Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumetta 39, mies ei antanut levätä

Vierailija
16.05.2014 |

Haluaisin mielipiteitä tälläisestä. Onko kenelläkään muulla näin käsittämättömän idoottia ukkoa?

Olen siis kovassa kuumeessa, ja koska mies on käsittämätön idiootti, ei hän tietenkään vahdi lapsia, jotta saisin levätä. Sen sijaan hän katsoi oikeudekseen pilata minulta viimeisenkin mahdollisen lepohetken päivästä eli kuopuksen päikkäriajan. Keksi yhden tehtävän mikä piti juuri sillä siunaaman sekuntilla lähteä suorittamaan (ei oikeasti mikään kiire) ja nosti hirveän shown, kun ihan ystävällisesti kyseenalaistin ja kysyin, että olisiko hän kenties samassa kunnossa lähtenyt tekemään ko. hommaa. Käänteli ja väänteli asiaa messutessaan ja lopulta, kun tulin siihen tulokseen, etten pysty kuitenkaan enää päiväunille rauhoittumaan, vaan lähdetään se homma sitten suorittamaan alta pois - lopputulos olikin, että minä olen marttyyri kun lähdin enkä mennyt nukkumaan.

Mies sairasti hiljattain saman kuumetaudin, ja makasi viikon sängyssä tekemättä yhtään mitään. Kiukutteli silloin siitäkin, kun joutui yhtenä päivänä katsomaan lapsia muutaman tunnin.

Mitä tekisit tälläiselle miehelle?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ootte noin vitun tossuja? Älkää antako ukkojen pompotella. . Meillä mies ei uskaltaisikaan olla tollasessa tilanteessa vahtimatta muksuja.

Vierailija
2/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä toivon, etten koskaan sairastu psykoosiin nimeltä vauvakuume. Näyttää nimittäin vahvasti siltä, että n. 80 prosenttia miehistä, huolimatta miten ihania ja huomaavaisia he olivat ennen lapsia, tulevat lastenteon jälkeen juuri niin kyrpiintyneiksi siihen arkielämään, ettei vaimon ja lasten hyvinvointi jaksa käytännössä enää kiinnostaa pätkän vertaa, ei olla valmiita laittamaan tikkua ristiin sen arjen pyörittämisen suhteen ja kiukutellaan kuin kakara, jos asiasta sattuu huomauttamaan. Myös oma isäni oli tällainen. Ja siinähän sitä sitten naisena ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin ulkoruokintaan.

Vierailija
4/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:13"]

Naurettavia provo-viestejä. Jos kuumetta 39, pysyt sängyssä. Sano en pysty lapsia hoitamaan. Ovi kiinni ja nukkumaan. Tuskin mies lapset jättää hoitamatta. Niinhän hänkin teki sairaana.

[/quote]

Mä koitin tuota exäni kanssa. Ei toiminut vaan todellakin jätti lapset ruokkimatta ja vaipat vaihtamatta "kun ei tullut mieleen" tai "et sä sanonut". Ja kyseessä siis muuten ihan normaalisti toimiva mies jota ei tarvinnut ohjeistaa lastenhoidossa kun olin terve. Mutta kun olin sairaana, sille meni joku ihme vittuilumoodi päälle mikä tarkoitti sitä etten todellakaan saanut levätä.

Vierailija
5/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös oli pari viikkoa sitten inhottava flunssa, yli 39 kuumetta enimmillään... Olo oli sellainen etten pystynyt, en vaan pystynyt mitään tekemään, yritin vain selviytyä buranan avulla perjantaista lasten kanssa jotta mies tulisi kotiin. buranan avulla lämmitin valmiit ruoat lapsille, pesin kakkapyllyn pienemmältä ja laitoin dvd.t pyörimään heille. Olivat vähän levottomia, onneksi4,5v. sai mennä itse ulos vähäksi aikaa purkamaan energiaa. muuten makasin koko päivän sohvalla ja kun mies tuli niin siirryin makkarin rauhaan. En olis sohvalta noussut muuten kuin tulipalon tai muun PAKON edessä.

Ei mieheltä voi tietenkään täydellisyyttä vaatia, mutta inhimiillisyyttä ja normaalia ymmärrystä sentään.

Jokainen on vastuussa itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan, myös äiti omastaan. Miesten kanssa pitää olla välilä tiukka, jos annat periksi niin saat olla jatkuvasti venymässä. Oikeesti ap, sun velvollisuutesi on tehdä rajasi selväksi miehelle. Miehesi on ärsyttävä ja itsekäs, mutta syytä on sinussakin kun annat hänen käyttäytyä noin. 

Vierailija
6/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:49"]

Haluaisin mielipiteitä tälläisestä. Onko kenelläkään muulla näin käsittämättömän idoottia ukkoa?

Olen siis kovassa kuumeessa, ja koska mies on käsittämätön idiootti, ei hän tietenkään vahdi lapsia, jotta saisin levätä. Sen sijaan hän katsoi oikeudekseen pilata minulta viimeisenkin mahdollisen lepohetken päivästä eli kuopuksen päikkäriajan. Keksi yhden tehtävän mikä piti juuri sillä siunaaman sekuntilla lähteä suorittamaan (ei oikeasti mikään kiire) ja nosti hirveän shown, kun ihan ystävällisesti kyseenalaistin ja kysyin, että olisiko hän kenties samassa kunnossa lähtenyt tekemään ko. hommaa. Käänteli ja väänteli asiaa messutessaan ja lopulta, kun tulin siihen tulokseen, etten pysty kuitenkaan enää päiväunille rauhoittumaan, vaan lähdetään se homma sitten suorittamaan alta pois - lopputulos olikin, että minä olen marttyyri kun lähdin enkä mennyt nukkumaan.

Mies sairasti hiljattain saman kuumetaudin, ja makasi viikon sängyssä tekemättä yhtään mitään. Kiukutteli silloin siitäkin, kun joutui yhtenä päivänä katsomaan lapsia muutaman tunnin.

Mitä tekisit tälläiselle miehelle?

[/quote]koron kuva persuksiin ja lujaa ts ulos

Vierailija
7/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoruokintaan.

Vierailija
8/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse teet?

Vierailija
9/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin ei anna levätä? Menet sänkyyn etkä nouse sieltä.

Vierailija
10/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein kitiset? Ihme piilovittuilua puolin ja toisin. Aikuinen ihminen olisi sanonut: olen niin kipeä ja kovassa kuumeessa, että menen lepäämään. En jaksa kerta kaikkiaan muuta.

Vierailija
11/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ei ole mikään syy olla tekemättä akkojen hommia silloinkuin mies sitä vaatii.

Vierailija
12/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!!

Vierailija
13/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itsekäs kusipää mutta syytä on myös sinussa eli kysymys kuuluu mikset pidä puoliasi? Sanot vaan että on kuumetta 39 ja kamala olo, sanot miehelle että hoida hommat ja menet makkariin ja vedät oven kiinni ja sänkyyn nukkumaan.

Simple life!

Vierailija
14/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ei ole mikään syy olla tekemättä ukkojen töitä silloinkuin nainen sitä vaatii

eikä tarvitse lähteä jonkun vähämielisten ukkojen horinoiden takia tekemään ukkojen  töitä.  Tehköön ukot itse hommansa. 

Vierailija
15/49 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ei ole mikään syy olla tekemättä ukkojen töitä silloinkuin nainen sitä vaatii

eikä tarvitse lähteä jonkun vähämielisten ukkojen horinoiden takia tekemään ukkojen  töitä.  Tehköön ukot itse hommansa. 

Vierailija
16/49 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:17"]

Aika moni mies jotenkin hermostuu siitä, jos nainen on kipeä tai tarvitsee lepoa.

Huomattavasti useampi mies myös jättää naisen, jos nainen sairastuu vakavasti, verrattuna naisiin, kun mies sairastuu vakavasti. He eivät vain kestä sitä, kun se itsestäänselvyys ja tuki ja turva murenee. Äärimmäisen harva mies osaa olla naiselle tuki.

[/quote]

Niinpä, siksi tuollainen käytös pitäisikin ottaa äärimmäisen vakavasti jo tällaisessa pienemmässä kontekstissa.

Vai haluatteko te naiset oikeasti, että se myötä- ja vastamäki toimii vain miehen kohdalla? Ja teidät jätetään kuin nalli kalliolle, jos satutte oikeasti menettämään toimintakykynne?

Vierailija
17/49 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:08"]

Mun mies on samanlainen uuno. Sillon kun hän on kipeänä niin kyllä on sitten maailman kovin flunssa/mahatauti/allergiaoire, mutta ihan sama kuinka pää kainalossa mä olen niin ei yksinkertaisesti huomioi sitä ollenkaan, ja jopa suutttuu siitä (?!). Okei, ehkä ärsyyntyä on oikea sana.

Ja jos jään töistä pois (tapahtuu harvoin) niin puhuu siihen sävyyn kun lintsaisin. Mies itse jää kyllä pois nuhan iskiessä (ei siis ole mikään saikuttelija, muutaman kerran vuodessa sairaana vain)...

[/quote]Onko muuten pari kertaa vuodessa töistä poissaolo "vain"? Mun mielestä on paljon, enkä mielellään katsois sellaista työntekijää. Itse olen ollut poissa vain kerran kymmenen vuoden aikana koska olin niin kipeä etten voinut liikahtaakaan, siis edes noista istumaan.

Vierailija
18/49 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt niin on että lapset on hoidettava, oli kuumetta tai ei. Sinä ne olet päättänyt tehdä. On moraalitonta lykätä velvollisuutta miehelle, jolle lastenhoito on paljon huonommin luontaista kuin sinulle.

Vierailija
19/49 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:08"]

Mun mies on samanlainen uuno. Sillon kun hän on kipeänä niin kyllä on sitten maailman kovin flunssa/mahatauti/allergiaoire, mutta ihan sama kuinka pää kainalossa mä olen niin ei yksinkertaisesti huomioi sitä ollenkaan, ja jopa suutttuu siitä (?!). Okei, ehkä ärsyyntyä on oikea sana.

Ja jos jään töistä pois (tapahtuu harvoin) niin puhuu siihen sävyyn kun lintsaisin. Mies itse jää kyllä pois nuhan iskiessä (ei siis ole mikään saikuttelija, muutaman kerran vuodessa sairaana vain)...

[/quote]Onko muuten pari kertaa vuodessa töistä poissaolo "vain"? Mun mielestä on paljon, enkä mielellään katsois sellaista työntekijää. Itse olen ollut poissa vain kerran kymmenen vuoden aikana koska olin niin kipeä etten voinut liikahtaakaan, siis edes noista istumaan.

[/quote]

ihan varmasti olisit töihin pystynyt! Nyt sinulla on ikuisesti mielessä tuo "olin kerran sairaana 10 vuodessa". Kannattiko lusmuilla?

Vierailija
20/49 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 08:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:08"]

[/quote]

ihan varmasti olisit töihin pystynyt! Nyt sinulla on ikuisesti mielessä tuo "olin kerran sairaana 10 vuodessa". Kannattiko lusmuilla?

[/quote]Myönnettään, tein silloinkin töitä mutta kotona, eli en voinut liikkua, syytä en kerro miksi mutta minulle tuotiin kone eteen ja tein siinä lähes kaikki päivän työt. mutta töihin en päässyt lähtemään. Tarkoitan vaan että en olisi pois töistä jos sinne pystyn menemään. Usein ollut tosi kipeä olo mutta lähden silti töihin ja jos en kertakaikkiaan jaksaisi niin pois pääsee aina. Aina olen päivän jaksanut. Ihmetyttää vaan ihmiset jotka on poissa esm. nuhan takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä