Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit kertokaa: menivätkö rintanne ns. "pilalle" lastensaannista?

Vierailija
20.12.2020 |

Millaisia muutoksia tuli vai onko joku säästynyt "koirankorvilta"? Harmittiko muutokset, vai onko ne ollut helppo hyväksyä? Kertokaahan!

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden miehiltä kuulunut valitusta? Omani jaksaa aina naureskella, "rukkasille". "Läpsyn läpsyn". Minusta se ei kahden lapsen saamisen ja imetyksen ja huolehtimisen jälkeen tunnu kivalta. Mies sanoo ettei hän pahalla sitä, mutta kyllä minusta on ikävää että vartalostani on tullut joku vitsi. Enää ei koske seksin aikana rintoihin vaan muuten lähekkäin ollessa pelleilee ja läpsyttelee. :C

Miehillä on tuo tyyli laukoa aika pahaakin huumoria ulkonäköön liittyvissä asioissa esimerkiksi toisilleen. Naisille ei kuitenkaan kannata heittää vastaavaa läppää koska naisella voi mennä siitä halut kokonaan.

Naisten halut voivat mennä ihan mistä vaan, vaikka auki jääneestä pöntön kannesta.

Vierailija
82/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisesti sanon, niin minulla oli ennen lapsia täydelliset rinnat. Kiinteät symmetrisesti d-kupit. Lasten myötä rinnat kasvoivat pari kuppikokoa ja tietysti myös painon myötä hieman roikkuvat verrattuna aiempaan. Eivät kuitenkaan tyhjentyneet vaan ovat sellaiset järkyttävät pårnålollot. Menivät tavallaan pilalle verrattuna lähtökohtaan, mutta ei tullut lapasia eikä koirankorvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt pilalle. Hieman roikkuva 75C muuttui kiinteämmäksi 70E:ksi. Edelleen voin kulkea ilman rintsikoita vaikka imetyksestä on 10 vuotta ja mulla kohta ikää 40v.

Nyt tarvitaan kyllä kuva sun tisseistä.

Vierailija
84/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehköt rintani yllättivät (imetyksen onnistuminen ei todellakaan ole koosta kiinni), kaikkiaan kolme lasta ja imetykset sujuivat hyvin.

Esikoisen kohdalla jopa luovutin maitoa keskussairaalalle.

Raskaudet/imetykset eivät mielestäni vaikuttaneet rintoihini negatiivisesti.

Vierailija
85/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menny pilalle. Oli nätit ja sirot ennen lapsia ja imetystä ja ovat sitä edelleen. Lapset jo teinejä. Hyvin pysyivät kuosissaan, vaikka imetys niitä pullisti niin hyvin palautuivat entisiin mittoihin. Tykkään.

Vierailija
86/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan geeneistäkin kiinni. Itse olen tuossa ollut onnekas, imetyksellä ei ollut vaikutusta, vaikka olen todella isorintainen, 75F. Tosin lapsia vain yksi, jota imetin 9 kk asti.

Vierailija
87/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla on.

Vierailija
88/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos on ollut yllättävän pieni. Ehkäpä pienehköt ja jo valmiiksi rakenteellisesti kiinteät B-koon rintani eivät olleet kauhean alttiita muutoksille. Nyt 45-vuotiaana ja kahden lapsen jälkeen rinnat ovat lopulta se parhaiten säilynyt osa kropastani. Muualla onkin sitten rupsahdusta senkin edestä.

Vierailija
89/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutoksia. Kaksi lasta, molempia imetetty pari vuotta. Samat pienet tissit kuin ennenkin.

Vierailija
90/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni pilalle, kaikki pyöreys ja terhakkuus hävisi. Ja vaikka mieheni ei ole koskaan sanonut mitään pahaa niistä ja on vakuutellut että tykkää niistä edelleen kun olen asiaa murehtinut..... niin kyllä sen huomaan ettei seksin aikana ja muutenkaan enää niitä samalla tavalla palvo ja koskettele kuin ennen. Minkäs sille voi, en syyllistä häntä ettei kiihotu roikkuvista pussirinnoista.

Vierailija
91/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko harkinneet korjausleikkaukseen menemistä? Kysyn ihan vilpittömästi ja vakavissani. :D Olen nyt itse raskaana ja asiaa tutkittuani olen yllättynyt siitä, miten yleistä rintojen parantelu imetysten jäljiltä on.

Vierailija
92/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri näköiset ihanat. Ennen tyttönä oli vähän ketunnenät, aikuisena isommat, pyöreämmät ja pehmeämmät. Molemmista on tykätty. Imetin pitkään, ei sillä sinänsä ollut merkitystä vaan ikääntymisellä.

Vierailija
93/93 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne pilalle meni mutta eipä tuo mitään haittaa. Ei ne nyt koiran korvat oo mutta ne kiinteät, "kovat" ja kauniit tissit pehmeni ja tuli raskausarpia kun maito nousi. Eivät nyt varmaan imetyksestä niinkään enää ottaneet nokkiinsa kun pitkään imetin, lähinnä just se että maito nousi niin hetkessä ja paisuivat sen seurauksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan