lapseni menee syksyllä ammattikouluun, eikä lukioon. surettaa :(
En siis voi aikanaan pitää valmistujaisjuhlia :'( toivottavasti nuoremmat lapseni eivät muutaman vuoden päästä aiheuta tällaista pettymystä. Harmittaa ja suututtaa, käskin poikani pysyä poissa silmistäni jonkin aikaa. :(
Kommentit (78)
Miksi toiset käyttävät hymiöitä joka paikassa? Ap:kin jopa KOLME noin lyhyessä viestissä. Tyhmää.
Miksi toiset käyttävät hymiöitä joka paikassa? Ap:kin jopa KOLME noin lyhyessä viestissä. Tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 13:28"]Tämä on niin provo. Kukaan, siis kukaan äiti ei voisi olla noin tyhmä.
[/quote]
Mä valitettavasti tiedän tälläisiä tapauksia ihan oikeasti että vanhemmat pakottaa lapsensa lukioon koska pitävät sitä parempana ja eivät halua päästää lapsia toiselle paikkakunnalle amikseen kun lukio löytyy kotipaikkakunnalta.
epäilen kans provoa, sama joka toisessa ketjussa väittää ettei amislaiset osaa kirjoittaa.
TERVEISIÄ PORVOOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAI ETTÄ KIRURGIKSI!!!
LUULET VAAN.
Herää TODELLISUUTEEN. Tuilla olet kuitenkin lapsesi kasvattanut. Ootkohan naapurin keski-ikäinen neljän mulatin yh? Vuoden ollut töissä koko elämässä. Kela maksaa kaiken. Ja sosku.
Oon kyl sitä mieltä että amiksen valmistumista ei tarvitse juhlia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:44"]Oon kyl sitä mieltä että amiksen valmistumista ei tarvitse juhlia.
[/quote]
Ei ehkä tarvitse, mutta ehdottomasti SAA.
Tossa töissä istuu vieressä DI, joka on amiksen käynyt lukion sijaan. Ammattikoulutuksella saa helpommin työkokemusta, eikä se estä jatkokouluttautumista.
Huonoin provo ikinä. Kukaan ei oikeasti voi luulla, että pettynyt äiti siellä noin kirjoittelee.
Kyllä mäkin hieman olisin ollu tpettynyt, jos lapseni ei olisi käynyt lukiota ja mennyt sitten yliopistoon. Onneksi molemmilla lapsilla haaveammatti vaati sen yliopiston.
Mun äiti ja isä pakotti mut lukioon ja vuoden täällä oon nyt ollu ja voi vittu miten vituttaa minkälainen tossu oon ollu. Amikseen suunta ens vuonna ! Oh and fuck you
Ei ole provo varmaankaan, koska tällainen joidenkin ihmisten asenne on. Itse muistan 25 vuoden takaa juuri tällaisen asetelman. Tuli lasta kyllä sääli. Nämä lapset, jotka jo tuossa iässä tietää mitä ne aikuisena haluaa ovat kyllä ikäistään kypsempiä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 18:12"]
No, tätähän ei saisi ääneen sanoa, mutta kyllä minuakin vähän harmittaisi jos meidän rauhalliset ja kiltit lapset valitsisivatkin amiksen. Olen aina nähnyt sen sellaisena rääväsuisten ja vähän huonommin motivoituneiden nuorten paikkana, joten huolettaisi, miten löytyi kavereita ja saisivatko opiskella rauhassa. Kyllä minusta koulutus on myös osoitus sosiaalisesta pääomasta, joten kun vanhemmatkin ollaan toisen polven akateemikkoja, niin toivoisi luonnollisesti että lapsetkin opiskelisivat pitkälle.
Kyllä muuten keskimäärin korkeakoulututkinnolla työllistyy ihan hyvin (riippuu tietysti mitä opiskelee) ja palkka on suurempi. Amis pääsee toki aiemmin tienaamaan, mutta monet työt ovat fyysisesti aika raskaita ja kuluttavia.
Siinä olen samaa mieltä että pettymyksen näyttäminen lapselle ei ole oikein. Onneksi meillä kasiluokkalainen on matikkapainotteisella luokalla ja harrastaa itsenäisesti historiaa, joten kyllä ne mielenkiinnon kohteet näyttäisivät vahvasti sinne lukioon viittaavan. :-) Ja nuoremmat sisarukset seuraavat perässä.
[/quote]
Akateemikkoja :D