Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, ÄLKÄÄ perustako käsitystänne miehistä Vauva-foorumille!

Vierailija
21.12.2020 |

Täällä on äänessä tosi vihamielistä miesporukkaa ja toki selvä juttu on, että tällainen foorumi helposti valikoi tietynlaisia ihmisiä käyttäjäkuntaansa, tai miten se asia nyt pitäisi sanoa. Mutta tosielämässä on paljon ihan normaaleja ja mukavia miehiä!

Tälle foorumille hakeutuu varmaan paljon äitejä koska he luulevat, että Vauva -niminen foorumi käsittelee vauvoja ja äitiyttä, mutta tämä foorumi on vissiin ja pidemmän aikaa ollut Suomen aktiivisin foorumi kaikelle mahdolliselle sakille, koska täällä saa kirjoittaa ilman rekisteröitymistä ja se viehättää ihmisiä kun saa puhua ihan vapaasti mitä sylki suuhun tuo.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämäkin mennyt haukkumiseksi? No menihän se. Miten niin pääsi käymään? Toi alotti. Enpä. Juupa. Älä ulise. Läski. Jne. Tässä teille kaikki foorumin ketjut tiivistettynä. Eipä oo, Maisa on ruma ja mies söi vanuukkaat kun pesin jauhelihaa. Uli uli. Mikä järki tässä on? Etkö ymmärrä? En. Tyhmä.

Vierailija
62/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

En todellakaan perusta.

Oma mieheni on aivan erilainen ja onneksi myös muut tuntemani ihmiset.

Niin, minäkin olen normaali ja haluttu livenä, mutta täällä naisia saamaton u l i.

Minäkin kuulemma olen loppu elämäni yksin kissojeni kanssa vaikka kissat inhottaa ja olen parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vielä kesyä verrattuna miesten palstoihin.

Tämä.

Ikävä kyllä jokaisen miehen sisällä on se peto joka päästetään irti miesten palstalla. Tai vastaavasti mieskavereitten kesken saunailloissa jne. Sellaista miestä ei olekaan, joka olisi mukava sisältä. sen verran esitetään mukavaa, että lohkeaa ja muuten ollaan hirviöitä.

Juu, tuo on sitä äijäpuhetta, jota monet miehet juttelevat "ihan läpällä vaan". Mitä rasvasempaa, sovinistisempaa ja ilkeämpää, sen palkitsevammat naurut.

eri

Mitä puhetta nämä teidän jutut on?

Mitähän ne meidän jutut on? Oma kokemus miesten pukukoppijutuista tulee omasta elämästä. En ole vielä sellaiseen naisteniltaan osunut, jossa miehiä olis solvattu yhtä innolla. Teinistä asti on kuultu myös ehdotteluja ja haukkumista tuntemattomilta miehiltä ym muuta p@skaa.

Tämä palsta on tr ollin unelma siksi, koska täälläkin on naisia, jotka ovat sietäneet kaikenlaista miehiltä elämänsä aikana. Täydellinen maaperä.

Vierailija
64/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ikävä kyllä jokaisen miehen sisällä on se peto joka päästetään irti miesten palstalla. Tai vastaavasti mieskavereitten kesken saunailloissa jne. Sellaista miestä ei olekaan, joka olisi mukava sisältä. sen verran esitetään mukavaa, että lohkeaa ja muuten ollaan hirviöitä.

Ne näyttelee sen aikaa kun hyötyy. Kyllähän se oikea mielipide tulee sieltä ulos kun tuntevat olonsa turvalliseksi, että hyöty pysyy vaikka mielensä rehellisesti ilmaisee. Kyllä ne kaikki naisia ja naisen kehoakin halveksii, se kilteinkin ja mukavin tyyppi jota kaikki pitää niin leppoisana ja kivana.

Tää on varmaankin yhden naisvihaajamiehen kommentti, joka haluaa vakuuttaa että kaikki ovat samanlaisia luusereita kuin vauvapalstan miehet.

Vierailija
65/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta antaa kyllä niin karsean kuvan ihmisyydestä yleensä.

Yksi, mitä aloin pitämään palstan perusteella totena oli se, että  nainen ei voi saada enää ikäistään miestä 35-40 -vuotiaana saati siitä eteenpäin. Jotenkin se paasaus meni niin alitajuntaan, vaikka järjellä tajusi että ne paasaajat oli itse ikisinkkumiehiä jotka tuskin olleet yhdessäkään parisuhteessa. 

Olin pakokauhun vallassa kun erosin pitkästä liitosta 40-vuotiaana. Ajattelin, että vaihtoehtoina on yksinäisyys tai 55-60 -vuotiaat sedät, kuten palstalla on opetettu. Tai sitten ne omanikäiset miehet, joita kukaan muu ei huoli, eli esim. eläkkeellä mt-syistä olevat, ojanpohjia koluavat juopot jne.

Miten kävikään? Useampi mies, ihan omasta ikäluokasta, jopa muutaman vuoden nuoremmista, on halunnut kanssani parisuhteen. Miehet siis fiksuja, työssäkäyviä, urheilullisia... kuten itsekin. En ole missi, kaukana siitä, jopa hieman pyöreä, mutta seurasta ei ole pulaa. Myös kaikki ikäiseni eronneet ovat löytäneet about ikäisensä miehen. Ja en pidä pahana jos joku tykkää reilusti vanhemmista miehistä, totuus arkielämässä on kuitenkin se että ei naisen ole mikään PAKKO ottaa isänsä ikäistä miestä tietyn iän ylitettyään.

Samoja fiiliksiä osittain. Pidän itseäni rumana ja arvottomana jo 28-vuotiaana. Olen lukenut palstalla aina jankkauksia nuorista naisista ja se on mennyt samalla tavalla ihon alle kun olen epävarma.

Vierailija
66/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on normaalejakin miehiä, mutta itse ei saa sanoa olevansa sellainen.

Saa sanoa, mutta ei kannata käyttää sanaa kiltti. Koska jos mies sanoo itseään kiltiksi, nousee monella heti karvat pystyyn. Nämä naisvihaajat on pilanneet kilttien miesten maineen. On jopa surullista kun välillä joku nainen sanoo, ettei mitään kilttejä miehiä ole olemassakaan. Kyllä niitä on, mutta ikävä kyllä moni vaan esittää kilttiä. Olen kyllä itsekin törmännyt sellaiseen ja mulla kesti yli kymmenen vuotta saada luottamus miehiin takaisin. Sinä aikana, myönnän, suolsin itsekin paljon miesvihaa nettiin.

Viha johtuu aina jostakin, ei se tyhjästä ilmesty. Siksi jossain määrin ymmärränkin vihaajia, mutta myös säälin heitä koska tiedän kokemuksesta kuinka kuluttavaa se on itselle.

Eikä se edes johda mihinkään hyvään.

Vierailija
67/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Juu, tuo on sitä äijäpuhetta, jota monet miehet juttelevat "ihan läpällä vaan". Mitä rasvasempaa, sovinistisempaa ja ilkeämpää, sen palkitsevammat naurut.

eri

Mitähän ne meidän jutut on? Oma kokemus miesten pukukoppijutuista tulee omasta elämästä. En ole vielä sellaiseen naisteniltaan osunut, jossa miehiä olis solvattu yhtä innolla. Teinistä asti on kuultu myös ehdotteluja ja haukkumista tuntemattomilta miehiltä ym muuta p@skaa.

Tämä palsta on tr ollin unelma siksi, koska täälläkin on naisia, jotka ovat sietäneet kaikenlaista miehiltä elämänsä aikana. Täydellinen maaperä.

Missä pukukopeissa sinä oikein hengailet? Kannattaisiko etsiä joku kivempi paikka?

Itse en ole ikinä törmännyt tuollaisiin juttuihin pukukopeissa enkä muualla.

Vierailija
68/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ristiriitaista, kun täällä samat miehet uhoaa kuinka mahtavaa on olla mies kuinka ylivertaisen voimakkaita ja älykkäitä he ovat yms, mutta sitten naisten kanssa menee aivan surkeasti. Mikä on selitys tähän? Ovatko he kaikki homoseksuaaleja?

Vierailija
69/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi ristiriitaista, kun täällä samat miehet uhoaa kuinka mahtavaa on olla mies kuinka ylivertaisen voimakkaita ja älykkäitä he ovat yms, mutta sitten naisten kanssa menee aivan surkeasti. Mikä on selitys tähän? Ovatko he kaikki homoseksuaaleja?

Ne on trolleja. Tervetuloa internettiin.

Vierailija
70/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi juuristiriitaista, kun täällä samat miehet uhoaa kuinka mahtavaa on olla mies kuinka ylivertaisen voimakkaita ja älykkäitä he ovat yms, mutta sitten naisten kanssa menee aivan surkeasti. Mikä on selitys tähän? Ovatko he kaikki homoseksuaaleja?

Ne on trolleja. Tervetuloa internettiin.

Mutta mikä on heidän elämän todellisuutensa? Naisia he kyllä vihaavat, se on selvä, ei kukaan puhu noin ihmisistä joita arvostaa.

Vierailija
71/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

En todellakaan perusta.

Niin, minäkin olen normaali ja haluttu livenä, mutta täällä naisia saamaton u l i.

Minäkin kuulemma olen loppu elämäni yksin kissojeni kanssa vaikka kissat inhottaa ja olen parisuhteessa.

Valehtelet. Pidä kissas:

Vierailija
72/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat sikoja!

Vierailija
73/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla varsinkin sinkkumiehet joista moni on sitä vastoin tahtoaan kertovat kokemuksiaan naisista. Kannattaa muista heidän keromassan voivan olla totuuden siemen. Laasasen markkina arvoteoria ei kerro koko totuutta. Vaan oma lukunsa on naisten sitoutumis kammo ja nirsous muuten. Nämä jälkimmäiset ovat se toinen virtahepo olohuoneessa. Nämä yksin lapsia hankkivat jo miltei mahot naiset ovat sosiaalinen vääristymä. On väärin että sinkkumiehet joutuvat maksamaan näitä hedelmöitys hoitoja ja niiden tuloksena saatujen lapsien kuluja

Näille vapaaehtoisesti yh äideille.

Töihin ei tietenkään voi mennä. Luette kyllä tuon tekemiä kirjoja ja blogia, mutta ette saa luotua uraa kuten teidän ikoni. Miksi?

Mistä kuvittelet etten minä tai muut palstamiehet ole töissä? Hyökkäät vain olkinukkea vastaan.

Mistä valitatte? Saihan Laasanenkin lopulta naista.

Ei Laasanen koskaan kirjoittanut ettei olisi saanut naisten huomiota. Olisi ollut ottajia Suomessakin mutta päätyi lopulta akateemisissa piireissä tapaamaansa akateemiseen venäläisnaiseen. Laasamen kirjoitti suurimman häviäjän olevan ei akateemiset suomalaiset miehet jotka eivät saa ketään. Tilastotkin vahvistavat tämän. Matala tai korkeintaan mediaanituloiset amismiehet ovat useammin yksin kuin akateemiset miehet.

Kyllä pienituloisimmilla naisillakin on elämä kurjempaa kuin korkeakoulutetuilla naisilla. He ovat kaikkein suurimmassa vaarassa parisuhdeväkivallan suhteen koska eivät saa koulutettua miestä ja matalasti koulutetuissa on enemmän sitä naisvihaista ja muutenkin moniongelmaista elämänkallumateriaalia. Tällä en tarkoita etteikö kouluttamaton mieskin voisi olla älykäs ja empaattinen, ei koulutus kerro ihmisestä kaikkea. Mutta mahdollisuus siihen laskee huomattavasti, koska kyllä se miehen suhtautuminen naisiin korrelloi erittäin vahvasti sivistyksen suhteen, sen näkee jo vertailemalla erilaisia kulttuureja. Sen näkee helposti näiden kilttimiesten kommenteistakin, että he ovat kouluttamattomia ja usein elämäntapatyöttömiäkin. 

Olen siis itsekin ollut syrjäytynyt nainen aikanaan ja näiden kilttisten ja peräkammarinpoikien kanssa minä silloin seurustelin, eikä todellakaan hyvin käynyt. Siksi ottaa päähän se syyttely, että "oot vaan yrittänyt jotain laatikkoleukaisia lentäjälääkäreitä ja siksi oot yksin", kun mulla se just ei mennyt niin. Mihinkään lentäjälääkäreihin minulla ei ole koskaan mahdollisuuksia ollutkaan, he ovat yleensä koulutettujen naisten kanssa, mä olen ihan liian kallu heille enkä ees liiku samoissa piireissä.

Mua ei kiinnosta miehen rahat, oon tottunut köyhyyteen. Jos löytyy sellainen mies, joka on OIKEASTI ja aidosti empaattinen, niin voin vielä harkita, mutta siitä asiasta on niin vaikeaa varmistua ja mua on vedätetty ihan liikaa. Luulin kyllä niiden aiempienkin miesteni olevan kivoja. Mulla on nykyään asiat suht hyvin, oon saanut vakityön, tosin pienellä palkalla kun sitä koulutusta ei ole, mutta en ihan helposti enää huoli miestä sotkemaan elämääni nyt kun vihdoin asiani on suhteellisen hyvin. 

Viestisi ilmiannettu rasismista.

Vierailija
74/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

eri

Missä pukukopeissa sinä oikein hengailet? Kannattaisiko etsiä joku kivempi paikka?

Itse en ole ikinä törmännyt tuollaisiin juttuihin pukukopeissa enkä muualla.

Muun muassa niissä. Miesvaltaisella alalla. Useammassakin työpaikassa. Pukeutumis- ja saunatilat on olleet parhaimmillaan seinän päässä naisista, surkealla äänieristyksellä. Kuuluu isoäänisempi miesten huumori heittämällä läpi. 

Joskus tuli siivottuakin niitä nuorena opiskelijana, miesten sosiaalitiloja siis. Ah sitä setien sovinismisettiä.

Vierailija
75/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi, mitä aloin pitämään palstan perusteella totena oli se, että  nainen ei voi saada enää ikäistään miestä 35-40 -vuotiaana saati siitä eteenpäin. Jotenkin se paasaus meni niin alitajuntaan, vaikka järjellä tajusi että ne paasaajat oli itse ikisinkkumiehiä jotka tuskin olleet yhdessäkään parisuhteessa. 

Olin pakokauhun vallassa kun erosin pitkästä liitosta 40-vuotiaana. Ajattelin, että vaihtoehtoina on yksinäisyys tai 55-60 -vuotiaat sedät, kuten palstalla on opetettu. Tai sitten ne omanikäiset miehet, joita kukaan muu ei huoli, eli esim. eläkkeellä mt-syistä olevat, ojanpohjia koluavat juopot jne.

Miten kävikään? Useampi mies, ihan omasta ikäluokasta, jopa muutaman vuoden nuoremmista, on halunnut kanssani parisuhteen. Miehet siis fiksuja, työssäkäyviä, urheilullisia... kuten itsekin. En ole missi, kaukana siitä, jopa hieman pyöreä, mutta seurasta ei ole pulaa. Myös kaikki ikäiseni eronneet ovat löytäneet about ikäisensä miehen. Ja en pidä pahana jos joku tykkää reilusti vanhemmista miehistä, totuus arkielämässä on kuitenkin se että ei naisen ole mikään PAKKO ottaa isänsä ikäistä miestä tietyn iän ylitettyään.

Samoja fiiliksiä osittain. Pidän itseäni rumana ja arvottomana jo 28-vuotiaana. Olen lukenut palstalla aina jankkauksia nuorista naisista ja se on mennyt samalla tavalla ihon alle kun olen epävarma.

Ootan jo nyt 50v. päiviä t. 30v. kissanainen 😻

Vierailija
76/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

En todellakaan perusta.

Mitä vikaa kissoissa muka on edellyttäen että niitä ei ole aivan järjettömiä määriä jossain pienessä kaupunkiasunnossa?

Vierailija
77/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla varsinkin sinkkumiehet joista moni on sitä vastoin tahtoaan kertovat kokemuksiaan naisista. Kannattaa muista heidän keromassan voivan olla totuuden siemen. Laasasen markkina arvoteoria ei kerro koko totuutta. Vaan oma lukunsa on naisten sitoutumis kammo ja nirsous muuten. Nämä jälkimmäiset ovat se toinen virtahepo olohuoneessa. Nämä yksin lapsia hankkivat jo miltei mahot naiset ovat sosiaalinen vääristymä. On väärin että sinkkumiehet joutuvat maksamaan näitä hedelmöitys hoitoja ja niiden tuloksena saatujen lapsien kuluja

Näille vapaaehtoisesti yh äideille.

Töihin ei tietenkään voi mennä. Luette kyllä tuon tekemiä kirjoja ja blogia, mutta ette saa luotua uraa kuten teidän ikoni. Miksi?

Mistä kuvittelet etten minä tai muut palstamiehet ole töissä? Hyökkäät vain olkinukkea vastaan.

Mistä valitatte? Saihan Laasanenkin lopulta naista.

Ei Laasanen koskaan kirjoittanut ettei olisi saanut naisten huomiota. Olisi ollut ottajia Suomessakin mutta päätyi lopulta akateemisissa piireissä tapaamaansa akateemiseen venäläisnaiseen. Laasamen kirjoitti suurimman häviäjän olevan ei akateemiset suomalaiset miehet jotka eivät saa ketään. Tilastotkin vahvistavat tämän. Matala tai korkeintaan mediaanituloiset amismiehet ovat useammin yksin kuin akateemiset miehet.

Kyllä pienituloisimmilla naisillakin on elämä kurjempaa kuin korkeakoulutetuilla naisilla. He ovat kaikkein suurimmassa vaarassa parisuhdeväkivallan suhteen koska eivät saa koulutettua miestä ja matalasti koulutetuissa on enemmän sitä naisvihaista ja muutenkin moniongelmaista elämänkallumateriaalia. Tällä en tarkoita etteikö kouluttamaton mieskin voisi olla älykäs ja empaattinen, ei koulutus kerro ihmisestä kaikkea. Mutta mahdollisuus siihen laskee huomattavasti, koska kyllä se miehen suhtautuminen naisiin korrelloi erittäin vahvasti sivistyksen suhteen, sen näkee jo vertailemalla erilaisia kulttuureja. Sen näkee helposti näiden kilttimiesten kommenteistakin, että he ovat kouluttamattomia ja usein elämäntapatyöttömiäkin. 

Olen siis itsekin ollut syrjäytynyt nainen aikanaan ja näiden kilttisten ja peräkammarinpoikien kanssa minä silloin seurustelin, eikä todellakaan hyvin käynyt. Siksi ottaa päähän se syyttely, että "oot vaan yrittänyt jotain laatikkoleukaisia lentäjälääkäreitä ja siksi oot yksin", kun mulla se just ei mennyt niin. Mihinkään lentäjälääkäreihin minulla ei ole koskaan mahdollisuuksia ollutkaan, he ovat yleensä koulutettujen naisten kanssa, mä olen ihan liian kallu heille enkä ees liiku samoissa piireissä.

Mua ei kiinnosta miehen rahat, oon tottunut köyhyyteen. Jos löytyy sellainen mies, joka on OIKEASTI ja aidosti empaattinen, niin voin vielä harkita, mutta siitä asiasta on niin vaikeaa varmistua ja mua on vedätetty ihan liikaa. Luulin kyllä niiden aiempienkin miesteni olevan kivoja. Mulla on nykyään asiat suht hyvin, oon saanut vakityön, tosin pienellä palkalla kun sitä koulutusta ei ole, mutta en ihan helposti enää huoli miestä sotkemaan elämääni nyt kun vihdoin asiani on suhteellisen hyvin. 

Viestisi ilmiannettu rasismista.

Hienoa työtä modet.

Jatkakaamme suomalaisten haukkumista ja jätetään muut kulttuurit tämän keskustelun ulkopuolelle.

Suomisiat ovat ansainneet haukkumisen.

Vierailija
78/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei me tiedetään. Ei tarvita vauva-foorumia. Me tiedetään muutenkin että mies pettää aina.

Vierailija
79/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleja, provoojia yms on täällä paljon, mutta aikansa kun täällä viettää, niin oppii tunnistamaan ja seulomaan provot ja trollit joukosta. On ollut silmiä avaava kokemus, enkä todellakaan perusta näkemystäni miehistä tähän palstaan. Tunnen paljon miehiä tietyistä syistä johtuen, eikä niistä kukaan edes tiedä, mikä av- palsta on. Minusta miehestä kertoo paljon jo pelkästään se, jos viettää täällä aikaa- ihan sama vaikka vaan " lueskelemassa ja naureskelemassa", koska em. miehet lasken kuuluviksi ns.juoruämmiin, ja ko. miestyyppi on mielestäni vastenmielinen, saatikka sitten be jotka täällä valittaa ja inisee. Onneksi on oikeassa elämässä tekemisissä oikeasti mukavien ja fiksujen miesten kanssa.

Vierailija
80/156 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne naisvihaajat just haluaa sun ajattelevan noin. Olet varmaan aika yksinäinen? Jos sulla olisi ihmissuhteita, näkisit että on monilla ihan hyväkin mies. Ja kaiken ikäisillä, jopa monet vanhuksetkin seurustelee. Esimerkiksi äitini 70v on tällä hetkellä rakastunut. Hän ja se mies jäivät molemmat leskeksi vuosia sitten ja vaikka molemmilla oli ihan hyvät kumppanit aiemminkin, he kokevat löytäneensä nyt vasta sen sielunkumppaninsa. Se on tosi söpöä sivusta seurattavaa. Molemmilla on vaikka mitä sairauksia, rujon näköisiä arpia ja ulkonäkö mennyt, mutta ovat kuin nuoret rakastavaiset. Kyllä siinä omakin kyynisyys karisee kun heitä katsoo.