Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei sitten tullut yöksi kotiin. Mitäs nyt?

Vierailija
18.05.2014 |

Lähti ystävänsä luo illanviettoon ja sillä tiellä on yhä. Ei todellakaan ole hänen tapaistaan, aina on tullut yöksi kotiin. Todennäköisin skenaario on, että on sammunut ja jäänyt sinne yöksi, mutta mitä jos jotain onkin sattunut? Puhelin hälytti kun soitin kaksi kertaa. Kolmannella meni suoraan vastaajaan.

mitä tekisitte? Rupeanko onkimaan miehen ystävien puhelinnumeroita ja soittamaan/viestittämään tietävätkö miehen liikkeistä, vai odotanko vain että miehestä kuuluu?

kyllä vituttaa ja huolestuttaa. Pettämistä en epäile, mutta mistäpä sitäkään tietää. Olen nukkunut ehkä 2h yöllä ja pitkä päivä edessä.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä Ap tämä ketju miehellesi hänen kotiuduttua. Tajuaa miten huolissaan oikeasti olit. Lisäksi tajuaa sen miten kamalia ämmiä on olemassa, useimmat leimaisi hänet automaattisesti petturiksi tai vähintäänkin suunnittelisivat heti kostotoimenpiteitä:(

Sinä kuitenkin puolusti miestäsi ja osoitit, että luotat häneen.

Nousee sinun pisteet miehesi silmissä ja on hyvillään, kun vertailun vuoksi lukee näitä juttuja miten valtaosa av-mammoista olisi toiminut.

Osaa sitten jatkossa arvostaa sinua ja käyttäytyy seuraavan kerran vastaavassa tilanteessa toisin.

Vierailija
102/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:05"]Jonkun kivannäköisen muikkelin vieres se nukkuu.. Oivoi. En yhtään ihmettele,että teidän äijät eroaa alta aikayksikön kun ollaan niin vahtimassa koska se sälli tulee takaisin kotiin että voi taas nalkuttaa turhasta. Minkälaisia naisia suurin osa täällä on? Kyttääviä,ahdistavia ja idiootteja koko porukka. Eikä kiinnosta,vaikka alapeukutatte. Minä olen asiani sanonut.

[/quote]

Mun mies nukkuu usein toisten kännisten ja haisevien miesten lattioilla. Ekalma kerralla olin kiltti ja ostin kylmää siideriä, mutta mitäs kun se onkin hänen tapansa eikä yksi pikku moka? Miksi palkitsisin veemäisestä käytöksestä?

Vierailija
104/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On löytänyt mukavaa seuraa, ja haluaa vielä aamulla ottaa uusiksi yön riemut. Miksi siitä nyt säntäisi mihinkään. Varmaan tällä uudella emännällä on myös jääkaapissa jotain. Luultavasti miehesi on sanonut uudelle muijalle olevansa vapaa. Ei siinä esileikin lomassa voi yhtäkkiä ottaa puhelinta ja alkaa vaimolle tekstaileen: " sori oon sammunu, tulen huomenna kotiin..."

Vierailija
105/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naiset rasittavan ahdistavia.

Vierailija
106/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 13:16"]

http://www.hs.fi/sunnuntai/Tuhoaako+parisuhde+yst%C3%A4vyyden/a1400212811894

Lukekaa naiset, ajatuksella.

[/quote]

luin ajatuksella, muttei osunut. Minulla on enemmän ystäviä kuin miehelläni. Itse olin "keitolla" viime viikonloppuna, mutta pääsin kyllä yöksi kotiin. Kävin myös juuri kaupunkilomalla ystäväni kanssa, mies kävi myös kaverinsa kanssa viikonloppureissulla. Ikinä en ole kieltänyt lähtemästä minnekään, mutta jonkinlaista käyttäytymiskoodia odotan silti. Eli yöksi kotiin ellei muuta ole sovittu. Jos tulee este, niin edes viestiä voisi laittaa ettei toisen tarvitse turhaan huolestua.

siitä tässä nyt oli kyse, turhasta huolesta ja ikävästä epätietoisuudesta. Minulle parisuhteen peruspilari on luottamus, ja tämä tempaus nyt hieman sitä horjutti. Ei tämä maailmanloppu ole, en aio skitsota miehelle viikkoa tai muistuttaa asiasta vuosikausia. Mutta viimeinen kerta sai olla.

Jos olen hullu pirttihirmu kun odotan että minunkin tunteet huomioidaan, niin sitten olen. löytyy näköjään myös niitä pitsanpaistajiakin, joten on miehelläkin valinnanvaraa jos minun kriteerini ovat liikaa.

ap

Vierailija
107/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ajatella asiaa myös miehen näkökulmasta. Eikö hänenkin tunteensa ole kohtuullista ottaa huomioon? Pistä vaan kiertoon, mä oon jonossa pitsoineni ekana!

Vierailija
108/154 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:41"]Jos oikein ymmärsin, mies ei ollut sammunut, eli mielestäni puhdasta ajattelemattomuutta tai välinpitämättömyyttä olla ilmoittamatta puolisolleen. 

Ap

[/quote]

Aika usein humalatila, sumentaa ajattelukykyä ja myös kykyä ottaa toiset huomioon.

Huolestuisin vasta sitten jos vastaavaa tapahtuisi ihan jatkuvasti.

Vierailija
109/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oliko miehellä puhelinta ollenkaan mukana?

Vierailija
110/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita nyt poliisille hyvänen aika!!!!!

Vierailija
111/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimia ap et voi jäädä vain odottelemaan!

Vierailija
112/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän löytyi jo yli neljä vuotta sitten, miksi pitäisi ilmoittaa poliisille?

Vierailija
113/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilanne juuri nyt ap???

Vierailija
114/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tilanteeseen eli tuon tapauksen jälkeen mies oli jonkin aikaa ihan normaali mutta

Vierailija
115/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oliko miehellä puhelinta ollenkaan mukana?

Huhuilet vuoteen 2014.

Vierailija
116/154 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap soita ambulanssi!!

Vierailija
117/154 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna tekisin juurikin niin että lähtisin päiväksi pois, pyörimään ostoskeskuksissa tai jotain, kunhan ois pois kotoa. Sit ku mies tulis kotiin niin siinähän soittelis perään. Tietenkään puheluihin ei voi vastata. Sitten menis jossain vaiheessa kotiin ja kysyisin mieheltä että oliko kiva elää epätietoisuudessa kun ei tiennyt missä oon ja kun en vastannut. Jos se siitä tajuaisi.

Eli kosto. Ei järkeä. Tulee vaan koston kierre...

Vierailija
118/154 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sika mitään tuollaisesta kostosta tajua.

Vierailija
119/154 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ihminen ei juo itteään niin humalaan ettei pysty yhtä viestii laittaa!! vastuuntunnoton kusipää taas tekee niin, eikä sellainen ole minkään arvoinen.

Vierailija
120/154 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosto, vaan jotkut ihmiset on niin typeriä että ne oppii vasta siitä kun itse kokee, sen miltä toisesta voi tuntua.

Esimerkiksi oma ex, se torjui mua vuosikausia seksuaalisesti, vähät välitti kuinka satutti mua.

Mutta annas olla kun lopulta mä torjuin miehen 3 aloitetta seksiin, niin johan mies itki että olen jättämässä hänet! Teki mieli sanoa että eipä kuule kiinnosta miltä susta tuntuu. Syytä voit miettii itekses.

Mutta mä otin kännykän ja aloin lukee face viestejä yms. Enkä vastannu mitään.

Silloin mies tajusi vasta kuinka pahalta se seksuaalinen torjunta tuntuu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna tekisin juurikin niin että lähtisin päiväksi pois, pyörimään ostoskeskuksissa tai jotain, kunhan ois pois kotoa. Sit ku mies tulis kotiin niin siinähän soittelis perään. Tietenkään puheluihin ei voi vastata. Sitten menis jossain vaiheessa kotiin ja kysyisin mieheltä että oliko kiva elää epätietoisuudessa kun ei tiennyt missä oon ja kun en vastannut. Jos se siitä tajuaisi.

Eli kosto. Ei järkeä. Tulee vaan koston kierre...