mff-laura ja case nänni
säälittävää tai ei, käytin äsken monta minuuttia pohtiakseni et mikä muu tässä kuvassa oleva juttu voisi olla kuin nänni, joka on ehkä huolimattomuuden seurauksena päätynyt instagramiin asti.
laura itse kirjoittaa blogissaan näin: ''Ja sitten palataan tähän nänniaiheeseen!
En voi vaan millään ymmärtää, että miten se a. Kiinnostaa ketään ?
b. Kuka siinä edes näkee nänniä? c. Mitä fakin väliä vaikka siinä olisikin nänni?
d. Relatkaa hei oikeesti vähän? Jos se olis musta selkeesti nänni, niin varmaan poistaisin sen kuvan.
Omasta mielestäni se ei ole kuitenkaan nänni. Ja näillä mennään. Ja vaikka se olisikin nänni, niin ANTAA OLLA!
Jos joku nänni järkyttää teitä niin paljon, niin sitten ei kannata varmaan käydä koko Internetissä, täällä kun on vähän nännikuvaa "pahempiakin" kuvia. Ja sorit vielä kaikille, mä vaan oon tällainen. Mua ei alastomuus haittaa eikä hävetä, ja se on osa mua. Jos se teistä joistakin on paheksuttavaa, niin aina voi kääntää kanavaa.''
eli vähän disturbing; jos se on nänni ja lauraa ei haittaa, niin miksi jankkaa aluksi että se ei ole nänni. :D
http://instagram.com/p/n2xH3wPu4l/
Kommentit (67)
Ei voi olla :D Varmasti on vasta joku 19v.. On muuten lyhyt mies.
Jostain blogin kommentista luin, laura sanos et 25
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:48"]Ja miksi blogissa on tämä versio kuvasta http://2.bp.blogspot.com/-Ro4ESNOEByw/U3EY3LeLemI/AAAAAAAAaWE/i7Y5WP5xQdc/s1600/IMG_3298.jpg ? Tuossahan on selvästi photoshopattu sitä "nänniä" ja huuliinkin tehty jotain ihan ihmeellistä. Piirretty? :D
[/quote]
Musta toi näyttää siltä et kuvan resoluutiota on laskettu liikaa, ja blogger ajaa siihen jonkun kontrasteja lisäävän autocorrectin. Ei välttämättä oo muokattu.
Ihan selkeä nänni, ja outous johtuu siitä, että tissi on tahallaan väännetty outoon asentoon, jotta se nänni mukamas ihan vahingossa olisi lipsahtanut kuvaan.
Missä vaiheessa tää Tony ja Laura eros? Kumpi jätti kumman?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 19:03"]Se on Lauraa vanhempi.
[/quote]
Kuinka paljon?