtuu ikävään kinasteluun ja kiukkuiseen akkaan, vaikka mielessä oli ollut pientä suolaista purtavaa ja krapulan parantelua lakanoiden välissä ja päällä.

Vierailija
99/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tapauksessa ihan mieluusti otan sen tahran omaan erinomaisuuteeni. Pirttihirmuksi en ryhdy, mutta mieleni olen pahoittanut.

kaiken lisäksi olemme keskustelleet miehen kanssa asiasta etukäteen. Olen sanonut että minulle illanvietot on ok, mutta baarista pitää päästä kotiin. Polttarit ja mökkiviikonloput ovat asia erikseen ja tämä ilta olisi ollut minun puolestani myös ok, jos vain olisi suvainnut asiasta ilmoittaa. Mies tietää että huolestun.

Minäkin odotin tätä päivää, tarkoitus oli grillata ja nauttia kesäpäivästä. En kyllä ole pitkävihaista sorttia, mutta on niitä parempiakin päiviä ollut.

ap

Vierailija
100/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Enter ja spaceon eri näppäimet :)