Oulu vai Oulainen?synnytys
Kommentit (27)
Oulu ehdottomasti. Vaikka/koska siellä syntyy lapsia ihan jatkuvasti niin lääkärit on lähellä ja osastolla on kaikki valmiudet tehohoitoon - sekä äidin että lapsen osalta.
Mä en kyllä huomannut mistään sitä liukuhihnamenoa. Kaikki oli ystävällisiä ja tsemppaavia ja aikaa oli sen mitä tarvitsin. Tosin mun synnytykset on aina ollut tosi nopeita, että ei siinä paljon mitään muutakaan ole koskaan huomannut.
Oon kuullu oulaisista negatiivisia asioita :/ ruuat kuulemma tosi pieniä annoksia...
Täytyy olla aika läski jos ne annokset tuntuu pieneltä :D huippu paikka synnyttää tuo oulainen, pakko kommentoida vaikka vanha keskustelu onkin :) kesäkuussa pääsee kolmannen kerran nauttiin synnytyksestä oulaisissa<3
Ei ole kokemusta OYSn synnytys osastolta, mutta kuullut paljon ystävien kertomia kokemuksia - sekä hyviä että huonoja. Oulaisesta on omakohtaista kokemusta, ja sinne haluan uudestaan kun kohta on taas aika synnyttää. Siellä on aikaa ja tilaa. Tuntui että minua kuunneltiin ja kunnioitettiin. Miehestänikin pidettiin hyvää huolta. Synnytyksessä tapahtui kriisitilanne ja kätilö pelasti vauvan hengen.
Yksi iso syy miksi halutaan sinne on että synnytysosastoa ei suljettaisi. Menkää tekin!!! :)
Kolme kertaa Oulaskankaalla synnyttänyt, ihana paikka. Kätilöt/hoitajat mukavia ja hyvät muistot jäänyt. Oulusta ei kokemusta, mutta oulaisiin menisin jos vielä vauva tulisi, vaan ei enää tule. :)