Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mff-laura ja case nänni

Vierailija
16.05.2014 |

säälittävää tai ei, käytin äsken monta minuuttia pohtiakseni et mikä muu tässä kuvassa oleva juttu voisi olla kuin nänni, joka on ehkä huolimattomuuden seurauksena päätynyt instagramiin asti.

laura itse kirjoittaa blogissaan näin: ''Ja sitten palataan tähän nänniaiheeseen!

En voi vaan millään ymmärtää, että miten se a. Kiinnostaa ketään ?
b. Kuka siinä edes näkee nänniä? c. Mitä fakin väliä vaikka siinä olisikin nänni?
d. Relatkaa hei oikeesti vähän? Jos se olis musta selkeesti nänni, niin varmaan poistaisin sen kuvan.
Omasta mielestäni se ei ole kuitenkaan nänni. Ja näillä mennään. Ja vaikka se olisikin nänni, niin ANTAA OLLA! 
Jos joku nänni järkyttää teitä niin paljon, niin sitten ei kannata varmaan käydä koko Internetissä, täällä kun on vähän nännikuvaa "pahempiakin" kuvia. Ja sorit vielä kaikille, mä vaan oon tällainen. Mua ei alastomuus haittaa eikä hävetä, ja se on osa mua. Jos se teistä joistakin on paheksuttavaa, niin aina voi kääntää kanavaa.''
eli vähän disturbing; jos se on nänni ja lauraa ei haittaa, niin miksi jankkaa aluksi että se ei ole nänni. :D

http://instagram.com/p/n2xH3wPu4l/

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:48"]joo ragnarin muistinkin! mutta se emppu (?) taitaa olla ainut joka on pysynyt koko ajan messissä

[/quote]

Mä en ole blogia hetkeen enää lukenut mutta voi olla. Onko vielä yhdessä sen miekkosensa kanssa?

[/quote]

Eka oli se Anna, sit Pauliina (jolla on omakin blogi ainakin ollut), sit tää Anna&Sebu-Anna, nyt ilm. Krisu oli ja meni... Jännä et muutkin on huomanneet saman ilmiön.

Vierailija
22/67 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 08:34"]

Miks ihmeessä Laura on kirjoittanut uusimpaan postaukseensa siitä, kun Juhis petti sitä? Vanha juttu, joten voisi olla tuomatta sitä uudelleen esiin?!

[/quote]

Pettikö se sitä sen Susanna Aleksandran kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nänni.. Joo en tiiä mikä muukaan sit mut jos toi on nänni nii aika oudon muotonen tissi kyllä

Vierailija
24/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänni se on.

Vierailija
25/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääks toi aina siltä kun sen nenän alla ois kakkaa vai onks toi vaan sen aamuilme?

Vierailija
26/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis naisten tietävän, et ei nänni oo tossa kohtaa

Vierailija
27/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänniä enemmän mietityttää tuon krisun kommentti ja lauran vastaus siihen. Eikö ne ole enää kavereita?

Vierailija
28/67 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teinit pois aikuisten palstalta ja takaisin kouluun!

Vierailija
29/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nänni voi olla tossa kohtaa jos on suht pienet rinnat, makaa selällään ja käsien asento tietynlainen. :D

Uskoisin että toi Krisun ja Lauran kommentointi on vitsiä?

ap

Vierailija
30/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi blogissa on tämä versio kuvasta http://2.bp.blogspot.com/-Ro4ESNOEByw/U3EY3LeLemI/AAAAAAAAaWE/i7Y5WP5xQdc/s1600/IMG_3298.jpg ? Tuossahan on selvästi photoshopattu sitä "nänniä" ja huuliinkin tehty jotain ihan ihmeellistä. Piirretty? :D

Vierailija
31/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ei enää seuraa Lauraa instagrammissa

Vierailija
32/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä näytä nänniltä.. mut silti wtf miks tota toista kuvaa on muokattu :DD

Vierailija
33/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noille krisulle ja Lauralle on tullu? Näköjään uus ihq poistuki lauralla, minkähän ikänen?

Vierailija
34/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä nännianonyymi säkin oikeen oot :D Jos se mitätön pieni nännin vilahdus häiritsisi mua, niin poistaisin sen kuvan tai en olisi julkaissutkaan koko kuvaa. :D

Ei yksi nänni tätä maailmaa kaada hei.... :D"
- Laura blogissa

Eli nännihän se on, naiset ja herrat. Mutta ei se tätä maailmaa kaada, hei. 

Vierailija
35/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony näyttää ihan 17 vuotiaalta vaikka on mukamas Lauraa nuorempi

Vierailija
36/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tuo blogissa olevan nännikuvan muokkaus :D. Ja noi huulet whaaaaat..

Vierailija
37/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon muokatun kuvan huulet näyttää jotenki ...sairailta. Niinku olisivat oikein pahasti rohtuneet.

Vierailija
38/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:48"]

Ja miksi blogissa on tämä versio kuvasta http://2.bp.blogspot.com/-Ro4ESNOEByw/U3EY3LeLemI/AAAAAAAAaWE/i7Y5WP5xQdc/s1600/IMG_3298.jpg ? Tuossahan on selvästi photoshopattu sitä "nänniä" ja huuliinkin tehty jotain ihan ihmeellistä. Piirretty? :D

[/quote]

Mikä noiden huulien tarkoitus mahtaa olla???????? :DD

Vierailija
39/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:37"]

Ei oo nänni.. Joo en tiiä mikä muukaan sit mut jos toi on nänni nii aika oudon muotonen tissi kyllä

[/quote]

Ei-silikonia-täynnä olevat rinnat valuvat vähän hassuihin asentoihin jos koko on jotain muuta kuin "optimistinen A-kuppi". Nännille se minustakin näyttää, mut voi kiesus noita sen häshtägejä. 
#morning #ei #yhtään #olisi #jaksanut #herää 

juu-u...

Vierailija
40/67 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se jollekin yllätyksenä että ihmisillä on nänni jos toinenkin? En sano että tuossa nänni olisi mutta en kyllä tiedä mitä väliä vaikka olisikin.

Ketju on lukittu.