Jirin, Miron, Doran, Laran ja Kiran pikkusiskolle nimi!
Ehtoja... 4 kirjainta, pitää alkaa eri kirjaimella ku ykskään sisaruksen noimi ja toiseks viimenen kirjain r. Niin ja nimen pitää alkaa konsonantilla. Ja sopia meiän nimisarjaan. kiits!!
Kommentit (40)
Musta tässä tapauksessa nimisarja on ihan hauska, koska nimet on kuitenkin tarpeeksi erilaisia.
Siru, Vera tai Sari?
Minkä ihmeen takia sisarusten nimien on oltava samaa sarjaa?
En ymmärrä miks joku vaahtoaa toisen lapsiluvusta "ja ehkäsy käyttöön.." oisitte onnellisia et joku tekee lapsia. Onpahan joku vaihtamassa teidänki vaipat vanhainkodissa!
Sirulle ääni.
Hörö, Jörö, Mura, Guru, Viro, Naru, Märy, Liru
Noi tuli ekana mieleen. Kelpaako mikään?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:19"]
En ymmärrä miks joku vaahtoaa toisen lapsiluvusta "ja ehkäsy käyttöön.." oisitte onnellisia et joku tekee lapsia. Onpahan joku vaihtamassa teidänki vaipat vanhainkodissa!
Sirulle ääni.
[/quote]
Höpö höpö. Vetäisit esiin vanhan kunnon kliseen vaipoista ja vanhainkodista, kun et muuta keksinyt.
Harmi kun L-kirjain on jo käytetty. Muuten olisin ehdottanut nimeksi Lörö.
Noiden wt-nimien sijaan vaikkapa Airi.
Seri on hyvä. Serit on mukavia sen perusteella, että olen yhden saanut tuntea :)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:57"]
Ehtoja... 4 kirjainta, pitää alkaa eri kirjaimella ku ykskään sisaruksen noimi ja toiseks viimenen kirjain r. Niin ja nimen pitää alkaa konsonantilla. Ja sopia meiän nimisarjaan. kiits!!
[/quote]Piri
VERA! Se se on, tietysti!! Miten ei itse tajuttu :D Kiitos paljon rakkaat av-yustävät, te ette petä koskaan :)
Ja turhaa te muut meidän ehkäisystä huolehditte :D
Ehkäistään sitten kun siltä tuntuu,joka muksu toivottu ja haluttu ja ihan itse muuten aina ollaan lapsemme elätetty. Kiitos vain huolenpidosta,
Ja mitö parhainta jatkoa :)
ap + perhe
Mun mielestä tällaiset jollain teemalla tai tietyllä kirjaimella nimeämiset on koirakasvattajien tapa nimetä pentueita. Tietysti jos haluaa lapsensa rinnastaa koiraan niin siitä vaan. Miksi ei voi jokaiselle lapselle antaa mahdollisuutta omaan identiteettiin? Miksi pitää olla jonkun sarjan osa?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:33"]
VERA! Se se on, tietysti!! Miten ei itse tajuttu :D Kiitos paljon rakkaat av-yustävät, te ette petä koskaan :)
Ja turhaa te muut meidän ehkäisystä huolehditte :D
Ehkäistään sitten kun siltä tuntuu,joka muksu toivottu ja haluttu ja ihan itse muuten aina ollaan lapsemme elätetty. Kiitos vain huolenpidosta,
Ja mitö parhainta jatkoa :)
ap + perhe
[/quote]
Ja sitten hän joutuu aina joko toistamaan nimensä tai sanomaan, että yhdellä ee:llä...
Siru tuli ensimmäisenä mieleen otsikon nähdessäni.