Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä miestä vaivaa? Ei halua treffeille näin "kauas"

Vierailija
15.05.2014 |

Mies ehdottaa treffejä. Asumme n. 25 km päässä toisistamme, minä suurehkossa kaupungissa, mies maaseudulla. Oletin, että ilman muuta hän haluaa ekoilla treffeillä tulla tänne kaupunkiin, jossa on erilaisia paikkoja tapaamiselle ja jonka hänkin tuntee erinomaisesti. Siellä maaseudulla on ehkä yksi bensa-aseman kahvila, jossa voisi istuskella. Eikö aikuinen mies todellakaan voi vaivautua? Kieltäydynkö treffeistä kokonaan? Olen aivan hämmentynyt, koska mies on ollut paljon innostuneempi tapaamisesta kuin minä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:44"]

sanot vaan ystävällisesti että käyt valitset turvallisuussyistä treffipaikan ihmisten ilmoille, ja kaupungissa turvallisia paikkoja on enemmän. itse en olisi lähtenyt ekoille treffeille minnekään lenkkipoluille tai maalle. Laitoin jopa puhelinnumeroni salaiseksi, ettei osoitteeni selviä sen kautta.

[/quote]

Siis täh??? Et kai sä tuntemattomille ihmisille omaa puhelinnumeroas jakele!?!?

Treffihommiin ilmanmuuta prepaid liittymä, eihän ne maksa kun muutaman euron. Sitten kun ollaan jonkun aikaa tapailtu ja treffikumppani asialliseksi havaittu, niin voidaan harkita oman numeron antamista.

Se ei hirveästi lohduta, vaikkei osoitetta tiedäkkään, jos puhelin soi yötäpäivää ja puhelin täyttyy törkyviesteistä ja uhkailuista.

Vierailija
2/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:42"]Jos se mies ehdotti itse treffejä ehkä hänellä on jotain erikoista suunnitelmissa siellä kotikulmillaan?

[/quote]

Tuskin.haluaa helppoa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tules ap sitten kertomaan jaksaako se mies nostaa pepun ylös soffalta ja liikkua muualle kuin lähihuoltsikalle? Vai päätitkö ettei sinun kannata vaivautua edes treffeille jos on noin nihkeä ukko?

Vierailija
4/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on näissä treffailuissa tullut selväksi, että jos jo alkutapaamisen sopiminen on hankalaa, ei se siitä ainakaan kummemmaksi muutu.

Vierailija
5/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, jos kyse on siitä, että kundia jännittää ajaa autoa Helsingissä (vai missä nyt asuitkaan) niin tarjoudu menemään vastaan jonnekin simppeliin paikkaan, minne on helppo pääsy kehiltä tai motarilta. Jos ei vieläkään passaa, niin anna olla.

Vierailija
6/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki on miehelle tuttu ja voisihan hän tulla bussillakin, jos ajaminen pelottaa. En usko sitäkään. Jos treffit toteutuvat, voin kertoa, miten meni.  ap

Vierailija
7/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Voisi joutua vaikkapa raiskatuksi. Sinne jonnekin korpeen lähtisi ja siltä ei ihan heti bussit lähdekkään. Taksillako lähtisit karkuun? Mistä huutaisit apua?

Tai sitten on itsekäs ja laiska mies. Myöhemmin saisit olla se, joka tekee kaikki kotityöt. Olisit se, joka kantaa matkalaukut, kun mies laittaa näppärästi oman hammasharjan taskuunsa reissatessanne. Ja turha varmaan haaveilla mistään avusta mahdollisten lasten hoidossa tai koiran lenkittämisessä tms. Tai ylipäätään missään, vaikka pyytäisit anelisit tai uhkailisit.

Tai sitten miehellä on tosiaan se alko-ongelma tai esim. peliriippuvuus ja haluaa tehdä tietokoneeltaan säätöjä peliin eikä pidä sinua niin tärkeänä, että viitsisi uhrata koko iltaa/vuorokautta pelkästään sinun kanssasi olemiseen.

Tuo jonkun aiemman tanssi -vertaus oli oikein hyvä. Samoin kuin se lenkkipolkumies. Mua yritti kerran iskeä yksi vanhempi mies baarissa. Kehuskeli kuinka ei ollut ikinä tiskannut (periaatekysymys, akkojen hommaa, testasi minua). Vastasin, että teen työtä päihdekuntoutuskeskuksessa ja yksi työnkuvani on ohjata kuntoutujien toimintaa mm. keittiön tiskissä. Kaikenlaisia äijiä sinne tulee. Ja sitten minä kerron mitä he tekevät ja sitten he tiskaavat. Joka ikinen. Meni ukko nolon näköiseksi. Ja se tarina päättyi pian siihen. Meidän arvot oli jo ihan alkuun selkeästi aivan erilaiset. Itse kannatan tasa-avoa ja hän selkeästi oli vanhanaikaiset sukupuoliroolien kannattaja.

Mun aviomies asui 50 km päässä. Treffit oli alkuun julkisella paikalla (teatteri) ja siitä sitten tapailtiin vuoron perään kummankin kotona. Netissä siis tavattiin.Tämä mies ottaa minut huomioon ja myös minä hänet. Joustamme molemmat.

Sulla pitää nainen olla itselläsikin sen verran itsetuntoa, että jotain osaat vaatiakin (enkä tarkoita tällä diivailua, vaan odottaa ihan peruskohteliasta käytöstä ja huomaavaisuutta mieheltä). Mielestäni se perustelu, että haluaa tavata julkisella paikalla alkuun on ihan riittävä perustelu. Ja jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, niin hän tulee. Jos taas ei, niin ei pidemmän päälle olisi ollut vaivan arvoistakaan. Ei kannata yrittää pelastaa ketään lassukkaa säälistä.

Vierailija
8/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei joko oikeesti kiinnosta tai haluaa pimppiä heti

Vierailija
9/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ehdotti itse treffejä ehkä hänellä on jotain erikoista suunnitelmissa siellä kotikulmillaan?

Vierailija
10/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Haluaa pysyä turvallisissa kotinurkissa tai on sairaan pihi.

Vierailija
11/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Anna olla. Tyytyköön käteensä jossain korvessa.

Vierailija
12/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa seksiä.

Vierailija
13/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:42"]

Jos se mies ehdotti itse treffejä ehkä hänellä on jotain erikoista suunnitelmissa siellä kotikulmillaan?

[/quote]

En voi tietää. En kyllä kaipaisi mitään erikoisuuksia ja itseäni harmittaa, että minä autottomana joutuisin menemään sinne bussilla, kun hän ei tulisi autollaan kaupunkiin.  ap

Vierailija
14/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan ystävällisesti että käyt valitset turvallisuussyistä treffipaikan ihmisten ilmoille, ja kaupungissa turvallisia paikkoja on enemmän. itse en olisi lähtenyt ekoille treffeille minnekään lenkkipoluille tai maalle. Laitoin jopa puhelinnumeroni salaiseksi, ettei osoitteeni selviä sen kautta.

Vierailija
15/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuskin voisi saada seksiä jossain huoltoasemalla (minulta ainakaan).  ap

Vierailija
16/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:45"]Mies tuskin voisi saada seksiä jossain huoltoasemalla (minulta ainakaan).  ap

[/quote]

Se veis sut kotiinsa "kahville"

Vierailija
17/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mies. Ja luultavimmin sairaan pihi. En lähtisi minnekään landelle. Etsi uusi mies jos tämä ei suostu tulemaan kaupunkiin kahvilaan.

Vierailija
18/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti unohda tää heti, jos kuvio on vielä tuo että sun pitäisi julkisilla matkustaa johonkin korpeen. 

Vierailija
19/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se tässä myös häiritsee vähäsen, että hän ei näytä ymmärtävän minun asemaani, jossa en haluaisi tapaamaan jonnekin metsän keskelle. En tunne sitä seutua ollenkaan. Voiko mies olla vain niin mukavuudenhaluinen tai itsestään epävarma, ettei vaivaudu yhtään?  ap

Vierailija
20/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:42"]

[/quote]

En voi tietää. En kyllä kaipaisi mitään erikoisuuksia ja itseäni harmittaa, että minä autottomana joutuisin menemään sinne bussilla, kun hän ei tulisi autollaan kaupunkiin.  ap

[/quote]Ajattelin lähinnä että jos siellä hänen kulmillaan olisi esim. joku kiva maisemakahvila jonka haluaisi sinulle näyttää. Mutta jos tosiaan sinä olet autoton, tosissaan kiinnostunut mies kyllä voisi vaikka ehdottaa hakevansa sinut.

Vähän nyt epäilyttää ja alan kallistua sille kannalle, että kotiinkannettuna kelpaa muuten ei viitsis millään. Jos et ole itse todella kiinnostunut näkemään miestä, anna olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi