Pitääkö yhden yön suhteen lapsen isän mennä isyystestiin ja maksaa elarit 18 v lain mukaan? Onko se siis pakko?
Kiinnostaa vain, kun on yksi tällainen tapaus lähipiirissä.
Kommentit (253)
NO kertokaa miten sitä voi edes löytää sen yhden yön hoidon uudelleen? no ei kovin helposti ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista voi ostaa( ei saa ilman) jälkiehkäisytabletteja naiselle.
Ohjeet pitää itse osata netistä lukea, ja aika kuinka monta tuntia voi yhdynnän jälkeen vielä käyttää.Valistakaa nyt helevetis niitä poikia/miehiä.
Nyt on vuosi 2020, ehkäisyasiat pitää osata ja tietää, myös kännis.
Turha luulla, että je-pillerit on joku ihmelääke, joka toimii joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeet pitää itse osata netistä lukea, ja aika kuinka monta tuntia voi yhdynnän jälkeen vielä käyttää.Valistakaa nyt helevetis niitä poikia/miehiä.
Nyt on vuosi 2020, ehkäisyasiat pitää osata ja tietää, myös kännis.Turha luulla, että je-pillerit on joku ihmelääke, joka toimii joka kerta.
Kyllä se on joka kerta toiminut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vuosi 2020, ehkäisyasiat pitää osata ja tietää, myös kännis.Turha luulla, että je-pillerit on joku ihmelääke, joka toimii joka kerta.
Kyllä se on joka kerta toiminut
Joka kerta? Miten usein sinä niitä syöt? Ne ei todellakaan tepsi, jos munasolu on jo irronnut ja siittiöt ovat matkalla. Ei ne mitään aborttipillereitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitää :(
Onhan se sitä naista kohtaan reilua. Ja jos mies ei kerran kondomia ole laittanut, homma on ihan selvä. Hän on ottanut riskin isäksi tulosta. Säälittäviä ovat sitten ne, jotka eivät lasta tapaa.
Poikani on juuri tällainen säälittävä "isä". Lapsi hyvin lyhyestä tapailusuhteesta, maksaa mitä pitää mutta ei ole halunnut koskaan tavata. Lapsi varmaan luulee, ettei isovanhempiakaan kiinnosta :( Miettisitte vähän ilman ehkäisyä hölmöilevät miehet, kuinka moneen ihmiseen hetken nautintonne vaikuttaa.
No etkö itse kykene ottamaan yhteyttä lapsen äitiin, jos kerta haluat olla heidän elämässään? Hyvinkin voisi olla myötämielinen yhteydenottoasi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sitä naista kohtaan reilua. Ja jos mies ei kerran kondomia ole laittanut, homma on ihan selvä. Hän on ottanut riskin isäksi tulosta. Säälittäviä ovat sitten ne, jotka eivät lasta tapaa.
Poikani on juuri tällainen säälittävä "isä". Lapsi hyvin lyhyestä tapailusuhteesta, maksaa mitä pitää mutta ei ole halunnut koskaan tavata. Lapsi varmaan luulee, ettei isovanhempiakaan kiinnosta :( Miettisitte vähän ilman ehkäisyä hölmöilevät miehet, kuinka moneen ihmiseen hetken nautintonne vaikuttaa.
No etkö itse kykene ottamaan yhteyttä lapsen äitiin, jos kerta haluat olla heidän elämässään? Hyvinkin voisi olla myötämielinen yhteydenottoasi kohtaan.
Voisihan sitä ottaa yhteyttä, jos tietäisi kuka lapsen äiti on.
Pitää.
On ylipäätään parempi pysyä erossa naisista ja seksistä, mutta jos nyt pitää ruveta siihen sirkukseen, niin ehkäisy on ihan hyvä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa on mukana alkoholi ja ehkäisy jää. Minusta niissä pikapanoissa ei pitäs siittäjää laittaa vastuuseen. Äiti voi ilmoittaa et isä on tuntematon. Niin minä tekisin ja olen jo mummo.
Noin juuri on oikein moraalisesti. Ja onhan se abortti. En tekis lasta yhden yön suhteesta saati vaatisi sen jälkeen elari jos pitäsi lapsen.
Vuosia sitten työnpaikan pikkujouluissa mentiin menin työkaverin kanssa jatkoille hotelliin. Olen siis mies ja naistyökaveri, joka esitti kunnollista aviovaimoa ainakin jutuissaan olikin kunnon seksipeto kun hotellihuoneen ovi laitettiin kiinni. Kysyin ennen sisään tuuppaamista vielä ehkäisystä, mutta vastasi vaan että tule jo. Kuukauden päästä työkaveri tuli juttelemaan, että olis pikkasen asiaa. Hän teki abortin kun ei osannut sanoa onko lapsi minun vai miehensä...
Nainen kysyy mieheltä haluaako tämä pitää lapsen, jos haluaa niin maksaa.
Jos ei halua, ja nainen päättää lapsen pitää niin kantaa myös vastuun yksin, sanoo ettei tiedä kuka isä on, on saanut alkunsa humalassa ruotsinlaivalla tuntemattoman kanssa jonka nimeä ei muista.
Paitsi jos nainen on itsekäs, rahanahne jne jne. Silloin hän pakottaa miehen vasten tahtoaan isäksi sekä lompakoksi.
Pitää mutta eriasia tavoitetaanko tätä baaritoivoa jos nainen ei muista kuin etunimen ja ei asu samalla paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua, ja nainen päättää lapsen pitää niin kantaa myös vastuun yksin, sanoo ettei tiedä kuka isä on, on saanut alkunsa humalassa ruotsinlaivalla tuntemattoman kanssa jonka nimeä ei muista.Paitsi jos nainen on itsekäs, rahanahne jne jne. Silloin hän pakottaa miehen vasten tahtoaan isäksi sekä lompakoksi.
Miten ihmeen vaikea se on lasta haluamattoman miehen huolehtia ehkäisystä omalta osaltaan? Tuollaiset pitäisi laittaa holhouksen alaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua, ja nainen päättää lapsen pitää niin kantaa myös vastuun yksin, sanoo ettei tiedä kuka isä on, on saanut alkunsa humalassa ruotsinlaivalla tuntemattoman kanssa jonka nimeä ei muista.Paitsi jos nainen on itsekäs, rahanahne jne jne. Silloin hän pakottaa miehen vasten tahtoaan isäksi sekä lompakoksi.
Miten ihmeen vaikea se on lasta haluamattoman miehen huolehtia ehkäisystä omalta osaltaan? Tuollaiset pitäisi laittaa holhouksen alaisiksi.
No näitä vahinkoja ja "vahinkoja" sattuu, eikö ollu kortsua, valehteliko nainen että syö pillereitä, hajosiko kumi jne jne. Syy voi olla miehen tai naisen, lähtökohtaisesti molempien kun yhdessä siinä touhussa ollaan.
Mutta kun vahinko tai "vahinko" sattuu, niin naisella on oikeus päättää yksin sekä lapsen että miehen elämästä ja se on väärin.
Jos mies haluaisi lapsen pitää niin nainen saa surutta lapsen tappaa.
Jos mies ei halua lasta, nainen voi pakottaa isäksi.
Hyi, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vain oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia.
Sinulla ei taida olla aavistustakaan, kuinka paljon työtä lapsen kasvattamisessa on. Äiti joutuu usein myös järjestelemään työkuviot uusiksi.
Lapsi on elinikäinen projekti. Ei isäksi ketä vain huolita.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on elinikäinen projekti. Ei isäksi ketä vain huolita.
Sen verran monen yhden yön naisen sisään olen siemenet laskenut, joten uskallan olla eri mieltä.
Ne kortsut ei ole 100% ehkäisykeino. Koskaan
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos jollain on elämänhallinnan ongelmia ja on köyhä, ja samasta syystä (elämänhallinnan ongelmia) ei käytä kondomia. Sitten hänet pakotetaan isyystestiin ja hänen pitää maksaa 18 v elareita. Paljon lienevät kuukaudessa, en tiedä, mutta köyhälle voi olla kova pala.
Eipä köyhä niitä joudu maksamaan. Kela ne maksaa.
eikö lakikirjassa ollut jotenkin sillai että eka kerrasta ei tuu mitää. tai siis jos eka kerran saa niin ei tuu siemenii vai mitä ne o.
Ohjeet pitää itse osata netistä lukea, ja aika kuinka monta tuntia voi yhdynnän jälkeen vielä käyttää.
Valistakaa nyt helevetis niitä poikia/miehiä.
Nyt on vuosi 2020, ehkäisyasiat pitää osata ja tietää, myös kännis.