Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa tää nykyinen av,

Vierailija
16.05.2014 |

kymmen vuotta täällä palstaillut, mielestäni asiallisesti vaan kommentoinut. En ymmärrä tätä av-polittiikkaa, blogi keskustelut(ihmiset jotka väen vängällä tuovat elämänsä julkisuuteen) poistetaan välittömästi, jos jonku kenkiä haukkuu, mutta julkkiksia, poliitikoita yms saa haukkua mielin määrin. Ja ylläpito ylhäisessä yksinäisyydessään ei suostu edes linjaamaan sensurointejaan Asiallisiakin kommentteja poistellaan. Pitäkää palstanne, ehkä mun aikani on tullut hankkia se kuuluisa elämä? Tääkin varmaan poistetaan, mutta ugh, olen puhunut!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kannattaa ollakin pois. Vuorossa on Raivotarmode, joka tosiaan poistele ihan mitä huvittaa ja kaiken lisäksi tappelee krijoittajien kanssa. Se alentuva besserwisser, joka käyttää palstaa kuin olisi valtakunnan tsaaritar. Vissiin blogisti itsekin.

Vierailija
2/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä meno on muuttunut näin oleellisesti? Onko tämän kevään vai talven juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt keväällä muuttunut, ihan ok mulle, että haukkumisviestit poistetaan, mutta sen pitää olla loogista ja linjassa poistojen kanssa, miksi blogit ovat erikoisasemassa?

Vierailija
4/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentointi julkiseksi ja palstalle sisäänkirjautuminen/kommentointi pankkitunnusten kautta. Eiköhän muuttuisi kommentointi...

Vierailija
5/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää, että täällä keskustellaan blogeista. En jaksa olla toisten tyhjänpäiväisyyksistä kiinnostunut. Palstailun aloitin, raskauden myötä, mutta mammapalsta suljettiin ja pakko muutto tuli av:lle ja täällä meno on ihan toinen ja pahenee vaan.

Palsta riippuvainen jo 8v.

Vierailija
6/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylläpito esille, mikä siinä olis niin vaikea kommentoida miksi poistetaan, tai edes ylläpidon nimissä tulla ketjuun rauhoittelemaan, että nyt menee liian pitkälle, pian poistuu? Oikeesti mä oon loukkaantunut, kun asiallisia kommenttejani poistellaan, ilman mitään selitystä?

Vierailija
7/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat ilmoittaa asiattomiksi ne julkkiksia ja poliitikkoja haukkuvat viestit?

Vierailija
8/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:21"]

Kommentointi julkiseksi ja palstalle sisäänkirjautuminen/kommentointi pankkitunnusten kautta. Eiköhän muuttuisi kommentointi...

[/quote]

Auttaisi jo se, kun sivun alalaidaas lukisi rehdisti tähän tyyliin: paikalla 2 rekisteröitynyttä käyttää (nimimerkit) ja 37 vierailijaa. Keskuslun valvojat: Raivotar, ParasKaveri.

Ne tietäisivät kääntyä kannoillaan, jotkaeivt siedä kulloisenkin valvojan tyyliä johdatella keskustelua ja laukoa kommentteja. Myös nähtäisiin se onko paikalla vain 1 muu keskustelija vastailemassa omiin avauksiinsa. Kaikenlainen avoimuus tekisi niin hyvää!

Ai niin mutta silloin paljastuisi kuinka harvoin täällä tosiaan on paikalla joku ylläpito ja kuinka paljon tosiaan sörkkii ja hämmentää koko palstaa. Ja kuka heistä nostelee jatkuvasti ikiketjuja ja keksii provoja.

Vierailija
9/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noita blogeja ei tarvitsisi mainostaa ollenkaan. Näen lukuisia aloituksia, mutta en todellakaan lue. Suosittelen muillekin samaa, niin niistä päästään.

Vierailija
10/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:21"]

[/quote]

Auttaisi jo se, kun sivun alalaidaas lukisi rehdisti tähän tyyliin: paikalla 2 rekisteröitynyttä käyttää (nimimerkit) ja 37 vierailijaa. Keskuslun valvojat: Raivotar, ParasKaveri.

Ne tietäisivät kääntyä kannoillaan, jotkaeivt siedä kulloisenkin valvojan tyyliä johdatella keskustelua ja laukoa kommentteja. Myös nähtäisiin se onko paikalla vain 1 muu keskustelija vastailemassa omiin avauksiinsa. Kaikenlainen avoimuus tekisi niin hyvää!

Ai niin mutta silloin paljastuisi kuinka harvoin täällä tosiaan on paikalla joku ylläpito ja kuinka paljon tosiaan sörkkii ja hämmentää koko palstaa. Ja kuka heistä nostelee jatkuvasti ikiketjuja ja keksii provoja.

[/quote]

Olen tuo kirjoittaja, joka ehdotti pankkitunnuksia. Kyllä, mielestäni omakin ehdotuksesi vaikuttaa mainiolta. Astetta neutraalimpi lähestymistapa. Kannatan :)

Vierailija
11/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärtääkseni blogistit lukijoita kaipaavat? Miksi siis poistaa sadan kommentoijan ketju, joissa muutama haukkuu ja 95 kehuu? Se on kommentoijien aliarviointia? Valta siirtuu haukkujille(ja kritiikkinkin on oikeus, ei tässä missään Pohjoiskoressa tai Kiinassa vielä eletä, siellä on vain yksi totuus?)

Vierailija
12/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaisin, että Pipsa on epäsiisti ja lihava, kauanko menee, että ketju posituu. Kirjoitapa sama näyttelijä J.L:stä, joka on ihan ammattinsa puolesta julkisuudessa, ketjua saa rehottaa?

Vierailija
13/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidolle neuvoksi, siirtäkää noi blogi keskustelut blogien alle(sellainenhan täällä on) kuivuvat sinne omiin nimiinsä, suurinta osaa ei kiinnosta. En itsekään lue ainuttakaan, ihmetyttää vaan tää vikkelä sensurointi?

Vierailija
14/14 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito näyttelee kuollutta? Olisko se aivan hirvee imagon alennus, jos vastais?