Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulu vai Oulainen?synnytys

Vierailija
16.05.2014 |

Kumpi parempi? Pitäs kohta valita :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää synnytin Oulussa vuosi sitten. Kätilöt ja hoitajat oli kaikki aivan ihania, jäi tosi hyvät muistot!

Vierailija
2/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulainen. Pienehkö synnäri jossa saa yksilöllistä hoitoa..

Vierailija
4/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaisissa ei valmiutta, jos kaikki ei mene putkeen. Ehdottomasti Ouluun.

Vierailija
5/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaisissa ei valmiutta, jos kaikki ei mene putkeen. Ehdottomasti Ouluun.

Vierailija
6/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin oulaisissa pari kk sitten. Aivan ihana paikka :). 

Kätilöt olivat ihania, kaikki vaikuttivat todella pitävän työstään. Minua, vauvaa ja miestä kohdeltiin kuin kukkia kämmenellä. Synnyttäessä toiveitani kuunneltiin ja sain synnyttää veteen. Perhehuoneisiinkin mahduttiin :). Ja ne ruuat, en olisi uskonut sairaalaruuiksi :). 

Vierailija
7/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oulaskankaan lastenlääkäri "päivystää" kotonaan kyllä, eli on aina puhelimen päässä kuulemma.

Ja lääkärihän siellä on aina paikalla. 

Niin ja allassynnytys onnistuu! 

Vierailija
8/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkola

Vierailija
9/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulainen! Siellä on kunnolla aikaa synnyttäjille :) Neljä siellä ja aina saanut osakseni hyvää kohtelua :) Toista oon Oulusta kuullut.

Vierailija
10/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaisissa ON 24/7 leikkausvalmius eli hätäsektio onnistuu mikäli kaikki ei mene putkeen. Terv. Oulaisissa synnyttänyt :)

Vierailija
11/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis. Edellinen jatkaa. Oulusta olen kuullut, ettei siellä ole niin aikaa synnyttäjille ja jos sinne osuu ns. ruuhka aikaan, vielä vähemmän on aikaa.

Vierailija
12/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa olen käynyt kolmesti synnyttämässä. Aina on kohdeltu hyvin, aikaa on ollut ja ruoka hyvää. Ei mitään valittamista.

Vierailija
13/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulusta vain positiivista sanottavaa kaiken muun osalta paitsi huonekaverini. Huonekaverilla ramppasi vieraita ihan koko ajan vierailuajoista välittämättä. Mutta hoitohenkilökunta ja kaikki muukin oli tosi hyvää.

Mutta olen synnyttänyt myös pienemmässäkin sairaalassa ja sellaisestakin on hyvät kokemukset. Ainoa miinus vain se, että kun synnytin yöllä, niin lääkärin tulo paikalle kesti to-del-la kauan, koska päivysti kotona. Niin kauan, että se olikin sitten jo myöhäistä ja epiduraali jäi saamatta.

Vierailija
14/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten ei ainakaan lastenlääkäriä ollut paikalla. Ja jos bmi yli 35, sinne ei oteta.

Vierailija
15/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulainen!!! Ehdottomasti! Pieni ja mukava paikka, jossa hoitajilla aikaa kohdata äiti ja vauva ihan henkilökohtaisesti ja ajan kanssa. Yhden synnyttänyt oulussa ja siellä liukuhihnameininki. Kellään ei ollut aikaa neuvoa, aika yksin ja omin neuvoinenisai olla vauvan kanssa. Oulaisissa kaksi synnytystä ja molemmista jäi todella hyvä mieli, niin synnytyksistä kuin lapsivuodeajasta.

Vierailija
16/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tapauksista, joissa lapsi on vammautunut pysyvästi Oulaisissa kätilön virheiden takia, sen vuoksi ehdottomasti Oulu

Vierailija
17/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkäri ei paljon lämmitä, kun kotoaan lähtee tulemaan.

Vierailija
18/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkäri ei paljon lämmitä, kun kotoaan lähtee tulemaan.

Vierailija
19/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:16"]

Oulainen!!! Ehdottomasti! Pieni ja mukava paikka, jossa hoitajilla aikaa kohdata äiti ja vauva ihan henkilökohtaisesti ja ajan kanssa. Yhden synnyttänyt oulussa ja siellä liukuhihnameininki. Kellään ei ollut aikaa neuvoa, aika yksin ja omin neuvoinenisai olla vauvan kanssa. Oulaisissa kaksi synnytystä ja molemmista jäi todella hyvä mieli, niin synnytyksistä kuin lapsivuodeajasta.

[/quote]

Minua lämmittää enemmän liukuhihnameininki, jossa on ammattitaitoinen lääkäri heti saatavilla, mukavat hoitajat on vähän toissijainen juttu.

Vierailija
20/27 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Oulu. Onneksi synnytin päiväsaikaan, niin lääkäri pääsi paikalle heti, kun vauva syntyi elottomana. Siinä olisi ollut pitkä aika yöllä odotella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi