Miesystävä vaihtoon?
Kertokaapa nyt oma mielipiteenne. Tapailtu ja viestitelty useita kuukausia. Ei tee ohareita ja vaikuttaa rehelliseltä, tavatessa onnellinen ja OK. Vikana kuitenkin, ettei laita välillä viestiä eikä kuulu mitään useampaan päivään. Keskusteltu asiasta ja on pyytänyt anteeksi ja luvannut ottaa paremmin yhteyttä, mutta taas sama jatkuu. Itse tykkään pitää yhteyttä ainakin joka toinen päivä. Outoa? Onko tässä mitään järkeä eli laitanko vaihtoon?
Kommentit (51)
Mihin ajattelit laittaa vaihtoon ja millaiseen ajattelit vaihtaa?! Virheetöntä tuskin löytyy mistään.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:16"]Kertokaapa nyt oma mielipiteenne. Tapailtu ja viestitelty useita kuukausia. Ei tee ohareita ja vaikuttaa rehelliseltä, tavatessa onnellinen ja OK. Vikana kuitenkin, ettei laita välillä viestiä eikä kuulu mitään useampaan päivään. Keskusteltu asiasta ja on pyytänyt anteeksi ja luvannut ottaa paremmin yhteyttä, mutta taas sama jatkuu. Itse tykkään pitää yhteyttä ainakin joka toinen päivä. Outoa? Onko tässä mitään järkeä eli laitanko vaihtoon?
[/quote]
Heh minäkö se siellä kirjoittelen;) olen tuo akempi "mies-miksi toimii näin".
[/quote]
Luin ketjun :D En usko, että on sama mies, mutta kysynpä kuitenkin mistä päin mies on tai minkä ikäinen?
ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:16"]Kertokaapa nyt oma mielipiteenne. Tapailtu ja viestitelty useita kuukausia. Ei tee ohareita ja vaikuttaa rehelliseltä, tavatessa onnellinen ja OK. Vikana kuitenkin, ettei laita välillä viestiä eikä kuulu mitään useampaan päivään. Keskusteltu asiasta ja on pyytänyt anteeksi ja luvannut ottaa paremmin yhteyttä, mutta taas sama jatkuu. Itse tykkään pitää yhteyttä ainakin joka toinen päivä. Outoa? Onko tässä mitään järkeä eli laitanko vaihtoon?
[/quote]
[/quote]
Luin ketjun :D En usko, että on sama mies, mutta kysynpä kuitenkin mistä päin mies on tai minkä ikäinen?
ap
[/quote]
75 syntynyt Helsinki
No sitten ei ole sama. Suuseksiä ei tosi ole vielä ollut, mutta raivostuttava piirre miehessä kuitenkin. Ei kukaan ole täydellinen, mutta tuollainen saa kyllä minut etääntymään ja miettimään muista vaihtoehtoja.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:16"]
Kertokaapa nyt oma mielipiteenne. Tapailtu ja viestitelty useita kuukausia. Ei tee ohareita ja vaikuttaa rehelliseltä, tavatessa onnellinen ja OK. Vikana kuitenkin, ettei laita välillä viestiä eikä kuulu mitään useampaan päivään. Keskusteltu asiasta ja on pyytänyt anteeksi ja luvannut ottaa paremmin yhteyttä, mutta taas sama jatkuu. Itse tykkään pitää yhteyttä ainakin joka toinen päivä. Outoa? Onko tässä mitään järkeä eli laitanko vaihtoon?
[/quote]
Niin eli sinä heti alusta alkaen halua että suhteessa mennään sinun ehdoilla? sinä määrittelet mikä yhteydenpito taajuus on sopiva... ehkä on parempi että unohdatte koko suhteen
Minulle tulee naisena olo, ettei ole kunnolla kiinnostunut tai olen hänestä varma tapaus ja saa siten minut katselemaan muita miehiä. En ole ennen törmännyt vastaavaan vaan paremminkin niihin jotka viestittelee joka päivä.
ap
Ei vaikuta kovin kiinnostuneelta, muuten toimisi toisin.
Mä aion mennä eteenpäin ja lämmitellä paria vanhaa ja yhdelle joka tokas "voi mitä menetin" laitan viestin "ehkä et menettänytkään;)".
Sunnuntaina menen kyllä hierottavaksi hotellille:) t. Samassa ven
Ehdottomasti. Miehen on viestiteltävä muutaman kerran päivässä sekä tietysti soitettava. Jos naisen haluaa on muu elämä unohdettava ja keskityttävä siihen.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:52"]
Mä aion mennä eteenpäin ja lämmitellä paria vanhaa ja yhdelle joka tokas "voi mitä menetin" laitan viestin "ehkä et menettänytkään;)".
[/quote]
Kun olisi itsellekin noin helppoa, mutta kenties mietin minäkin muuta vaihtoehtoa.
ap
No, et sinä ainakaan rakastunut ole, koska tuollaisesta pistät miestä vaihtoon... Miksi siis olet hänen kanssaan, jos et ole rakastunut???
Kuinka pitkiä taukoja mies pitää, jos sinä et ota yhteyttä?
Kolmen päivän? Neljän? Viikon? Kuukauden?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Kun olisi itsellekin noin helppoa, mutta kenties mietin minäkin muuta vaihtoehtoa.
ap
[/quote]
Hän tietää että "nopeat syö hitaat" olen siitä sanonut. Mutta mistä minä tiedän onko enää kiinnostunut? Haluan kyllä seikkaila hänen kanssa lisää.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Itsensä ja muiden arvostaminen?! Tuo on kyllä itsekästä! Miehen esineellistäminen ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää kuin naisenkaan. Tasa-arvoa edistäneet naiset kääntyisivät haudoissaa, jos tietäisivät nykynaisen käytöksestä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:57"]
[/quote]
Useita päiviä. Minä olen vain se naistyyppi, joka viilenee tuollaisesta eli olen kai sitten paljon lämminverisempi kuin mies, kuinka tuollaisessa käsittelyssä edes nainen kiinnostuisi enempää? Muutkin miehet ottaa yhteyksiä ja on kiinnostuneita, joten miksi jäisin odottelemaan yhtä, joka ei saa aikaiseksi pitää yhteyttä tiiviimmin. Ei muuta tapojaan ja omat tunteeni viilenevät koko ajan juurikin tuon vuoksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:57"]
[/quote]
Useita päiviä. Minä olen vain se naistyyppi, joka viilenee tuollaisesta eli olen kai sitten paljon lämminverisempi kuin mies, kuinka tuollaisessa käsittelyssä edes nainen kiinnostuisi enempää? Muutkin miehet ottaa yhteyksiä ja on kiinnostuneita, joten miksi jäisin odottelemaan yhtä, joka ei saa aikaiseksi pitää yhteyttä tiiviimmin. Ei muuta tapojaan ja omat tunteeni viilenevät koko ajan juurikin tuon vuoksi.
ap
[/quote]
Mä oon ihan samanlainen...ja juuri se ärsyttää että aiemmin monta viestiä päivässä...nyt ei edes yhtä. Mutta silti olen ajatuksissa? Miten pitkään? Ei mulle pelkkä ajatuksenvoima riitä.
Kohta mä teen varmaan niin että panen jokaista kiinnostunutta, sillä sitähän ne on vailla kuten minäkin. Jos ottas vaikka kaksi vakipanoa, yks varattu olis heti tiedossa..ei muuta ku hakaniemeb halliin"kahville".
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:52"]
[/quote]
ap
[/quote]
Hän tietää että "nopeat syö hitaat" olen siitä sanonut. Mutta mistä minä tiedän onko enää kiinnostunut? Haluan kyllä seikkaila hänen kanssa lisää.
[/quote]
Kunnioitus on ansaittava. Miehet on vielä vanhanaikaisia ja herramiehiä kyllä on, mutta sen arvoin pitää myös olla. Ehkä nyt et vielä halua sitoutua ja haluat seikkailla, mutta entä sitten kun opit arvostamaan ja kunnioitamaan itseäsi. Maine on meinaan aika katoavaista.
No oho. Me emme viestittele juuri ollenkaan paitsi kun sovitaan tapaaminen ja naureskelemme molemmat sille että onpas kiihkeää. Mutta miksi yrittää kirjoittaa tai soittaa jos samat asiat voi kertoa kun tavataan.
[/quote]