Mies ei sitten tullut yöksi kotiin. Mitäs nyt?
Lähti ystävänsä luo illanviettoon ja sillä tiellä on yhä. Ei todellakaan ole hänen tapaistaan, aina on tullut yöksi kotiin. Todennäköisin skenaario on, että on sammunut ja jäänyt sinne yöksi, mutta mitä jos jotain onkin sattunut? Puhelin hälytti kun soitin kaksi kertaa. Kolmannella meni suoraan vastaajaan.
mitä tekisitte? Rupeanko onkimaan miehen ystävien puhelinnumeroita ja soittamaan/viestittämään tietävätkö miehen liikkeistä, vai odotanko vain että miehestä kuuluu?
kyllä vituttaa ja huolestuttaa. Pettämistä en epäile, mutta mistäpä sitäkään tietää. Olen nukkunut ehkä 2h yöllä ja pitkä päivä edessä.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat tosi lapselliselta.
Kaikissa perheissä dokaaminen ja ympäriinsä sammuilu/katoileminen ei ole joka viikkoinen harrastus...
Minulle olisi ihan sama tulisiko emäntä yöksi kotiin vai ei. Yhtä hyvin nukkuisin. Aikuinen pitää huolen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna tekisin juurikin niin että lähtisin päiväksi pois, pyörimään ostoskeskuksissa tai jotain, kunhan ois pois kotoa. Sit ku mies tulis kotiin niin siinähän soittelis perään. Tietenkään puheluihin ei voi vastata. Sitten menis jossain vaiheessa kotiin ja kysyisin mieheltä että oliko kiva elää epätietoisuudessa kun ei tiennyt missä oon ja kun en vastannut. Jos se siitä tajuaisi.
kyllä on lapsellista settiä! Kun mies avaa morkkiksen kans kotioven venähtäneen illan jälkeen, niin sehän on vaan helpottunut ettei ne oo kotona..!
Rojahtaa sohvalle, nukahtaa, eikä ajattele sen kummemmin missä ootte. Usko pois.
Kun herää, saattaa miettiä mutta huolestuu ehkä vasta jos ei ketään ala kuulumaan yöksi.. sitten ehkä soittelee, missä, mut on silti vaan helpottunut
Parasta olis kai vaan pystyä olemaan niinkuin muutenkin..
Mulle tulis tuossa vaiheessa semmoinen stoppi etten varmaan soita perään. Viestin voisin laittaa, sitten taistelisin itseni kanssa etten spittele tai viestittele sille.
Vierailija kirjoitti:
Onpa naiset rasittavan ahdistavia.
Juu just..sinä tietenkin olisit ihan chillisti lasten kans kämpillä kun vaimo ei tullut illanvietosta kotiin..eikä vastaile luuriin
Itse en miehenä kaipaisi jos vaimo ei tulisi kotiin. Lähinnä pitäisi tilata siivooja ja pizzaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän löytyi jo yli neljä vuotta sitten, miksi pitäisi ilmoittaa poliisille?
Etteivät enää ole suotta etsivinään
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä kaipaisi jos vaimo ei tulisi kotiin. Lähinnä pitäisi tilata siivooja ja pizzaa sitten.
Vaihtaisitko myös sukupuolta, kun et kerran miehenä kaipaisi? Kaipaisit naisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän löytyi jo yli neljä vuotta sitten, miksi pitäisi ilmoittaa poliisille?
Etteivät enää ole suotta etsivinään
Niimpä.
Vierailija kirjoitti:
Oisin kyllä itsekin aivan paineessa, enkä tietäisi mitä tehdä. Luotan 100% mieheeni, mutta jos tuollaisen tempun tekee niin kyllähän siinä luottamus alkaa säröillä. Jos on sovittu että kotiin tulee tai ilmoittaa ainakin jos jää yöksi, eikä edes siinä voi pysyä, niin miten voi olla enää varma että pysyy siinäkään lupauksessa ettei muita paneskele?
Jos on luvannut siis, ettei muita paneskele. Mutta kenenkään lupauksiin en luottaisi tuollaisessa asiassa. Tämä ei tarkoita esim.sitä, ettei mies saisi mennä naispuolista työkaveria auttamaan muutossa.
Olishan tuo epävarmuus inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi ihan sama tulisiko emäntä yöksi kotiin vai ei. Yhtä hyvin nukkuisin. Aikuinen pitää huolen itsestään.
Meillä sama, mieheni uniin ei minun olemiseni ja tulemiseni vaikuta. Siinä mielessä epäreilua, ettei hän oikein ymmärrä, miltä minusta tuntuu jos huolestun.
Onneksi on kasvanut ihmisenä tässä parissa vuosikymmenessä, ja on oppinut ilmoittamaan suunnilleen mikä meininki. Ja minäkin olen kasvanut, olen nykyisin paljon rauhallisempi ja pystyn jopa nukkumaan, vaikka vähän odottelisinkin miestä kotia.
Toivoa on :)
Vierailija kirjoitti:
aikuinen ihminen ei juo itteään niin humalaan ettei pysty yhtä viestii laittaa!! vastuuntunnoton kusipää taas tekee niin, eikä sellainen ole minkään arvoinen.
Alkoholismi on sairaus, ja kyllä sairaskin ihminen on arvokas ihminen. Toisin kuin jotkut ylemmyydentuntoiset ylvästelijät ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Eipä tunnu palstamammojen kaaliin tämä uppoavan. Varmaan olisivat miehelleen kaiken järjen vastaisesti vihaisia, jos mies erehtyisi luottamaan vaimoonsa eikä mustasukkaisesti huhuilisi perään. :(
Kato ihan peiliin miksi mies on pois yön.
Kai se mies nyt on tullut jo kotiin, onhan aloituksesta jo 4 vuotta.
Tässä vähän ap:lta päivitystä eli ei ole tullut mies kotiin ja hänellä
oivoi kyllä hirvittää ne vainoharhaiset mammat jotka suunittelee ap tilanteessa heti kuulustelua
Jos eletään kimpassa, ei ole mitään "vapautta" ja "oikeutta" aiheuttaa turhaa huolta toiselle. Jos viipyy, ilmoittaa viipymisestään. Helppoa.
Oma exäni teki samaa, monta kertaa eikä huomioinut huoltani tai sitä, että tiesi minun huolestuvan herkästi, jos ei tullut kuten oli luvannut. Olimme muuttaneet toiseen ja vieraaseen kaupunkiin, missä oli mahdollista sattua kaikkea. Olimme kotoisin pienemmältä paikkakunnalta. Saimme nimittäin opiskelupaikat ja aloitimme korkeakoulun, mutta eri alojen.
Viimeinen kerta sisälsikin pettämisen, eksä suuteli samalla luokalla olevaa naispuolista ystäväänsä ja meni tälle yöksi. Ei kertonut minulle ja olin oikeasti ihan varma, ettei pettämisestä ollut kyse. Olin kuitenkin tyhmä. Oli outo vähän kun näin hänet taas, mutten ajatellut sen johtuvan pettämisestä. Hän sanoi että halusi erota ja hammasta purren ryhdyin eroa käsittelemään, kunnes ystäväni ihmetteli että miksi eksäni seurustelee jonkun toisen kanssa (Facebook, siellähän se luki kuulemma). Yhteinen kaveri tiesi pettämisestä, koska eksäni kertoi hänelle, mutta ystäväni ei tiennyt, etten minä tiennyt. Asuimme yhä samassa osoitteessa papereiden mukaan vaikka hän seurusteli jo toisen kanssa (ei suostunut muuttamaan heti pois tai ilmeisesti jaksanut, ei edes tämän uuden luokse) Menin perheeni luokse, kun asia ei edennyt ja olin muutenkin niin väsynyt etten pystynyt oikein ryhtymään hankalaksi. Saan kuitenkin kiittää naista siitä, että pääsin jotenkin eroon tuosta miehestä, koska nykyiseni on monta kertaa parempi ja kypsempi.
Onneksi Apin tilanne selvisi. Tuollaistakin voi käydä. KEskusteleminen on aina hyvä tapa :) Siihen ei kaikki pysty mikä on harmi. Ja rajat saat asettaa, koska alkoholia tulisi osata käyttää niin ettei tarvitse katua.