Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommunikoiko tämän palstan ylläpito koskaan käyttäjien kanssa?

Vierailija
16.05.2024 |

Haluaisin kysellä tästä ongelmasta että miksi nämä kommenttien lainaukset menevät välillä täysin rikki eikä onnistu? Pari muutakin ongelmaa on.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... En hyväksy rumia läskejä haukkuvat vanhoja piikoja.. Teidän vietit on paskaa.. 

Vierailija
2/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole henkilöitä jotka hoitavat ylläpitoa. On jonkinlainen automatisoitu mekanismi joka toimii avainsanojen ja asiattomaksi ilmoitettujen viestien raporteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole henkilöitä jotka hoitavat ylläpitoa. On jonkinlainen automatisoitu mekanismi joka toimii avainsanojen ja asiattomaksi ilmoitettujen viestien raporteilla.

Kyllä on. Palstalla on kolme moderaattoria. Tästä on ollut juttu oikeudessa vuosia sitten, mistä tuo käy ilmi.

Vierailija
4/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Palstalla on kolme moderaattoria. Tästä on ollut juttu oikeudessa vuosia sitten, mistä tuo käy ilmi.

Aika merkillistä, jos on VAIN yksi juttu oikeudessa ollut tämänkin palstan sisällöstä.

-winner-

Vierailija
5/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan keskimäärin 100 ketjua päivässä helpottaakseni moderaattoiden työtä. Reilun viiden vuoden jälkeen sain moderaattorilta kiitosviestin.

-Ilmoittaja

Vierailija
6/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta systeemi on järkevöitynyt hieman, koska vielä vuosi sitten sensuroituja sanoja oli valtavasti ja ketjuja/viestejä hävisi kymmenissä sekunneissa, vaikka sisältö oli asiallista, mutta ei vakinaisten mieleen. Pieni joukko ei siis voi enää toimia diktaattorina ja hyvä niin.

Vierailija
7/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan keskimäärin 100 ketjua päivässä helpottaakseni moderaattoiden työtä. Reilun viiden vuoden jälkeen sain moderaattorilta kiitosviestin.

-Ilmoittaja

Kannattaisiko hankkia elämä?

Vierailija
8/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus saanut henkilökohtaisia kehuja onnistuneista trollauksista ja kelajengin asenteiden oikomisesta.

Vierailija
9/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ilmoittaja

Siis untan nähnyt :D

Vierailija
10/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TOLLO!!

Vierailija
11/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ilmoittaja

Tämä on harrastukseni ja samalla teen hyvää. Minulla on reilusti aikaa, koska olen ollut työttömänä jo 14 vuotta, eikä tuo sadan ketjun ilmoittaminen vie välttämättä tuntiakaan päivässä.

-Ilmoittaja

Vierailija
12/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mode uhkaillut mua useasti, aikonut mm. paloitella minut kilon palasiksi yms.

Vierailija
13/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ilmoittaja

Tämä on harrastukseni ja samalla teen hyvää. Minulla on reilusti aikaa, koska olen ollut työttömänä jo 14 vuotta, eikä tuo sadan ketjun ilmoittaminen vie välttämättä tuntiakaan päivässä.

-Ilmoittaja

Aasi! Tonto!

Vierailija
14/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ilmoittaja

Aasi! Tonto!

Ilmoitan pian tämänkin ketjun. Kiusaamista en siedä.

-Ilmoittaja

Vierailija
15/15 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä on, että lainaukset toimi ennen ihan hyvin.

Se piti mennä ihan tarkoituksella rikkomaan. Täysin ammattitaidotonta yläpidolta. Valmiina keskustelupalsta softia on netti pullollaan. Ei luulisi olevan niin vaikeaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän