Vastaa rehellisesti: ilahtuisitko, jos saisit lahjaksi pitkät polveen asti ulottuvat itse neulotut villasukat? Joko raidalliset tai kirjoneulekuvioiset?
Kommentit (93)
Totta ihmeessä ilahtuisin. Rakastan villasukkia. Eniten murretun värisiä melko hillittyjä kirjoneulesukkia.
Joo! Etenkin ilahtuisin sellaisista hieman ohuemmista, joita voisin pitää yöllä. Mulla on käytössä yhden ihanat serkkuni neulomat vähän ohuemmat yösukat, mutta tarvitsisin kylmälle säälle toiset, jotka ulottuisivat polviin. Tai mulla on yhden sellaiset, mutta ne ovat paksummat, mikä nyt menis silloin tällöin käytettynä, mutta kun ne ei pysy ylhäällä!
Ilahtuisin. Itse asiassa saan juuri tuollaiset polveen asti ulottuvat joululahjaksi!
Jos ne olisi sopivat niin tottakai.
Mutta ei sellaisia tule eikä ole tarviskaan, kun kudon itse.
Ilahtuisin. Äiti teki minulle sellaiset ja on tosi mukavat.
Perusvillasukista en tiedä tykkäisinkö yhtä paljon, koska minulla on niitä jo niin paljon. Erikoinen muoto tai väri on aina plusaa.
En ilahtuisi. Polveen asti villasukat ovat ahdistavat, joten niitä en käytä. Kudon villasukkani itse oman makuni mukaan.
Ilahtuisin. Neulon itsekkin sukkia mutta en osaa mitään hienoja kirjoneuleita.
Ilahtuisin vielä enemmän jos ne olisi ohuet, paksut ei mahdu kenkiin ja en käytä muutenkaan paksuja sukkia.
En ole mikään villasukkien himokuluttaja, meillä on lämpimät lattiat niin kotona ei tule koskaan käytettyä. Neulon itselle jonkikn verran säärystimiä, sellaisia jotka näyttää kuin olisi villasukka kengän kanssa. Nekin kivoja ihmisille jotka ei tykkää villasukista.
Joo! Mulla onkin yhdet sellaiset, äidin neulomat, ja toistakymmentä paria lyhytvartisempiakin 😊
Ei mulla ole käyttöä moisille joten lähtisivät kierrätykseen.
Ilahtuisin todella! Voi kun saisinkin!
Ilahtuisin ja varsinkin jos ne olisi jotkut neutraalin väriset eivätkä kuittais tai pistelisi niin aivan perfect.
Kyllä! Haluaisin, mutta ei ole nyt rahaa ostaa, eikä aikaa opetella tekemään.
En. Mitä ihmettä niillä tekisin. Mikäli tarvetta olisi saan itse neulottua itselleni ja vieläpä sopivat. En tarvitse pitkiä sukkia, jotka hiostaan ja valuu alas. En käytä lyhyempiäkään. Tosi epäkäytännöllustä.
Kyllä ilahtuisin. Olisivat mukavan lämpimät näin talvella.
Kyllä! Mutta vielä enemmän ilahtuisin nilkkapituisista, sillä villa kutittaa ihoani, joten pidän aina normaaleja sukkia alla. En käytä juurikaan polvisukkia tai sukkahousuja, mutta jos näin olisi, niin sitten ei polvipituisissa villasukissa olisi yhtään mitään motkottamista :)
Neulon itse omanlaisia että en välttämättä ilahtuisi mutta jos en itse osaisi niin sitten varmastikin tykkäisin.