Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko phjoisen miehet tai naiset (lappalaiset)eteläsuomalaisten silmissä kauniita/rumia?

Vierailija
15.05.2014 |

Entä toisinpäin?

Mitä mieltä pohjoisen porukat on eteläsuomalaisista?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisen miehet on tummia, riettaita ja seksikkäitä. Paitsi jos ovat sellaisia kitukasvuisia vääräjalkoja, niistä en tykkää.

Vierailija
2/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasenpuremia, kitukasvuisia tihrusilmiähän nuo tuppaa olemaan. Tavoissakin olisi parannettavaa. Juopottelevat pitkin jänkhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitako lappilaisia vai saamelaisia?

Vierailija
4/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen lapista kotoisin, eikä eteläsuomalaiset minusta olen sen rumempia/kauniimpia kuin muutkaan. Rumia ja kauniita yksilöitä löytyy joka paikasta.

Vierailija
5/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:45"]Tarkoitako lappilaisia vai saamelaisia?

[/quote]

Siis lappilaisia. Onko siellä moniakin eri nimityksiä?

Mun mies on syntyisin pohjoisesta, mutta ei saamelainen ole. Jännät kasvonpiirteet on äidiltään perinyt, erityisesti silmät. Muuten on kyllä ihan söpön ja persoonallisen näköinen.♡

Ap

Vierailija
6/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoititko ap saamelaisia (lappalaisia) vai lapin läänistä kotoisin olevia (lappilaisia)?

-5

Vierailija
7/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry otsikko. Tarkoitin yleensä pohjoissuomessa asuvia, Kemissä Rovaniemellä...

Ap

Vierailija
8/36 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:49"]

Sorry otsikko. Tarkoitin yleensä pohjoissuomessa asuvia, Kemissä Rovaniemellä...

Ap

[/quote]

Eipä täällä Rovaniemellä ainakaan erota, onko vastaantulija lappalainen vai ei. Miltä pohjoissuomalaiset sitten näyttävät? Itse olen rovaniemeläinen, mutten koe itseäni lappilaiseksi saatika näytä siltä, ts. eroa muista keskiverto kaduntallaajista oli Suomen kaupunki mikä tahansa. Joten en ole myöskään mitään mieltä eteläsuomalaisista, samaa lajia tietääkseni ollaan : D 

Vierailija
9/36 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain saamelaisnaisilla on mielestäni hyvin kauniit korkeat poskipäät :)

Vierailija
10/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lappilaiset erilaisia. Ne miehet on ehkä vähän lyhyempiä, pienet silmät, toisaalta miehekkäämpiä, karumman ja rosoisemman näköisiä kuin länsisuomalaiset miehet (itse asun lännessä, missä ihmiset aika lailla muistuttaa ruotsalaisia). Ja varmaan ovat miehekkäämpiä luonteeltaankin.

Lappilaisnaisten ulkonäkö taas... leveät kasvot ja vähän terävät piirteet usein, kuten lappilaismiehet, ne naiset usein myös näyttää kovilta, ja se kovuus ei naisilla näytä hyvältä kuten miehillä.

Ite oon isäni puolelta israelilainen, äiti länsisuomalainen, ja kun itse oon pitkä, hoikka ja ujoluonteinen, niin jokin niissä karuissa ja vahvoissa lapin miehissä vetää puoleensa verrattuna länsisuomalaisiin, jotka ei oo niin miehekkäitä.

Mut toisaalta sinne päin muutto ei oikein houkuttaisi, kun ne naiset on siellä mitä on, mun mielestä on kiva, et on muita nättejä naisia ympärillä, joihin voi itseään verrata.

Ehkä tyydyn vain eksoottisiin Lapin lomamatkoihin.

Vierailija
11/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen se Tuksun mies Länsman vai Lensman vai mikälie ja rume se ainakin on kun mikäkin petolinnun pers...

Vierailija
12/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin saamelaisen, arktisen vaalean tyttöystävän, voisin luopua toisesta munuaisesta. Tekisin kaikkeni hänen eteensä.

http://wallpoper.com/images/00/26/87/68/women-winter_00268768.jpg

Vierailija
13/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla lailla, kuin suurin osa helsinkiläisistä on muualta muuttaneita, on suurin osa Lapissa asuvista muuttanut sinne muualta. Lapin alkuperäisväestö on itsessään ollut vähäistä, ja sotien jälkeinen tilojen asutus on tuonut Lappiin suurimman osan sen väestöstä. Pienimpiä paikkakuntia lukuun ottamatta lappilainen geenipohja on melko leveä, varsinkin Ruotsin rajalla. Ja esimerkiksi Rovaniemi on Suomen kansainvälisimpiä kaupunkeja väkilukuun suhteutettuna. Monen monella pohjoisen asukkaalla on jo muusta maasta muuttanut puoliso/ isä/äiti/lapsenlapi/miniä. Meidänkin pihalla viipottaa monennäköistä vilperiä omien lasten kavereina. 

Vierailija
14/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:38"]Jos saisin saamelaisen, arktisen vaalean tyttöystävän, voisin luopua toisesta munuaisesta. Tekisin kaikkeni hänen eteensä.

[/quote]

Mistä päättelet, että tuo on saamelainen?

Vierailija
15/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:37"]Tulee vaan mieleen se Tuksun mies Länsman vai Lensman vai mikälie ja rume se ainakin on kun mikäkin petolinnun pers...
[/quote]

No hei, ei se nyt millään tavalla heijasta peruslappilaista. Ryypännyt ihonsa punakaksi. Nuoret lappilaismiehet on paljon komeampia.

Vierailija
16/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsisuomalaisten alkuperähän on Ruotsissa, lappilaiset taas on perinteisiä suomalaisia, joihin on ehkä jonkin verran sekoittunut ruotsalaista/norjalaista. Parempi yhdistelmä kuin idä suomi-slaavisekoitus ja siksi lappalaiset voittaa itäsuomalaiset 100-0.

Vierailija
17/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:38"]Jos saisin saamelaisen, arktisen vaalean tyttöystävän, voisin luopua toisesta munuaisesta. Tekisin kaikkeni hänen eteensä.

[/quote]
Suositan suuntaamaan katseen Irlantiin jos tuo on ihanne. Tosin tuo tukka on aika varmasti suoraan pullosta kaupan hyllyltä, mutta sieltä suunnalta löytyy niitä vaaleita sini-/vihreäsilmäisiä punapäitä.

Vierailija
18/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko Antti Tuiskussa yhtään saamelaisverta, mutta mielestäni hän näyttää siltä, että hitunen voisi olla ja vastaa siksi mielikuvaani lappilaisesta nuoresta miehestä.

Vierailija
19/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne nyt selkeesti erilaisia, vaikka olis sekoittunut mitä. Täällä lännessä miehet on pitkiä ja hoikkia, monilla luonnonvaaleat hiukset. Pohjosessa on lyhyempiä mutta raa'alla tavalla miehekkäitä miehiä ja ainakin itseäni ne jotenkin viehättää enemmän, kun tykkään "kovista pojista".

T: 11

Vierailija
20/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:54"]En tiedä, onko Antti Tuiskussa yhtään saamelaisverta, mutta mielestäni hän näyttää siltä, että hitunen voisi olla ja vastaa siksi mielikuvaani lappilaisesta nuoresta miehestä.
[/quote]

No jos se on tyypillinen lappilainen, niin sitten Niko Saarinen on tyypillinen eteläsuomalainen. Haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän