Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit kertokaa: menivätkö rintanne ns. "pilalle" lastensaannista?

Vierailija
20.12.2020 |

Millaisia muutoksia tuli vai onko joku säästynyt "koirankorvilta"? Harmittiko muutokset, vai onko ne ollut helppo hyväksyä? Kertokaahan!

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden miehiltä kuulunut valitusta? Omani jaksaa aina naureskella, "rukkasille". "Läpsyn läpsyn". Minusta se ei kahden lapsen saamisen ja imetyksen ja huolehtimisen jälkeen tunnu kivalta. Mies sanoo ettei hän pahalla sitä, mutta kyllä minusta on ikävää että vartalostani on tullut joku vitsi. Enää ei koske seksin aikana rintoihin vaan muuten lähekkäin ollessa pelleilee ja läpsyttelee. :C

Käsittämätöntä. Palvoisin lasteni äidin vartalon joka kohtaa.

Vierailija
62/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden miehiltä kuulunut valitusta? Omani jaksaa aina naureskella, "rukkasille". "Läpsyn läpsyn". Minusta se ei kahden lapsen saamisen ja imetyksen ja huolehtimisen jälkeen tunnu kivalta. Mies sanoo ettei hän pahalla sitä, mutta kyllä minusta on ikävää että vartalostani on tullut joku vitsi. Enää ei koske seksin aikana rintoihin vaan muuten lähekkäin ollessa pelleilee ja läpsyttelee. :C

Tosi kurja mies. Vika ei ole rinnoissasi vaan miehessä.

Minustakin hän on tässä asiassa kurja :C Olen kateellinen teille muille miehistänne, jos he eivät naura muuttuneelle vartalolle. Olisipa minunkin mies sellainen. Nykyään pidän liivit päällä seksissä ja mieheni vaikuttaa tähän tyytyväiseltä. Olen ruvennut häpeämään. En tiedä osaisinko hävetä yhtä paljon ilman tätä jatkuvaa irvailua.

Miehesi kohtelee sinua tuolla tavalla, ja harrastat yhä seksiä hänen kanssaan?

"Dude..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen jälkeen D65 koon kiinteät rinnat kutistui B65 kokoon. Rinnat litistyivät ja olivat vain pehmeää rasvakudosta. Sellaiset, joille olisi tosi helppo tehdä mammografia. Nännit jäi pystyyn pysyvästi. Pysyivät oikealla paikallaan, eivät osoita maata kohti. Liiveinä voin pitää enää bralette-tyylisiä liivejä tai kolmioliivejä, koska tavalliset kupit jää osittain tyhjiksi.

Nyt imetän toista ja välillä tissit on ehkä kokoa C65 ja välillä se uus-vanha B65.

Täälläkään mies ei koskenut enää rintoihin seksuaalisessa mielessä ekan imetyksen jälkeen, ei ennen kuin hänelle asiasta huomautin. Omien sanojensa mukaan ei kehdannut, koska olin itse epävarma niistä.

Mielestäni nämä pienetkin "läpät" käy vartalooni, koska olen muutenkin pieni ja hoikka ihminen. Tai saa nähdä miltä näyttävät kun toisen imetys päättyy.

Vierailija
64/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... sama pieni A-kuppi edelleen kuin ennen lapsen saamista. (Imetin 8 kk, yksi lapsi.) Oli aika ”tyhjät” jonkin aikaa, mutta ovat osin palautuneet vuosien saatossa. Eivät kuitenkaan ennalleen, ja raskausarpiakin jäi jonkin verran. Entiset oli paremmat, mutta eivät nämäkään ole elämääni liiemmin haitanneet.

Vierailija
65/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, imetin kaikkia 1.5-2v. ajan. Terhakkaat ovat vieläkin, nännit isommat nykyisin, mutta tykkään.

Vierailija
66/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin!

Vierailija
67/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suureni nännipihat pysyvästi, ennen oli suht pienet mutta raskauden myötä ne suureni huomattavasti. Ei näytä yhtään hyvältä kun melkein puolet tisseistä on pelkkää nännipihaa.

Vierailija
68/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pilalle, ennen pienet ja kiinteät on nyt lähinnä olemattomat lerput. Harmittaa joo, alkuun harmitti enemmänkin, mutta nyt siitä on päässyt yli. Loppujen lopuksi rintojen ulkonäöllä ei ole mitään väliä, ne on siinä tärkeimmässä tehtävässään toimineet erinomaisesti ja ruokkineet kaksi lasta! Muita jälkiä raskauksista ei kroppaan juuri jäänytkään, eli pääsin kuitenkin aika vähällä.

Vierailija
69/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei lakkaa ihmetyttämästä nämä miesten "läpällä vaan" -heitot vaimon ulkonäöstä. Haluaisko joku nainen olla suhteessa koulu/työpaikkakiusaajan kanssa? Läpällähän nekin vaan, omasta mielestään.

Vierailija
70/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kyllä ulkonäön puolesta pilalle. Hoitivat tehtävänsä erinomaisesti, imetin neljää lasta yhteensä n.5 vuotta. Mutta b-kuppi muuttui aa-kupiksi, jossa siis on pelkkää nahkaa, kaikki rasvakudos hävisi jonnekin. Sen sijaan muuten kroppani säilyi hyvin, ei tullut arpia ja vatsa on litteä ja lihakset erottuvat hyvin. Minulla kai on sellainen perimä että rasvakudos häviää imetyksien myötä.

Vierailija
71/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ne muuttuvat eivätkä koskaan palaa ennalleen mutta ei kukaan ajattele että ne ovat pilalla tuon takia.

Tottakai jotkut ajattelevat. Siksi näitä etu- ja jälkikäteen murehditaan ja otetaan silikoneja. Ehkä hieman kaunistelua sanoa, ettei KUKAAN ajattelisi, että ovat pilalla.

Miten ihmeessä ne voivat mennä pilalle sillä toiminnalla mihin ne ovat tarkoitetutkin? Leikkaamalla ne voivat mennä pilalle. Ei raskaudella ja imetyksellä.

Tässä vastauksessa on tavallaan ihan hyvä pointti. Siis en arvosta sitä, että siinä jyrkästi kerrotaan, miten toisten pitäisi kehoistaan ajatella, mutta onhan se ihan totta, että rinnat on tarkoitettu lapsen ruokkimiseen. Minulla on molempien lasten vauva-aikana ollut sellainen hassu ylpeyden tunne, että keho pystyy muuttamaan ruuan tällaiseksi vauvalle täysin sopivaksi ruuaksi, jolla se sitten kasvaa aivan hurjaa vauhtia. Että sikäli kannattaa varmasti miettiä myös sitä, että rinnat ovat toimineet arvokkaassa tehtävässä ja se on muuttanut niiden ulkonäköä. Onhan se tosi voimakkaasti sanottu, että ne olisivat "pilalla".

Ne rinnat ovat kuitenkin osa naista, eivät pelkkä ruokinta-automaatti. Nainen lapsia saatuaankin on yksilö, ei pelkkä lapsentekokone. Miksei omasta ulkonäöstä saisi olla kiinnostunut esteettisessä mielessä? Miksi pitäisi pitää oman kehon yhtä osaa muiden elämään liittyvänä hyödykkeenä ja unohtaa sen merkitys itselle? eri

Vierailija
72/93 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut nätit c-kupin rinnat ennen raskauksia, ja samanlaiset raskauksien jälkeen. Eivät roikkuneet ennen, ja vielä vähemmän nykyisin.

Sanoisin että muutos on ollut positiivinen, ovat ehkä aavistuksen pienenneet, ja ovat sitten entistäkin kiinteämmät ja pystyt. Toisaalta painoni pysyi hyvin aisoissa koko raskauksien ajan ja kilot lähti parissa kuukaudessa.

Imetin molempia lapsia pitkään, toista jopa 2-3v, mutta ne ovat olleet elämäni ihanimpia aikoja! Oi sitä onnea nukkua oman pikku vauvan kanssa "hormonipöllyssä".

Vierailija
73/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ne muuttuvat eivätkä koskaan palaa ennalleen mutta ei kukaan ajattele että ne ovat pilalla tuon takia.

Tottakai jotkut ajattelevat. Siksi näitä etu- ja jälkikäteen murehditaan ja otetaan silikoneja. Ehkä hieman kaunistelua sanoa, ettei KUKAAN ajattelisi, että ovat pilalla.

Miten ihmeessä ne voivat mennä pilalle sillä toiminnalla mihin ne ovat tarkoitetutkin? Leikkaamalla ne voivat mennä pilalle. Ei raskaudella ja imetyksellä.

Voi elämä taas tätä mielensäpahoittamista. Aloituksessa pilalle-sana oli lainausmerkeissä ja kaikki näköjään kuitenkin tiesivät mitä tarkoitettiin, joten mikä ongelma. 

Joillakin naisilla rintojen tarkoitus voi myös olla osa omaa viehättävää ulkonäköä. Sanotaan, että luonto on tarkoittanut rinnat imettämiseen, mutta eikö luonto ole myös tarkoittanut rintoja vastakkaisen sukupuolen houkuttelemiseen ja sitä kautta lisääntymiseen? Siinä mielessähän ne voivat myös mennä pilalle. Imetysuskovaiset eivät vain raivopäissään suostu näkemään asiassa mitään muita värejä kuin mustan ja valkoisen ja nekin erittäin voimakkaasti arvotettuina.

Ei ole mitään "joillakin naisilla", kun puhutaan toimimisella. Ne toimii ihan siinä tarkoituksessa missä ovat. Ne eivät voi mennä pilalle imetyksestä eikä raskaudesta, käytät ite väärää sanaa. Ne voivat muuttua eri näköisiksi kyllä, mutta toimiva kapistus ei ole mitenkään pilalla. Ei sitä mitään "sanota" että luonto on tarkoittanut rinnat imettämistä varten, vaan ne ovat ihan oikeasti sitä varten, toki myös muuta varten. Rinnoilla ei varsinaisesti voi houkutella muuta kuin sellaisia miehiä joilla on vähän jopa vinksahtanut kiintyminen rintoihin, ja niitä on loppupeleissä aika vähän jotka pelkästään tissejä heiluttamalla houkuttuvat naisen hahluamaan asiaan.

Vierailija
74/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja imetys eivät tehneet mitään, mutta nyt ikä tekee. Painovoima alkaa vaikuttaa kudoksiin. Olen hyvin sinut asian kanssa - jotenkin miellän vähän tai paljon riippuvat rinnat kauniiksi, aikuisen naisen rinnoiksi.

Vierailija
75/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuu ne mullakin vaikka oon lapseton. Kyllä se maan vetovoima ja ikä tekee tehtävänsä.

Aikuisen naisen rintojen kuuluukin roikkua. Se on sitten henkilöstä kiinni kuinka paljon.

Vierailija
76/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rintaruokin 4 kk vauvaani, sit loppui puhti. Olen 40 v. ja tissit D kupit. Parikymppinen tapailumies peruistelee innoissaan isoja tissejäni. :)

Sano vaan ihan suoraan että seksisuhde.

Vierailija
77/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vastauksessa on tavallaan ihan hyvä pointti. Siis en arvosta sitä, että siinä jyrkästi kerrotaan, miten toisten pitäisi kehoistaan ajatella, mutta onhan se ihan totta, että rinnat on tarkoitettu lapsen ruokkimiseen. Minulla on molempien lasten vauva-aikana ollut sellainen hassu ylpeyden tunne, että keho pystyy muuttamaan ruuan tällaiseksi vauvalle täysin sopivaksi ruuaksi, jolla se sitten kasvaa aivan hurjaa vauhtia. Että sikäli kannattaa varmasti miettiä myös sitä, että rinnat ovat toimineet arvokkaassa tehtävässä ja se on muuttanut niiden ulkonäköä. Onhan se tosi voimakkaasti sanottu, että ne olisivat "pilalla".

Ne rinnat ovat kuitenkin osa naista, eivät pelkkä ruokinta-automaatti. Nainen lapsia saatuaankin on yksilö, ei pelkkä lapsentekokone. Miksei omasta ulkonäöstä saisi olla kiinnostunut esteettisessä mielessä? Miksi pitäisi pitää oman kehon yhtä osaa muiden elämään liittyvänä hyödykkeenä ja unohtaa sen merkitys itselle? eri

Mielipiteitä saa varmaan olla jokaisella? Minun mielestäni ne eivät silti ole pilalla, vaikka sinä mietn olisit ulkonäkökeskeinen ja vihaisit omia rintojasi. Tämä mielipitteeni ei muutu, ja se koskee myös sinun varustustasi, ja kaikkien niiden muiden jonka mielestä oma keho on mennyt jotenkin pilalle esteettisesti.

Minä olen eri mieltä.

Vierailija
78/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt miksikään. Lapsi synyti keskosena ja silloin imetys ei onnistu. Siinä muuten joku tissien ulknäkö oli viimeisin asia joka enää kiinnosti mua kun lapsen henki vaakalaudalla. Olisin halunnut imettää.

Raskaushormoni tekee hyvää naisen elimistölle, hellii. Siitä puhutaan vähän. Mun rinnat kauniimmat nykyisin.

Kyllä meillä vaimo imetti keskoslasta ja pumppasi maitoa pulloihin jolla sairaalassa lasta ruokittiin.

Vastaus tärkeämpää kysymykseen on että vaimon tissit eivät rupsahtaneet, ovat edelleen hyvän näköiset ja tuntuiset, vit*uakaan ei revitty hätäsektion takia.

Lapsi kasvaa hyvin on terve ja reipas taapero.

Vierailija
79/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä minulta kysy, mitä kukin näin ajatteleva nainen ja mies asian miettii. Itse ajattelen, että rinnoilla on rooli paitsi imetyksessä, myös seksuaalisessa viestinnässä. Muutenhan ihmisenkin tissit olisivat pienet pussit kuin simpansseilla. Mutta rinnat ovat myös seksuaalinen viesti. Ja siinä roolissa ne menevät "pilalle", vaikka imetys hyvin sujuisikin.

Voi vaikka miestenlehdestä vilkaista, millainen rinta on seksuaalisesti puoleensavetävä, ja mammarinta se ei oikeastaan ole.

Kaikki miehet eivät MITENKÄÄN käy kuumina aina siihen suurimpaan nisään. Eivätkä tekotisseihin. Tää on ihan harha, että näin olisi. Yleensä koulutustaso korreloi tässä, ei toki aina. Moni pitää naiselleen sopivista rinnoista ja monelle rinnat eivät TODELLAKAAN ole oleellisin asia puolisossa ja rakkaudessa.

Nojuu, mutta jos nyt puhutaan pelkästään tisseistä, niin jos teet vaikka 1000 miehen gallupin ja näytät tissikuvia ja valkkaavat viehättävimmät, niin varmaan 95% valitsee KIINTEÄN pystyn rinnan roikkuvan sijaan, koosta riippumatta. Ei se tietty tarkoita että se olisi tärkeintä kumppanissa, eikä se että tissit menevät "pilalle", tarkoita, että koko nainen tai vaikka parisuhde menee pilalle. Tottakai siinä on kyse kokonaisuudesta. Mutta jos nyt keskustelunaiheena on vaan ne tissit.

Sinä puhut eri asiasta. Lainaamasi henkilö puhuu puolison valinnasta, sinä miesten tissifetisseistä. Ei niistä voi oikein samassa keksustelussa puhua.

Vierailija
80/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt pilalle. Hieman roikkuva 75C muuttui kiinteämmäksi 70E:ksi. Edelleen voin kulkea ilman rintsikoita vaikka imetyksestä on 10 vuotta ja mulla kohta ikää 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän