Miksi monet naiset meikkaavat itselleen uuden naaman?
Irvokasta, kun tungetaan naama täyteen pakkelia kymmenellä eri meikkituotteella.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään leikkiä erilaisilla lookeilla niin hiusteni, vaatteideni kuin meikkienkin kanssa. Nautin myös itse laittautumisprosessista.
Ja aseksuaalina ja aromantikkona en ole ketään miehiä huijaamassa kanssani petiin tai suhteeseen...
Hyvin on markkinamiesten aivopesu onnistunut
Se on vedätystä. Miestenkin suuntaan. Mitäs sitten, kun lopulta jäädään yöksi ja nainen pesee meikit pois?
15-vuotiaan naisen ei tarvitse meikata kun on kaunis muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Silti käyttävät kouluaamuisinkin jopa 1,5 tuntia meikkaamiseen.
Varmaan terveellistä tunkea kroppa täyteen pakkelia?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan terveellistä tunkea kroppa täyteen pakkelia?
Pakkelit on testattu vegaanisertifioiduilla koe-eläimillä, joten kyllä ne ovat turvallisia myös tiedostavan nuoren kaupunkilaisnaisen käyttää.
No itse ainakin siksi, kun olen niin ruma ilman meikkiä etten voi mennä ulos ilman tai ihmiset alkaa pilkkaamaan!! Omasta epävarmuudestahan se johtuu, toki osa sanoo meikkaavansa itseään varten ja pitävänsä meikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät ole enää kauniita
Et pysty kuvittelemaan naisen tuntevan itsensä kauniiksi vaikka hän ei juuri sinun mielestä olisikaan kaunis?
Valitettavasti sinun mielipide ei ole niin merkityksellinen.
Olen nainen ja olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Itse käytän vain ripsiväriä, muuten en naamaani laita pakkelia. Todellakin uskon siihen, että kaikki ne tökötit, mitä naamaan laittaa, vanhentaa ihoa. Haluan näyttää luonnolliselta ja hehkeältä nyt ja tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vedätystä. Miestenkin suuntaan. Mitäs sitten, kun lopulta jäädään yöksi ja nainen pesee meikit pois?
No sitten pukeutuminenkin on vedätystä. Ole aito, kulje kaupungilla ainoastaan reikäisissä lökäpöksyissä ja virttyneessä neuleessa!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ollut. Akne yms.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vain olet hyvin pinnallinen. Kaikki eivät ole.
Koska eivät osaa hyväksyä sitä, että ovat tavallisen näköisiä eivätkä kaunottaria.
Itse naisena hämmennyn aina kun tajuan, että joku tuttuni onkin tosi eri näköinen ilman meikkiä.
Jotenkin noloa sellainen, feikkaamista todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä sitä just eniten meikataankin...
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se meikkaava nainenhan se pinnallinen on.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Itse käytän vain ripsiväriä, muuten en naamaani laita pakkelia. Todellakin uskon siihen, että kaikki ne tökötit, mitä naamaan laittaa, vanhentaa ihoa. Haluan näyttää luonnolliselta ja hehkeältä nyt ja tulevaisuudessa.
Sama, ja usein jätän sen ripsarinkin laittamatta.
Mutta olen luonnonkaunis, joten en tiedä miltä tuntuu kun ei ole joten sen puoleen en voi paheksua toisten meikkaamisia ja muuta ulkonäön muokkausta.
Jotkut tavallisen näköiset kaverini näyttävät vahvalla meikillä samalta kuin minä ilman mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole! 😂
Vaan sinä jos arvioit muita pelkän ulkokuoren perusteella.
Tykkään leikkiä erilaisilla lookeilla niin hiusteni, vaatteideni kuin meikkienkin kanssa. Nautin myös itse laittautumisprosessista.
Ja aseksuaalina ja aromantikkona en ole ketään miehiä huijaamassa kanssani petiin tai suhteeseen...