Miltä kirkas Invisibobble näyttää ruskeissa hiuksissa?
Miltä kirkas Invisibobble näyttää ruskeissa hiuksissa? Pomppaako silmään pahasti?
Kommentit (25)
Samalta ku olis kasa neekereitä paskonu päähäs
aha kiitos asiallisesta vastauksesta :/
Miksi joku viitsii ostaa noita hiuslenkkejä järkkyyn hintaan kun samoja saa halvemmalla vaikka Prismasta? Itse olen ostanut Ebaysta ja maksanut ehkä 20snt kpl ja Glitterin 70% alesta ostamani ovat kestäneet jo pari vuotta.
mutta halpisversiot kuulemman venähtää helposti
saako tollasen helposti irti hiuksista? kun ne näyttää siltä että ne saattaa takertua kiinni hiuksiin, niin en ole uskaltanut tollasta kokeilla
jos ei vedä pois vaan kiertää nätisti ni ei pitäs sattua
niin ihanan värisiä, etten osaa päättää minkä otan
Oon nähny ainakin myytävän 3/pakk.
Onko niitä lenksuja eri kokoisina?
Ei kai noita ole kuin yhtä kokoa, mutta sitä saa kieputettua tarpeen mukaan. Ja ei jää jumiin hiuksiin. Mielestäni Glitterin vastaavat ovat huonompia kuin Invisibobblen, paljon jäykempiä.
Mikä noissa on idea, miten ne eroaa tavallisista lenksuista käytössä?
Ne ei kiristä päätä (ei tuu päänahka kipeäksi, ei päänsärkyä), ja ne ei revi hiuksia samalla tavalla kuin normiponnarit. Hiukset jakaantuu jotenkin tasasemmin siihen ponnariin niin ne ei myöskään kuluta niin paljoa.
Tosi hyviä, mä ostin noita "aitoja" koska kaveri sanoi että kokeili Glitterin vastaavia ja ne ei palautuneet yhtään käytön jälkeen vaan venahti kerrasta melkein käyttökelvottomaksi.