Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä kirkas Invisibobble näyttää ruskeissa hiuksissa?

Vierailija
18.05.2014 |

Miltä kirkas Invisibobble näyttää ruskeissa hiuksissa? Pomppaako silmään pahasti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasissa (oma väri) hiuksissa vaaleanvihreä apple värinen invisibobble on aika suloinen <3

Vierailija
22/25 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 10:03"]

No näyttikö Ap pahalle toi kuva?

[/quote]

Ei, mutta taidan silti valita ruskean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei taida sopia tuo, tai en ainakaan oman kokemuksen perusteella ymmärrä ton suosiota. Itellä on sen verran ohut kuontalo että pitää kieputtaa pari kertaa eikä se näytä tai tunnu kovin fiksulta, vaikka ton avullahan pitäis vissiin saada ponnariin tuuheuttakin. Ja toisekseen tuntuu että yhtä lailla lähtee tukkaa tohon mukaan ku normiponnariin, tai vastaavasti molemmat saa varoen irti ilman sen suurempaa katoa, normin ehkä jopa helpommin. Ja päänsärystä kärsin tosi harvoin muutenkin. Tuo on tietty hyvä jos se kuluttaa hiuksia vähemmän, mut siitä hyödystä en taida päästä nauttimaan kun ei se vaan mulle istu...

Vierailija
24/25 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väritön hyppää silmille, sopii mun mielestä hyvin, mutta ruskea varmaan vielä "näkymättömämpi".

Invisibobble on mulle mun "hiirenhännän" pelastus! Mun ponihäntä näyttää näiden kanssa paljon tuuheammalta, kun hiukset lähtee vähän niin kun eri suuntiin, eikä yhdeksi "hännäksi" niin kuin normaaliponnarilla :)

Ja joo voin sanoa että H&M:n versiot, aivan kauheita - ja Glitterin versiot pitää kieputtaa tyyliin neljä kertaa +venyy ja paukkuu. Ei kiitos. Nämä palautuu aina takaisin :)

Vierailija
25/25 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako noita on tossa paketissa?