Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatio kp 18 luonnollisessa kierrossa?!!

28.01.2006 |

Selkää särkee ja limat on aivan ovislimoja, mutta kp jo 18!

Olen yleensä tehnyt ovistestejä ja minulla on aina ovis kp 13 tai 14. Tässä kierrossa unohdin tehdä testit ja en puolivälin tienoilla kyllä tuntenut ovulaatiokipuja tai mitään muutakaan... (yleensä kivut on kamalat ja TIEDÄN varmasti oviksen olleen) Ajattelin sitten, että ovista ei ollutkaan.

Mutta nyt on jomottanut " ovismaisesti" toispuoleisesti selkää ja teinpä sitten huvikseen ovistestinkin (iltapäivällä klo 17) ja näytti, että lh-hormoni on koholla, eli kaksi vahvaa viivaa ovistestissä.

Torstaina tein myös ovistestin iltapäivällä kun mahaa jomotti ja silloin toinen viiva oli tosi hailakka ja ajattelin, että ovis oli ollut tosi huomaamaton tai että sitä ei ollut ollenkaan ja että tässä kuussa peli menetetty...=( Mutta onneksi puuhailtiin kuitenkin, jos se ovis nyt sitten onkin.;)

Onko muita joilla ovis on ollut ihan luonnollisessa kierrossa näin myöhään? Tai voiko ovistesteihin luottaa kun sen tekee iltapäivällä? (ohjeissahan lukee, että pitää tehdä aamuvirtsasta)

Sitä luulee olevansa konkari näissä asioissa, mutta niin se elämä taas yllättää...

Liekö sitten asiaan vaikuttaa edellinen kierto, jossa välivuotoa 12 päivää ja kiertopäiviä tuli lopulta vaan 23...

Huoh, mitähän tähän soppaan vielä lykätään...?

(toista yritetään, esikoinen sai alkunsa helposti ja on nyt 3v. Toista yritetty 2,5 v. Syytä ei löydetty. Minulla tasaiset ja normaalit kierrot, mutta minun tuurilla nekin alkavat nyt sitten temppuilla ja sekoittavat soppaa entisestään...)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla mahdollista, se vain merkkaa sitä että kiertosi on tällä kertaa pitempi, n. 32-33pv. Mulla on ovis lähes poikkeuksetta joskus kp 18-20 tienoilla, kierrot keskimäärin 35pv. Nyt olinkin sitten tuoliltani pudota, kun kävin TSSG:ssä kp 12 ja siellä näkyi lähes täysikasvuinen munasolu, jonka gyne ennusti irtoavan muutaman päivän kuluessa..eihän mulla koskaan ole ovis niin aikaisin! Tässä nyt sitten kuulostellaan jännityksellä ovisoireita..

Vierailija
2/2 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tässä kierrossa ovis kp18... aina ennen ollut kp12....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän