Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä vaihtoon?

Vierailija
16.05.2014 |

Kertokaapa nyt oma mielipiteenne. Tapailtu ja viestitelty useita kuukausia. Ei tee ohareita ja vaikuttaa rehelliseltä, tavatessa onnellinen ja OK. Vikana kuitenkin, ettei laita välillä viestiä eikä kuulu mitään useampaan päivään. Keskusteltu asiasta ja on pyytänyt anteeksi ja luvannut ottaa paremmin yhteyttä, mutta taas sama jatkuu. Itse tykkään pitää yhteyttä ainakin joka toinen päivä. Outoa? Onko tässä mitään järkeä eli laitanko vaihtoon?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:52"]

Mä aion mennä eteenpäin ja lämmitellä paria vanhaa ja yhdelle joka tokas "voi mitä menetin" laitan viestin "ehkä et menettänytkään;)".

Sunnuntaina menen kyllä hierottavaksi hotellille:) t. Samassa ven

[/quote]

Kun olisi itsellekin noin helppoa, mutta kenties mietin minäkin muuta vaihtoehtoa.

ap

[/quote]

Hän tietää että "nopeat syö hitaat" olen siitä sanonut. Mutta mistä minä tiedän onko enää kiinnostunut? Haluan kyllä seikkaila hänen kanssa lisää.

[/quote]

Kunnioitus on ansaittava. Miehet on vielä vanhanaikaisia ja herramiehiä kyllä on, mutta sen arvoin pitää myös olla. Ehkä nyt et vielä halua sitoutua ja haluat seikkailla, mutta entä sitten kun opit arvostamaan ja kunnioitamaan itseäsi. Maine on meinaan aika katoavaista.

[/quote]

Tää on nyt vaihr mikä pitää elää....

Vierailija
22/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties sitten olemme liian erilaisia, itse haluan yhteyydenpitoa ainakin joka toinen päivä ja sitä, että asioista puhutaan ja kirjoitetaan eikä olla vaan tuppisuuna, vaikka olisi kuinkakin kiihkeää. Tuntuu, että päätökseni taitaa olla oikea kun luin näitä viestejä, ei riitä minulle pitemmän päälle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:12"]No oho. Me emme viestittele juuri ollenkaan paitsi kun sovitaan tapaaminen ja naureskelemme molemmat sille että onpas kiihkeää. Mutta miksi yrittää kirjoittaa tai soittaa jos samat asiat voi kertoa kun tavataan.

[/quote]

No mä ainakin huolestun jos ei kuulu...pelkää että hän katoas. Mutta jos mä laitan viestin ja kysyn millon voi nähdä. Hän in eroamassa että sillai vaikea tilanne.

Vierailija
24/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:57"]

Kuinka pitkiä taukoja mies pitää, jos sinä et ota yhteyttä?

Kolmen päivän? Neljän? Viikon? Kuukauden?

[/quote]

Useita päiviä. Minä olen vain se naistyyppi, joka viilenee tuollaisesta eli olen kai sitten paljon lämminverisempi kuin mies, kuinka tuollaisessa käsittelyssä edes nainen kiinnostuisi enempää? Muutkin miehet ottaa yhteyksiä ja on kiinnostuneita, joten miksi jäisin odottelemaan yhtä, joka ei saa aikaiseksi pitää yhteyttä tiiviimmin. Ei muuta tapojaan ja omat tunteeni viilenevät koko ajan juurikin tuon vuoksi.

ap

[/quote]

Mä oon ihan samanlainen...ja juuri se ärsyttää että aiemmin monta viestiä päivässä...nyt ei edes yhtä. Mutta silti olen ajatuksissa? Miten pitkään? Ei mulle pelkkä ajatuksenvoima riitä.

Kohta mä teen varmaan niin että panen jokaista kiinnostunutta, sillä sitähän ne on vailla kuten minäkin. Jos ottas vaikka kaksi vakipanoa, yks varattu olis heti tiedossa..ei muuta ku hakaniemeb halliin"kahville".

[/quote]

Ymmärrä jo, että se oli ylläpitoviesti ns. varapatjalle. On kahdenlaisia naisia, niitä joita käytetään masturbaatioon ja niitä, joita kunnioitetaan!

Vierailija
25/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:12"]No oho. Me emme viestittele juuri ollenkaan paitsi kun sovitaan tapaaminen ja naureskelemme molemmat sille että onpas kiihkeää. Mutta miksi yrittää kirjoittaa tai soittaa jos samat asiat voi kertoa kun tavataan.

[/quote]

No mä ainakin huolestun jos ei kuulu...pelkää että hän katoas. Mutta jos mä laitan viestin ja kysyn millon voi nähdä. Hän in eroamassa että sillai vaikea tilanne.

[/quote]

Miksi olet noin epävarma itsestäsi?! Luotan itseeni ja tiedän, että mies on minun kunnes hän toisin ilmoitta!

Vierailija
26/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:57"]

Kuinka pitkiä taukoja mies pitää, jos sinä et ota yhteyttä?

Kolmen päivän? Neljän? Viikon? Kuukauden?

[/quote]

Useita päiviä. Minä olen vain se naistyyppi, joka viilenee tuollaisesta eli olen kai sitten paljon lämminverisempi kuin mies, kuinka tuollaisessa käsittelyssä edes nainen kiinnostuisi enempää? Muutkin miehet ottaa yhteyksiä ja on kiinnostuneita, joten miksi jäisin odottelemaan yhtä, joka ei saa aikaiseksi pitää yhteyttä tiiviimmin. Ei muuta tapojaan ja omat tunteeni viilenevät koko ajan juurikin tuon vuoksi.

ap

[/quote]

Mä oon ihan samanlainen...ja juuri se ärsyttää että aiemmin monta viestiä päivässä...nyt ei edes yhtä. Mutta silti olen ajatuksissa? Miten pitkään? Ei mulle pelkkä ajatuksenvoima riitä.

Kohta mä teen varmaan niin että panen jokaista kiinnostunutta, sillä sitähän ne on vailla kuten minäkin. Jos ottas vaikka kaksi vakipanoa, yks varattu olis heti tiedossa..ei muuta ku hakaniemeb halliin"kahville".

[/quote]

Ymmärrä jo, että se oli ylläpitoviesti ns. varapatjalle. On kahdenlaisia naisia, niitä joita käytetään masturbaatioon ja niitä, joita kunnioitetaan!

[/quote]

Kyllä mä ton roolin voin ottaa. Mitä väärää jos molemmat haluaa vain seksiä?

Vierailija
27/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:18"]

[/quote]

[/quote]

Miksi olet noin epävarma itsestäsi?! Luotan itseeni ja tiedän, että mies on minun kunnes hän toisin ilmoitta!

[/quote]

En tiedä!! Sen takia tuntuukin väärältä sopia muita tapaamisia olettamuksella että tätä yhtä ei kiinnosta.

Vierailija
28/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:52"]

Mä aion mennä eteenpäin ja lämmitellä paria vanhaa ja yhdelle joka tokas "voi mitä menetin" laitan viestin "ehkä et menettänytkään;)".

[/quote]

Kun olisi itsellekin noin helppoa, mutta kenties mietin minäkin muuta vaihtoehtoa.

ap

[/quote]

Hän tietää että "nopeat syö hitaat" olen siitä sanonut. Mutta mistä minä tiedän onko enää kiinnostunut? Haluan kyllä seikkaila hänen kanssa lisää.

[/quote]

Kunnioitus on ansaittava. Miehet on vielä vanhanaikaisia ja herramiehiä kyllä on, mutta sen arvoin pitää myös olla. Ehkä nyt et vielä halua sitoutua ja haluat seikkailla, mutta entä sitten kun opit arvostamaan ja kunnioitamaan itseäsi. Maine on meinaan aika katoavaista.

[/quote]

[/quote]

Milloin suihin ottaminen autossa ja hotellissa paneminen on tullut vaiheeksi, joka pitää elää. Ei se ole sen väärti hakea tuollaisia kokemuksia, jos lopputuloksena on yksin jääminen.

Vierailija
29/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Milloin suihin ottaminen autossa ja hotellissa paneminen on tullut vaiheeksi, joka pitää elää. Ei se ole sen väärti hakea tuollaisia kokemuksia, jos lopputuloksena on yksin jääminen.

[/quote]

No ei voi tietää jos ei elä

Vierailija
30/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ei miehet todellakaan ajattele, et nyt on mennyt niin ja niin paljon edellisestä yhteydenotosta! Epäilen, näin kolmekymppisenä, ettei ne ajattele mitään mitä tulee naisiin ja suhteisiin!

Vierailija
31/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aikanaan samanlainen mies. eikä mua häirinnyt se ettei niitä viestejä tullut joka päivä, vaan se että tiesin sen johtuvan jostakin. alko kyllä hälytyskellot soimaan päässä, kenties en olekkaan miehelle se ainoa oikea... ja arvatkaas mitä? osuin oikeaan.

Vierailija
32/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laittaa vaihtoon" Ihan kuin autonrenkaista! Törkeetä miesten esineellistämistä!!!

Vierailija
33/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:28"]mulla oli aikanaan samanlainen mies. eikä mua häirinnyt se ettei niitä viestejä tullut joka päivä, vaan se että tiesin sen johtuvan jostakin. alko kyllä hälytyskellot soimaan päässä, kenties en olekkaan miehelle se ainoa oikea... ja arvatkaas mitä? osuin oikeaan.

[/quote]

Aivan. Mä nyt luulen että tässä kävi niin että sai mitä halusi. Vaikka sanoi tahtovansa lisää, luulis väjän aktiivisrmpi olevan viestittelyn suhteen kun aiemminkin sitä teki.

Eli taas tavattu yksi kusipää?

Vierailija
34/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:16"]

Kertokaapa nyt oma mielipiteenne. Tapailtu ja viestitelty useita kuukausia. Ei tee ohareita ja vaikuttaa rehelliseltä, tavatessa onnellinen ja OK. Vikana kuitenkin, ettei laita välillä viestiä eikä kuulu mitään useampaan päivään. Keskusteltu asiasta ja on pyytänyt anteeksi ja luvannut ottaa paremmin yhteyttä, mutta taas sama jatkuu. Itse tykkään pitää yhteyttä ainakin joka toinen päivä. Outoa? Onko tässä mitään järkeä eli laitanko vaihtoon?

[/quote]

Minä kyllä sanoisin miehelle, että unohda, vielä kun kerkiät. Jos on tapailtu vasta muutama kuukausi ja pitäisi olla aloittajan mielestä lähes päivittäin yhteydessä ja on jo pistänyt miehen pyytämään anteeksi omaa "passiivisuuttaan", niin kyllähän ap selkeästi vaikuttaa sen verran läheisriippuvaiselta, että itse ainakin ottaisin ihan tietoisesti etäisyyttä ja harkitsisin vakavasti häipymistä takaviistoon. 

Vierailija
35/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä laitoin Tämmösen tekstarin "millon voitas taas nähdä ja jatkaa siitä mihin jäätiin.Nautin seurassasi"

Vierailija
36/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:11"]

[/quote]

[/quote]

Jos rooli on sinulle ok ja haluat vain seksiä miksi ihmeessä edes mietit miksi mies ei pidä yhteyttä. Kyllä se sitten ottaa yhteyttä kun tarvitsee sinua. Jos tilanteen kanssa on  itse sujut, se on sokka irti ja muita miehiä kehiin, eikä odoteta mitään tyttöystävä materiaali kohtelua.

Taidan kuitenkin olla epävarma huomionhakuinen pikkutyttö, etkä aikuinen joka tietää mitä haluaa ja sen myös ottaa. Satutat vielä itseäsi.

Vierailija
37/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]

Jos rooli on sinulle ok ja haluat vain seksiä miksi ihmeessä edes mietit miksi mies ei pidä yhteyttä. Kyllä se sitten ottaa yhteyttä kun tarvitsee sinua. Jos tilanteen kanssa on  itse sujut, se on sokka irti ja muita miehiä kehiin, eikä odoteta mitään tyttöystävä materiaali kohtelua.

Taidan kuitenkin olla epävarma huomionhakuinen pikkutyttö, etkä aikuinen joka tietää mitä haluaa ja sen myös ottaa. Satutat vielä itseäsi.

[/quote]

Voi siinä niinkin käydä. Katotaan miten pitkään pokka kestää ja kulissit romahtaa....

Vierailija
38/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi! katsokaa nuoret naiset peiliin. tän päivän nuoret naiset ei vaan tajua, vaikka mies sitä haluaa ja ehkä wonkaakin häviää kiinnostus ja useesti myös kunnioitus naista kohtaan joka heti on haarojaan levittämässä. t:nainen 45

Vierailija
39/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 10:46"]

Minulle tulee naisena olo, ettei ole kunnolla kiinnostunut tai olen hänestä varma tapaus ja saa siten minut katselemaan muita miehiä. En ole ennen törmännyt vastaavaan vaan paremminkin niihin jotka viestittelee joka päivä.

ap

[/quote]

Se mikä olo sinulla on; on puhtaasti mielikuvituksesi tuotetta. 

Ehkä sillä miehellä on muitankin kiinnostuksen kohteita(enkä tarkoita muita naisia) elämässä eikä näe tarpeelliseksi viesteillä joka päivä. 

No mutta sinä olet vapaa tekemään ratkaisusi... ei ole oikein pakottaa toista viesteilee jos hän ei halua. Ja mikäli tämä ei sinulle käy niin ota pitkät.

Vai onko sinulla jokin itsetunto-ongelma että sinua pitää päivittäin viestein palvoa ja kertoa kuinka ihana olet??

Vierailija
40/51 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinpa herkästi lähtee miehet nykyään vaihtoon... Ei siinä mitään tuttu juttu, jotenkin pitäisi miehen olla joku ajatustenlukija. Liian innokas ei saa, mutta ei liian passiivinenkaan. Tiedä siinä sitten mitä pitää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän