Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein tänään hyvän teon! Teitkö sinä?

15.05.2014 |

Tänään olin hankkimassa uutta henkilökohtaista avustajaa itseni tilalle omalle avustettavalleni. Hakijoita oli paljon, mutta paikkoja vain yhdelle.

Hakijoiden joukossa oli 39v työtön nainen, vaikeassa elämäntilanteessa avioeron takia. Halu tehdä töitä oli kuitenkin kova.

Valitettavasti avustettavani päätti toisen henkilön uudeksi avustajakseen.

Minulla on myös toinen avustettava, joka tietysti tarvitsee myös uuden avustajan kun olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle opiskeluiden perässä.

Ongin tämän 39v naisen numeron ja laitoin hänelle viestiä. Sanoin että kuulostaa oudolle mutta etsin numerosi koska haluaisin auttaa. Kerroin tästä toisesta työstä ja kysyin olisko hän kiinnostunut.

Ja mitä sainkaan vastaukseksi?

"Miten kukaan tuntematon voi olla noin vilpittömän halukas auttamaan toisia?" "Oletkohan enkeli.." "olet ihana ihminen!!" Ja paljon kiittelyitä. Hän on huomenna yhteydessä työnantajaan.

Toivon että tämä nainen saa tuon työn! :)

Mitä hyviä tekoja te olette tehneet, milloin viimeksi? Jaa tarinasi :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin Maamme laulun käsillä seisoen ja jodlasin Finlandia hymnin twerkaten. Soitin huuliharppua slaavikyykyssä.

Vierailija
2/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, hienoa :) mulla nyt ei tommosta suurta tarinaa ole kerrottavana. Vain näitä ovien avaamista, bussissa vanhukselle paikan antamista ja kaupassa eksyneen lapsen ohjaamista infoon. Tänään en tainnut tehdä mitään erityisen hyvää... valitettavasti :/ tänään en kyllä poistunut kotoa kun lenkille ja vanhemmilleni kylään. Lupasin kyllä tulla auttamaan aidan maalauksessa joten kai se sitten on hyvä teko :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita? Varmasti moni tekee pieniä hyviä tekoja päivittäin, ne pitää vaan osata huomata :)

Vierailija
4/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein, kävin hakemassa ystäväni kotiin pidemmän matkan päästä, muuten ei olisi päässyt kovinkaan nopeasti, rahat tiukilla heillä eikä varaa taxilla kruisailuun. Lupasi leipoa minulle joskus lempparikakkuani taas kun ilmaiseksi kuskasin. 

Hyviä tekoja tarvittaisiin tähän maahan paljon enemmän.

Vierailija
5/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin nenäliinasta romanirikolliselle koiranpaskassa uineen lantin.

6/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 olet oikeassa siinä että hyviä tekoja tarvitaan enemmän. Olen täysin samaa mieltä!

7/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 olet oikeassa siinä että hyviä tekoja tarvitaan enemmän. Olen täysin samaa mieltä!

Vierailija
8/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kastemadoille mä olen varmasti suojelusenkeli. Olen pelastanut varmasti tuhansien matojen hengen. Kun näen niitä tiellä sateen jälkeen niin vien ne pois tieltä, vien pellolle, laitan vielä vähän multaa päälle ja toivotan hyvää loppuelämää :)

9/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:18"]

No, kastemadoille mä olen varmasti suojelusenkeli. Olen pelastanut varmasti tuhansien matojen hengen. Kun näen niitä tiellä sateen jälkeen niin vien ne pois tieltä, vien pellolle, laitan vielä vähän multaa päälle ja toivotan hyvää loppuelämää :)

[/quote]

Aaa ihana! :D

Vierailija
10/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me otetaan koditon tuttu muutamaksi yoksi meille. .

Vierailija
11/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse tehnyt tänään hyviä tekoja.. mutta meidän perhe sai osan itse.. ystävä tiesi tämänhetkisen rahahuolemme ja toi meidän 7 henkiselle perheelle kaksi isoa kassia ruokaa (leipää,leivänpäällistä,erilaisia lihatuotteita..). Arvanette että oli mieli herkässä <3 :)

12/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:42"]

En oo itse tehnyt tänään hyviä tekoja.. mutta meidän perhe sai osan itse.. ystävä tiesi tämänhetkisen rahahuolemme ja toi meidän 7 henkiselle perheelle kaksi isoa kassia ruokaa (leipää,leivänpäällistä,erilaisia lihatuotteita..). Arvanette että oli mieli herkässä <3 :)

[/quote]

Ompa kullan arvoinen ystävä sinulla :)

Miks mun viestiä alapeukutetaan :( hö :D

Vierailija
13/13 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kaupassa ja uusi kassatyöntekijä teki virheen kassalla. Sen seurauksena sain liikaa vaihtorahaa takaisin. Menin infoon ja palautin liikasuorituksen, jotta uudella työntekijällä olisi edes yksi virhe vähemmän työpäivässään.

Harmitti sen kassan puolesta, kun selkeästi ei ollut tarpeeksi kokemusta itsenäiseen työskentelyyn, mutta silti laitettu syrjäiseen kassaan, jottei vahingossakaan saisi apua nopeasti huikkaamalla toiselle myyjälle selän takana >:(