Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^¨^¨^¨^¨^ 3-KUUMEILJAT, vko 32 ^¨^¨^¨^¨^¨

04.08.2008 |

Uusi viiko ja elokuussa mennään. Viikko vielä niin koulutkin alkaa.

Tsemppiä kaikille! =)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoitus: valitusta vuodosta. mut jos joku viisaampi arvuuttelis..

eli yleensä vuodan runsaasti ja väh. 5pvää. niinkuin 2 edellistäkin kertaa sen jälkeen kun lopetin pillerit. nyt ei tullu normaalia kipuiluja, kuten ennen.. vuoto alkoi ihan yhtäkkii ja loppui yhtäkkii, kesto n.2,5pvää!! ei juurikaan hyytymiä, niitä yleensä on. olen iha, et häh.. tässäkö tää oli. vuoto oli sen päivän enempi ja muuten niukkaa.. eikä ees tuhrua kuten aijemmin.. (hyi yök kun tällasii kirjottaa, anteeks).

reagoiko keho nyt vasta pillereiden pois jättöön? kun yleensä mulla kierto sekasin jos ei pillereitä. nyt tasan 29pvän kierto ollu.

kiva jos joku osais jotain kertoo..

kp4/29, yk3

Vierailija
22/24 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio on tältä kierrolta ohi ja siemenet ns. kylvetty. Aika rentona odottelen, mitä tuleman pitää, plussa olisi kiva ylläri, mutta negasta tuskin mieltäni suuremmin pahoittaisin. Edelleen välillä iskee epävarma fiilis tyyliin mitä ihmettä me ollaan tekemässä, kun vihdoin on alkanut tuntua sujuvammalta tämä elämä. Meidän lapset nyt 4,5v ja 2,5v. Toisaalta edelleen ajatus isommasta perheestä kiehtoo, mutta varsinaista vauvakuumetta ei ole havaittavissa. Ja jos sattuu väsyneempi tai hankalampi hetki, niin miettii, että apua, tähänkö vielä kolmas lisäksi keikkumaan. Menee varmaan jo harhaoppiseksi tällainen avautuminen 3-_kuumeilijoiden_ pinossa. Sori. Mutta kun kahta ekaa lasta olen todella kuumeillut, niin tulee mieleen, että ollaankohan nyt turhan heppoisin perustein puuhailemassa.

Olen kyllä varmasti iloinen, jos plussa tikkuun paukahtaa. Ja tosi onnellinen sitten, jos vielä kolmannen kerran vauvan saan. Mutta tässä vaiheessa välillä epäilyttää, miten jaksaa. Ainakaan omalla kohdalla en usko siihen, että kolmas lapsi menisi tuossa sivussa, kyllä se hommien määrää lisää, vaikka toki myös rakkauden määrää. Se omasta navasta tältä erää. Paitsi sen verran vielä lisään, että menossa on vasta yk2 eli voi olla, että kuumemieliala tästä nousee sitä mukaa, mitä kauemman plussaa saa odottaa. Sympatiat kaikille teille, jotka on pyörineet tässä pinossa jo pitkään!

Mimmi75: 3-kuumeilijoiden esittelylista olisi kiva, jos vaan joku löytyisi listaa päivittämään. Itse en viitsi luvata, koska mulla välillä tulee pitempiäkin taukoja palstailuun ja muuhun nettitoimintaan.

taikapilvi: kai tuo voisi olla kiinnittymisvuotoakin, en tiedä, itselläni sitä ei ole koskaan ollut. Jostain tosin muistan lukeneeni, että sitä tulee yleensä kai aika vähän, ehkä punainen viiru tai pari. No, joka tapauksessa, kun sun kierto on venynyt noin niin voi se vielä plussaakin tarkoittaa, tuosta yhdestä negasta huolimatta. Pidän peukkuja!

Pikku-tyyppi: en ole asiantuntija, mutta vähän kummaltahan nuo viimeiset "menkat" kuulostaa. Joillainhan tulee vielä raskaanakin kuukautisten tyyppistä vuotoa, mutta tositosi harvinaista se taitaa olla. Vähemmän harvinaista lienee se, että vauvan yrittämseen liittyvä jännitys pistää kierron sekaisin ihan muuten vaan.

Eipä sit muuta kuin vain plussia tänne meidänkin pinoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täti kurvasi paikalle. :( Ja päivä etuajassa kaiken lisäksi. Nyt kierron pituudeksi tuli vain 26 päivää. Oiskohan ollut ettei kiinnittymistä sitten voinut edes tapahtua..? Hmm.. No, jos ovis tapahtuu tässä kierrossa samoihin aikoihin kun yleensä (kp 14 tai 15), niin se osuu juuri viikonlopuksi. Jes! Jotain positiivista sentään. :) Mutta se on eri asia saanko enää miehen suostumaan; hiukan jo valitteli ettei jaksaisi enää. Täytyy katsoa.

Seuraava la olisi 17.5.´09. Se olisi juuri sopivasti lähellä kesää ja silloin on varmaan jo lämmintäkin. Eipä auta kun toivoa.

Mukavaa sunnuntaita! =)

Kp 1/26-30, yk 13

Vierailija
24/24 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna töihin, ei kyllä yhtään nappais. Vähän on tissit kipeet, ja muutenkin turvonnu olo. Huomenna alkaa menkat..toivottavasti ei, mutta pahoin pelkään.

ääh..vaikka ovistestit on ollut käytössä ja plussan aikaan ja ennen on touhuiltu, niin miksei tärppää..en ymmärrä. ja joillakin tärppää heti. ja heti keskenmenon jälkeenhän mun tietääkseni pitäis tulla helpommin rasaaksi..PAH! Noh ensi kiertoon sitten..jos ei nyt natsannu..tylsää..

-Mussunmuuu apeana- (kp 27/28 yk2 km:n jälkeen)