Oppilaitospappi?
Oletteko käyneet sellaisen luona? Kaipaisin keskusteluapua, tukea, tai jotain tähän raskaaseen opiskelijan arkeen. Kehtaako sinne mennä?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:13"]Tottakai kehtaat! :) sitä vartenhan he ovat. Meillä oppilaitospappi kastoi meidän lapsemme
[/quote]
Pelkäänettä alan itkeä ja vain mölisen jotain epäselvää sen minkä tyrskimiseltäni kerkeän... mutta kaipaan siis hengellistä tukea, en henkistä, joten siksi haluaisin papin kanssa keskustella. Jotenkin vain on sellainen lukko päässä että en kehtaa mennä.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:13"]Tottakai kehtaat! :) sitä vartenhan he ovat. Meillä oppilaitospappi kastoi meidän lapsemme
[/quote]
Pelkäänettä alan itkeä ja vain mölisen jotain epäselvää sen minkä tyrskimiseltäni kerkeän... mutta kaipaan siis hengellistä tukea, en henkistä, joten siksi haluaisin papin kanssa keskustella. Jotenkin vain on sellainen lukko päässä että en kehtaa mennä.
ap
[/quote]
Pappi varmasti olisi hyvillään, jos voisi olla avuksi. Mene rohkeasti, ovat papit itkua nähneet ennenkin, sitä älä pelkää,
Rohkaisen sinua: mene toki pastorin puheille :) Ja koska kirjoitit, että kaipaat hengellistä tukea, niin voihan olla, että Jumalalla on sinulle jotakin uutta annettavaa tai vahvistusta uskollesi. Muistathan, että Pyhän Hengen tehtäviä ovat mm. lohduttaminen ja vierelläkulkeminen. Varmasti Hän tahtoo olla sellainen sinullekin. Ja siinä tärkeää voi olla se, että tapaat toisen kristityn. Juuri siihen Jeesus lupasi erityisen läsnäolon lupauksen: Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.
Lopuksi haluaisin jättää sinulle pienen rohkaisun sekä hengellisesti että voimaksi arkeen (video) http://www.healingrooms.fi/?sid=118
Tottakai kehtaat! :) sitä vartenhan he ovat. Meillä oppilaitospappi kastoi meidän lapsemme