Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei sitten tullut yöksi kotiin. Mitäs nyt?

Vierailija
18.05.2014 |

Lähti ystävänsä luo illanviettoon ja sillä tiellä on yhä. Ei todellakaan ole hänen tapaistaan, aina on tullut yöksi kotiin. Todennäköisin skenaario on, että on sammunut ja jäänyt sinne yöksi, mutta mitä jos jotain onkin sattunut? Puhelin hälytti kun soitin kaksi kertaa. Kolmannella meni suoraan vastaajaan.

mitä tekisitte? Rupeanko onkimaan miehen ystävien puhelinnumeroita ja soittamaan/viestittämään tietävätkö miehen liikkeistä, vai odotanko vain että miehestä kuuluu?

kyllä vituttaa ja huolestuttaa. Pettämistä en epäile, mutta mistäpä sitäkään tietää. Olen nukkunut ehkä 2h yöllä ja pitkä päivä edessä.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä kävi?

Vierailija
42/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se mies joka laitto ne pääkallokalsarit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottavaa, ap. Varmasti todella ikävä odotella yöllä ja miettiä kauhuskenaarioita. Minusta olet saanut tosi loukkaavia viestejä ja kummallisia kommentteja. Itse en lähtisi pizzan paistoon, mutta en ehkä myöskään katoaisi koko päiväksi - sehän on aivan yhtä lapsellista ja vastuutonta kuin mitä miehesi on nyt tehnyt, etkai halua alentua samalle tasolle? Yritä olla aikuinen. Koeta jatkaa päivääsi normaalisti ja kun mies saapuu kotiin, käytte vakavan keskustelun. Olen varma että hän on kunnossa, sammunut vain. Ja jos jätkäporukalla ovat mökillä niin ei varmasti ole pelkoa pettämisestäkään.

Vierailija
44/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. En ole tarkastanut missä kalsareissa lähti, ei ole ikinä antanut aihetta luottamuspulaan. Paitsi nyt.

ap

Vierailija
45/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyllä itsekin aivan paineessa, enkä tietäisi mitä tehdä. Luotan 100% mieheeni, mutta jos tuollaisen tempun tekee niin kyllähän siinä luottamus alkaa säröillä. Jos on sovittu että kotiin tulee tai ilmoittaa ainakin jos jää yöksi, eikä edes siinä voi pysyä, niin miten voi olla enää varma että pysyy siinäkään lupauksessa ettei muita paneskele?

Vierailija
46/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 37. Eivät ole mökillä, mutta ymmärsin että ilta ei todennäköisesti jatku baariin. 

Netissä saa aina asiattomia ja törkeitäkin viestejä vaikka itse olisi asiallinen. Se ei onneksi minua loukkaa, sillä tiedän että täällä voi kaikki onnettomat laukoa suodattamatta mitä vain. Mutta kivojakin vastauksia olen saanut ja monen kanssa olen samaa mieltä. Voi olla kyseessä kertaluontoinen moka, sammunut nurkkiin. Mutta vastuuntunnotonta se minustakin on ja jos toistuu, voi hyvinkin olla suhteelle ratkaisevaa. Haluan kuitenkin luotettavan miehen ja lapsilleni vastuuntuntoisen isän.

ap

Vierailija
47/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on venynyt pitkäksi, juomaa on kulunut enemmän kuin oli tarkoitus ja nukkumaan on menty vasta aamun valjetessa. Nyt mies vetelee vielä sikeitä, tai on vasta herännyt jäätävään darraan. Tulee kotiin, kunhan fyysiseltä pahoinvoinniltaan ja muulta morkkikselta selviää. Näin mä uskoisin tapahtuneen. Ja tekisin pizzaa, ainakin jos itseni tekisi sitä mieli.

Vierailija
48/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huorissa,vaan vieraissa.

Vierailija
49/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sankari ennen iltaa tulee kotiin. Nyt vaan yrität relata ja viettää mukavan sunnuntai päivän.

Vierailija
50/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:09"]

Ilta on venynyt pitkäksi, juomaa on kulunut enemmän kuin oli tarkoitus ja nukkumaan on menty vasta aamun valjetessa. Nyt mies vetelee vielä sikeitä, tai on vasta herännyt jäätävään darraan. Tulee kotiin, kunhan fyysiseltä pahoinvoinniltaan ja muulta morkkikselta selviää. Näin mä uskoisin tapahtuneen. Ja tekisin pizzaa, ainakin jos itseni tekisi sitä mieli.

[/quote]

Tätä itsekin veikkaisin, mutta onhan se inhottavaa olla epätietoisuudessa. Ei voi olla varma onko joutunut ryöstetyksi tai hakatuksi tms. koska sellaisiakin asioita välillä tapahtuu. Jos on aina ennen tullut kotiin yöksi ja mitään ei ilmoita, niin väkisinhän sitä pelkää jotain sattuneen. Jaksamisia ap!

Vierailija
51/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- mieheni teki tuota valitettavan usein. Ei tullut baarista kotiin, karkasi kioski- reissulla. kerran löysimme lasten kanssa sunnuntai- kävelyllä piilotetun auton korttelin päästä. Henkinen paine kävi liian kovaksi. Huoli, pelko ja tieto vieriassa käymisesta teki olon mahdottomaksi. Meillä tuo oli henkistä väkivaltaa.

Ymmärrän huolesi siis oikein hyvin. Yksi kerta menee vahinkona, jos mitää ei ole sattunut, mutta toisesta kerrasta harkitsisin jo tarkkaan.

Voimia!

Vierailija
52/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ehdottaa yöksi jäämistä, niin minusta se on niin kuin sovittu juttu. Kyllä tässä käy nyt niin, että mies on ihan öönä kun vaimo kilahtaa oikein kunnolla ja siitä se alamäki alkaa...

Vierailija
53/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan putkaan joutunu

Vierailija
54/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan putkaan joutunu

Vierailija
55/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, palstalta tänään opittua..  Mies saa olla omilla teillään sopimatta ja hälle tulee tehdä pitsaa odottamaan josko herralla on vaikka paha olla. Muuten on pirttihirmu

Vierailija
56/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi nyt jo miehestä kuulua. Kokeilehan ap soitella, josko taju alkaisi ukkoon palata. Sitä rakkautta muuten voi sinun mielestäsi olla tarpeeksi mutta mies ei ole samaa mieltä ja aina löytyy joku joka on valmis rakkaudenosoituksiin:( 

Vierailija
57/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo yhdessä viestissä mainittiin, niin yksi kerta tuollaista menee vahinkona. Toivottavasti jää yhteen kertaan. Exäni teki myös näitä temppuja. Vuosia eromme jälkeen kuulin, että pettänythän se oli. Toivottavasti mies löytyy pian ja asialle on järkevä selitys.

Vierailija
58/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu! Nyt se tuli.Kaula täynnä fritsuja, ihan kun jollain teinillä.Sanoi anteeksi ja meni suoraan suihkuun! En ehtinyt sanoa mitään :( ap

Vierailija
59/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä normaali puoliso on huolissaan jos mies ei tule kotiin yöksi eikä ilmoita. 42 vuotta avioliittoa ja   joitakin pitkäksi venyneitä juttuja on tuohon mahtunut, mutta aina on soittanut tai pyytänyt jonkun muun soittamaan jos itse on estynyt. Olisin minäkin huolesta sekaisin. Rakkaus mieheen tekee sen. Ei voi olla huolestumatta olisin jo soitellut kaikki mahdolliset paikat läpi.

Vierailija
60/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Tosi kiva. Ei sitten muuta kuin mies pihalle vaan. Älä kattele tollasta, tulee todennäköisesti toistumaan ja sun itsetunto huononee. Juokse vielä kun voit.