Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni on raskaana. Lohduttakaa mua...

Vierailija
16.05.2014 |

21-vuotias tyttäreni kertoi eilen olevansa raskaana. Itkin melkein koko yön enkä saanut unta. Olen niin surullinen! 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla se ei kuitenkaan mene kuten nr. 17 suvussa.

Vierailija
22/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä aijon festareille lähtä vaikka mulla laps onkin. Mummo rakastaa yli kaiken ottaa hoitoon ja laps on hulluna mummoon. Laatuaikaa heille ja miulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:51"]

Miksi kaikkien tarvitsisi kiertää maailmaa? Tiedätekö ettei kaikkia edes kiinosta. Myös perheellisenä voi matkustaa. kaikki on vain järjestely kysymyksiä. Eikä se baareissa ja festareilla riekkuminen ole mikään onni ja autuus. 

[/quote]nuorena pidetään hauskaa, kerran se nuoruus eletään, bailataan ja käydään nykissä, damissa jne.

[/quote]

Onko pakko jos ei haluu? Mihin lakiin se pakko perustuu?

Vierailija
24/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: Turvalisuusala. 

Vierailija
25/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:21"]

Aikuinen ihminen tekee itse omat ratkaisunsa! Ei siinä itkut auta ja toivottavasti olet kasvattanut hänestä normaalin itsenäisen nuoren naisen josta tulee hyvä äiti.

[/quote]monet nämä "aikuiset" tuovat mummoille hoitoon viikonlopuksi perikunnan kun haluavat bailata ja bilettää.

[/quote]Mikäs sen mukavampaa? Minun tyttärelläni ja vävylläni on molemmilla ammatti jossa on paljon viikonloppuiltatöitä. Ainakin minä haluan hoitaa lapsenlapsiani niin paljon kuin tarvitsee, ja välimatkaa on 200km.

Vierailija
26/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:50"]

14, koulut on käyty. mitkä koulut? kaikki ei halua maatilaa.

[/quote]siinä sitä ollaankin maatilan kanssa naimisissa, ikinä en alkaisi. sanoo maatalon tyttö joka ei osaa lypsää lehmää eikä viihtynyt navetassa.

Vierailija
27/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias ja viimeisilläni raskaana. Onneksi minulla on äiti, joka on äärimmäisen onnellinen ja iloinen minun ja mieheni puolesta. Toivoisin että sinunkin tyttäresi saisi kokea saman.

Vierailija
28/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:51"]

Miksi kaikkien tarvitsisi kiertää maailmaa? Tiedätekö ettei kaikkia edes kiinosta. Myös perheellisenä voi matkustaa. kaikki on vain järjestely kysymyksiä. Eikä se baareissa ja festareilla riekkuminen ole mikään onni ja autuus. 

[/quote]

On eri asia nähdä muksujen kanssa kanarian hotskan uima-allas ja jäätelökiska kuin kulkea hiukset auki pitkin Pariisin katuja ja pysähtyä extemporena Chams Elyseellä lounasravintolaan ihmettelemään kuinka kympillä saa pihvin ja lasin punkkua. Toisaalta nyt on jo lapsi tehtynä ja sitten voi jatkaa opiskeluja, kyllä elämä kantaa. Hän ei ole eka eikä vika joka näin on tehny.

Vierailija
29/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sit on pakko ryypätä aivonsa mälle nuorena et kykenee vanhempana perheelliseksi. Eikö ulkomailla voi vanhempana käydä? Ihmeellinen ajatusmailma...

Vierailija
30/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas sisälukutaito kukoistaa! enkö juuri kerjoittanut sulkuihin (EI KARJAA!) Se että on maatila, ei tarkoita navetallista lehmiä :)

Vierailija
31/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö ne muksut mukaan ottaa? Ei ole lakia mikä kiletäs jättämättä muksuja hoitoon matkan ajaksi. Meillä 10 ja 12 vuotiaat pärjää vallan mainiosti viikon mummulassa tai tädillään.

Vierailija
32/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en minäkään äkkisistään näe mitään pahaa jos lapsenlapsi olisi tulossa. 21-vuotias on ihan riittävän aikuinen saamaan esikoisen vaikka yksin, jos siis normaalista naisesta kyse. toisekseen vanhemmuus, jos mikä, kasvattaa kyllä nopeaan jos jostain sattuu olemaan liian siniset silmät.

Onko sinulla ap itselläsi jotenkin kurja muisto oman äitiytesi ajoilta, koitko sen esim. rankaksi tai vastenmieliseksi, tms...? tyttäresi ei vällätämättä tule kokemaan äitiyttä samoin kuin sinä.

Toisekseen ei lapsi ole mikään este sillekään maailman näkemiselle ja opiskelulle, nehän on vain järjestelykysymyksiä ja tahtoasioita.

Onnea mummoutumisesta! Koeta ajatella asia niinpäin, että vastuu lapsesta on tyttärelläsi, ja sinä mummona saat halutessasi kuoria kermat päältä, ja nauttia vaan!

Vierailija
33/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:58"]

Kyl mä aijon festareille lähtä vaikka mulla laps onkin. Mummo rakastaa yli kaiken ottaa hoitoon ja laps on hulluna mummoon. Laatuaikaa heille ja miulle.

[/quote]senpä takia pitää nuorena bailata ja sitten kun on vauva niin asettuu aloilleen.

Vierailija
34/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:02"]

Olen 21-vuotias ja viimeisilläni raskaana. Onneksi minulla on äiti, joka on äärimmäisen onnellinen ja iloinen minun ja mieheni puolesta. Toivoisin että sinunkin tyttäresi saisi kokea saman.

[/quote]sun äidillä taitaa olla joka äidin toivevävy

Vierailija
35/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:03"]

Kai se sit on pakko ryypätä aivonsa mälle nuorena et kykenee vanhempana perheelliseksi. Eikö ulkomailla voi vanhempana käydä? Ihmeellinen ajatusmailma...

[/quote]tottakai mummona voi käydä ulkomailla mutta nuorena siellä on paljon muutakin....huh

Vierailija
36/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna 35, mikä siitä nuoresta iästä tekee niin hohdokaan? Mitä siellä on sellasta mitä ei enemällä iällä voi kokea? Moni on kertonut alakneensa nauttia elämästä niinkuin kuuluu vasta lähempänä 50 ikävuotta. Ikä on vain numeroita! 

Vierailija
37/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mummona! onko 39 vuotias mummo?

Vierailija
38/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin surullinen ollut, jos tyttö olisi noin nuorena tullut raskaaksi. Onneksi ehti ikää tulla 25v, ennen kuin asettui aloilleen.

Vierailija
39/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:58"]

[/quote]senpä takia pitää nuorena bailata ja sitten kun on vauva niin asettuu aloilleen.

[/quote]

Höpö höpö. Festareille meno on ok, kun on vaan huolehtinut lapselle turvalliset oltavat siksi aikaa.meinaatko, että lapsen saatua ei voi enää mennä koskaan mihinkään kun pitää olla "asettunut aloilleen?" Kyllä äitikin tarvii omaa aikaa, oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
40/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsia voi hankkia sitten, kun on ne menot jo menty? Festarit ja muut? Sitten kun tulee lapsi, niin sitä ei aina tarvitse lykätä viikoksi visovanhemmille hoitoon, jotta saisi olla ''villi ja vapaa''. Nuorena opiskellaan ammatti, matkustellaan, reilataan, kokeillaan eri asioita ja tullaan ja mennään niin kuin halutaan. Pieneen ihmiseen sitoutuu seuraavaksi 20 vuodeksi ja ainakin minä haluan tehdä sen sitten kunnolla. Koskaan ei tarvitse katua sitä, etten elänyt nuorena (joka ei tarkoita päihteitä!)