Kuinka usein harrastatte suuseksiä?
Oon vasta 17-vuotias joten mulla ei seksielämää vielä ole eli en puhu kokemuksesta vaan ihan tunnepohjalta. Mua ällöttää ajatus suuseksistä. Siis että mä nuolisin jonkun ja joku muu nuolisi mun sukupuolielimiä. Tuntuu vähän kiihottavalta mut enimmäksee oksettavalta. Samaa aikaan kuitenki media ja keskustelupalstat esittävät suuseksin itsestäänselvyytenä jota kaikki harrastaa. Eikö se muka kenestäkään muusta tunnu vastenmieliseltä ajatukselta nuolla jonkun sukupuolielimiä tai suudella sellaista joka on niitä juuri nuollut?
Kommentit (20)
En ällötä eikä tunnu oudolta. Suuseksi on meillä lähes aina osa seksiä, joskus pelkästään suuseksiä ja joskus ei ollenkaan.
Ällöttävää se minustakin on. En osaa siitä edes nauttia vastaanottavana osapuolena, koska mietin vaan sitä kuinka kamalaa se on.
Voin joskus ottaa mieheltä suihin, mutta en todellakaan ota sitä mällisatsia suuhuni.
Älä harrasta, siitä tulee HPV-tartunta
Kun seurustelee kumppanin kanssa johon voi luottaa ja josta välittää, niin ei se sillon tunnu vastenmieliseltä. Tietenkin on mukavampi jos sukupuolimet on puhtaat. Eli voi vaikka suihkussa käydä sitä ennen. Sitten kun sulla on joku kiva kumppani, niin jossain vaiheessa oot kuitenkin varmaan utelias kokeilemaan miltä se lipaisu tuntuu. Ei se niin iso juttu ole sitten kun on kokeillut. Tuon ikäisenä tietenkin vielä kaikki arveluttaa. Mikä on ihan normaalia.
Jos todella olet 17 vuotias, niin ei sun tarvi ajatella, että niin on pakko tehdä!
Seksi on iso asia, vaikka tuntuu, että siitä on tehty yhtä arkipäiväistä kuin ruokakaupassa käynti.
Muista, että sun ei tarvi tehdä mitään mitä et halua tehdä.
Joskus sitten Sopivan kumppanin kanssa saatatte olla kokeilun haluisia ja tehdä toisillenne niin. Toiset tykkää kovasti, mutta ei kaikkien tarvitse. Eikä siinä ole mitään väärää.
Miten selittäisin nykyiselle että se on totta etten ole imenyt aikaisemmassa elämässäni yhteyteensäkään ketään niin paljon kuin olen häntä jo nyt imenyt?
Jotkut miehet nauttivat enemmän suuseksistä kuin jotkut muut. Siitä se usein alkaa.
Todella kamalan makuista, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää se minustakin on. En osaa siitä edes nauttia vastaanottavana osapuolena, koska mietin vaan sitä kuinka kamalaa se on.
Voin joskus ottaa mieheltä suihin, mutta en todellakaan ota sitä mällisatsia suuhuni.
Se mällisatsi kannattaa suoraan vaan nielaista nopeasti, eikä jäädä pyörittelemään sitä makua suussa. Mies myös kokee, että välität hänestä paljon, jos nielaiset. Varmasti arvostaa ja pitää sinusta hyvää huolta tämän jälkeen :)
Itseltäni otan suihin päivittäin, joskus parikin kertaa.
Nielen.
Kahdesti kokeillut, se sai riittää. Toinen osapuoli tykkäsi antaa, opin nauttimaan siitä itse. On se silti ällöttävä ajatuksena. En tykkää suudella jos toinen on nuollut minua. Kun itse tein sitä, pyyhin kokoajan kieltäni ja sen jälkeen pesin suuni kunnolla. Seksissä voi tehdä vain sitä mikä tuntuu hyvältä. Rohkea, että kysyit asiasta. Eipä minulla sinun iässäsi ollut paikkaa missä kysyä.
Aloita vasta sitten, kun olet suhteessa, jossa kunnolla rakastatte ja himoitsette toisianne.
Mikään ei ole sen parempaa kuin olla nuoltavana (ja mies osaa homman)!
Ei se vastenmieliseltä ajatukselta tunnu, jos kumppani on luotettava, turvallinen ja kaikin puolin ihana. Ei kuitenkaan ole ensimmäisiä juttuja joita haluaisin seksissä uuden ihmisen kanssa tehdä, eli sillä tavalla suhtaudun varautuneesti. Osin saattaa johtua siitä kun elämäni ekoilla seksikerroillani mies yritti fyysisesti painostaa minua siihen eikä jäänyt kovin hyvä fiilis siitä.
Minä annan pitkään suuseksiä n. 95% kerroista ja vaimo pikaisesti n. 5% kerroista.
Harrastamme sitä joka kerta. 69:ssä ensin vaimolle orgasmi ja sitten setä antaa takaapäin kyytiä.
Tuntuu.