Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte naiseen joka ei saa miestä?

Vierailija
12.05.2022 |

Itse en saa miestä ja se jotenkin hävettää muiden seurassa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ylipäätään "suhtaudu" mitenkään yhtään kehenkään.

Minulla on tämä oma elämini joka on tarpeeksi mielenkiintoinen ja sisältörikas, riittää tässä elämistä.

Tuo "ei saa miestä/naista". Ketäänhän ei saada, ihminen tulee vapaaehtoisesti jos tulee. 

Jos tuntuu sille että vaikka on sosiaalinen ja liikkuu ihmisten parissa, osaa edes hieman jutella erilaisista aiheista ja asioista, on kiinnostunut asioista ja ympäristöstään, ei mulkoile vihamielisesti eikä asennoidtu etukäteen että ei tästä mitään tule kuitenkaan, on ihme jos ei minkäänlaista kontaktia kehenkään saa.

Kaikkihan lähtee tutustumisesta. Ei suhteeseen hypätä suoraapäätä.

On hyvä oppia tuntemaan itsensä, kuka on, mitä haluaa, mistä on kiinnostunut ja siltä pohjalta lähteä liikkeelle.

Epävarmuus, sulkeutuneisuus ja huono itsetunto näkyy päälle, ja se on ikävä kyllä ei niin kovin puoleensa vetävää. Ja kaikkia noita voi pyrkiä parantamaan. Se vaatii harjoitusta ja uskallusta, on mentävä ja osallistuttava ja oltava jossakin määrin rohkea. Kukaan ei sinua syö vaikka vastaanotto ei aina olisikaan myönteinen. Ei pidä romahtaa ja vetäytyä kotiin itkemään. Tosiasia on että suurin osa ihmsistä ei ole sinusta mitään mieltä, osa ei pidä ja osa pitää jos päästät lähelle.

Jos olet kasvanut ympäristössä jossa sinua on vähätelty ja mollattu ei se tarkoita että sinun itsesi pitää niin tehdä. Voit opetella itse näkemään itsesi positiivisin silmin, ei se mitä sinulle kenties on syötetty ole kiveen kirjoitettu totuus. Sinä itse päätät kuka ja mitä olet, ei kukaan muu. Jo tuo että häpeät itseäsi kertoo paljon. Jospa keskittyisit etsimään niitä hyviä asioita itsestäsi etkä tuijottaisi siihen mitä sinulle on jostain syystä syötetty ihmisten taholta joilla on itsellään ollut paha olla.

Eivät hekään ole järin onnellisia olleet itsensä kanssa.

Vierailija
2/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehiä on reilusti (5 %) naisia enemmän yli viisikymppiseksi asti, joten on täysin tilastollinen mahdottomuus, ettei nainen mukamas voisi saada miestä. Itse olen ihan perus 5/10 (eli keskitason) mies ja en ole seurustellut koskaan (yhden yön juttuja on joitain ollut) ja olen lähemmäs 40 kuin 30. Jos nainen ei "saa" miestä, niin hän on vain erittäin nirso eikä mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on selvästi jotain vialla silloin.

Vierailija
4/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että siinäpä sigma female. Kunnioitan.

Vierailija
5/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso.

Vierailija
6/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehiä on reilusti (5 %) naisia enemmän yli viisikymppiseksi asti, joten on täysin tilastollinen mahdottomuus, ettei nainen mukamas voisi saada miestä. Itse olen ihan perus 5/10 (eli keskitason) mies ja en ole seurustellut koskaan (yhden yön juttuja on joitain ollut) ja olen lähemmäs 40 kuin 30. Jos nainen ei "saa" miestä, niin hän on vain erittäin nirso eikä mitään muuta.

Nykyään "erittäinen nirso" tarkoittaa naista, joka tahtoo kunnollisen ja alkoholittoman miehen.

Aika surullista. 

Vierailija
7/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin aikoinaan, että miehet ei juttele ja tule muuten lähelle, koska olen niin ruma ja kamala. Jotenkin minua välteltiin ja ei juteltu vaikka samassa pöydässä istuttiin. Totuus lävähti eteen yli 10 vuotta myöhemmin. Ne piti minua niin upeana, että alkoivat arastella ja olivat tosi ihastuneita, mutta lähellä menivät vaikeaksi ja joutuivat poistumaan koska iski paniikki. Niin en saanut miestä, koska olin liian upea eikä minua uskallettu lähestyä. 

Vierailija
8/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää erottaa tämä:

Nainen ei saa miestä vai

Nainen ei etsi miestä itselleen.

Itse en etsi miestä. Harmittaahan se yksin olla mutta jos joku mielekäs kohdalle osuu niin miksi en tutustuisi. En ole nirso mutta tietty puhtaustaso minulla on.

Olen normaalipainoinen ja ei se ole nirsoilua jos tahdon notmaalipainoisen miehen.

Sama pätee henkinen terveys, arvot ainakin. Nämä asiat eivät tee minusta nirsoa.

Vierailija
9/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään "erittäinen nirso" tarkoittaa naista, joka tahtoo kunnollisen ja alkoholittoman miehen.

Aika surullista. 

Todellisuudessa teeffisovellusten datan perusteella naiset tykkäilevät 5-10% osuudesta miehiä. Joka jo itsessään voisi olla nirsoa mutta nirsolla tarkoitetaan sellaista joka vielä tuostakin osuudesta karsii 9/10 pois.

Vierailija
10/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista. 

Todellisuudessa teeffisovellusten datan perusteella naiset tykkäilevät 5-10% osuudesta miehiä. Joka jo itsessään voisi olla nirsoa mutta nirsolla tarkoitetaan sellaista joka vielä tuostakin osuudesta karsii 9/10 pois.

linkki tutkimukseen mikä on tehty Suomessa mikä väittää tuota?

Vierailija
11/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista. 

Miksi lähtökohtaisesti haluat rajata suurimman osan tutkimuksia pois? Voisi kuvitella ettei totuus ole mielestäsi kiva puhetta.

Vierailija
12/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaverini ei saa miestä yrityksestä huolimatta, enkä kyllä pidä kyseisestä ihmisestä ja tuo ei liity "saamattomuuteen" vaan siihen, että kyseinen työkaveri on oikeasti imbesilli. Ehkä siinä syy, että kukaan ei yhtä yötä enempää jaksa tätä henkilöä.

Vierailija
13/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitäisi suhtautua? Onko jokin kaava olemassa?

Itse suhtaudun samalla tavalla kuin muihinkin.

Useampi ystäväni ei halua syystä tai toisesta pariutua. Ovat pääosin tyytyväisiä sinkku elämään.

Vierailija
14/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava vai miksi et saa miestä? N39

Vierailija
15/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista. 

Miksi lähtökohtaisesti haluat rajata suurimman osan tutkimuksia pois? Voisi kuvitella ettei totuus ole mielestäsi kiva puhetta.

Koska muualla kulttuureissa tehdyt tutkimukset eivät kerro pskaakaan siitä, millaisia suomalaiset naiset ovat.

Vai voimmeko me siis sanoa, että suomalaiset miehet ovat ihan samanlaisia, kuin esimerkiksi Intiassa tai lähi-idässä olevat miehet? Käytökseltään ja muuten?

Vierailija
16/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu yhtään mitenkään, kun asia ei minulle kuulu.

Vierailija
17/17 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I N C E L, joka ei kunnioita miehiä.