Mikä tätä miestä vaivaa? Ei halua treffeille näin "kauas"
Mies ehdottaa treffejä. Asumme n. 25 km päässä toisistamme, minä suurehkossa kaupungissa, mies maaseudulla. Oletin, että ilman muuta hän haluaa ekoilla treffeillä tulla tänne kaupunkiin, jossa on erilaisia paikkoja tapaamiselle ja jonka hänkin tuntee erinomaisesti. Siellä maaseudulla on ehkä yksi bensa-aseman kahvila, jossa voisi istuskella. Eikö aikuinen mies todellakaan voi vaivautua? Kieltäydynkö treffeistä kokonaan? Olen aivan hämmentynyt, koska mies on ollut paljon innostuneempi tapaamisesta kuin minä.
Kommentit (57)
Kai herrasmies tulisi kotoa hakemaan? Ehkä joku juoppo joka ei voi tavata ihmisiä selvin päin.
Ei halua panostaa sinuun "liikaa" näin alussa suhdetta? Huonolta kuulostaa, uutta matoa koukkuun!
Rakastaa maaseutua eikä ainakaan ikinä muuttaisi sieltä pois. Haluaa sinut elämäänsä sinne maalle, kunhan ei tarvi ikinä edes käydä kaupungissa...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:45"]Mies tuskin voisi saada seksiä jossain huoltoasemalla (minulta ainakaan). ap
[/quote]
Se veis sut kotiinsa "kahville"
[/quote]
En menisi hänen luo. Mutta mielenkiintoinen ajatus tuo pihiys. En osannut ajatellakaan, että joku pihistelisi jossain bensakuluissa, jos on kuitenkin kiinnostunut naisesta. ap
Ei koskaan ekalla tapaamisella minnekään korpeen yksin!!
Kysy mieheltä, suosittelisiko hän omalle (mahd. tulevalle) tyttärelleen ensitreffeille lähtemistä julkisilla jonnekin syrjäseudulle, jossa ei tunne ketään. Jos ei äijä siitä ymmärrä pyytävänsä kohtuuttomia, niin ei kannata tuhlata häneen enempää ruutia.
Voi teitä av-mammoja. Aina "neuvomassa" että jätä se ja unohda. Ihanko totta, ettei yhdenkään miehen eteen tarvitse/viitsitä tehdä töitä? Harvassa on ne onnelliset, jonka parisuhde on tullut valmiina ja annettuna.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:42"]
Jos se mies ehdotti itse treffejä ehkä hänellä on jotain erikoista suunnitelmissa siellä kotikulmillaan?
[/quote]
En voi tietää. En kyllä kaipaisi mitään erikoisuuksia ja itseäni harmittaa, että minä autottomana joutuisin menemään sinne bussilla, kun hän ei tulisi autollaan kaupunkiin. ap
[/quote]Ajattelin lähinnä että jos siellä hänen kulmillaan olisi esim. joku kiva maisemakahvila jonka haluaisi sinulle näyttää. Mutta jos tosiaan sinä olet autoton, tosissaan kiinnostunut mies kyllä voisi vaikka ehdottaa hakevansa sinut.
Vähän nyt epäilyttää ja alan kallistua sille kannalle, että kotiinkannettuna kelpaa muuten ei viitsis millään. Jos et ole itse todella kiinnostunut näkemään miestä, anna olla.
[/quote]
En usko, että siellä mitään kivaa on. Katsoin vähäsen googlesta ja näytti perin tyhjältä. Haluaisin kyllä tavata miehen, mutta ei vaikuta niin houkuttelevalta enää. ap
laiska, pihi, itsekäs, pillun perässä Valitse noista!
laiska, pihi, itsekäs, pillun perässä Valitse noista!
Ei pysty olemaan ajokunnossa kun tarvitsee rohkaisua.. Ilmeisesti siis myös bussilipun hintakin on pois alkoholeista. Jättäisin todellakin väliin :)
"Sinne korpeen, landelle, syrjäseudulle...." Ja etäisyyttähän on hurjat 25km. :D :D
Enivei. Joko se mies tulee hakemaan sut sieltä sykkivästä suurkaupungista sinne korpeen landelle tai sitten se tulee itse käymään sun luona. Jos ei miestä sen verran kiinnosta, niin sitten sitä ei kiinnosta muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:56"]
Voi teitä av-mammoja. Aina "neuvomassa" että jätä se ja unohda. Ihanko totta, ettei yhdenkään miehen eteen tarvitse/viitsitä tehdä töitä? Harvassa on ne onnelliset, jonka parisuhde on tullut valmiina ja annettuna.
[/quote]
Ymmärrän, mitä ajat takaa. Tietysti suhteen rakentamiseen tarvitaan kaksi. Mutta neuvot ovat olleet ihan hyviä ja mietin nyt alkoholisminkin mahdollisuutta. Valitettavasti monen miehen kanssa ei voi rakentaa mitään ja ihan heistä itsestään riippuvista syistä. ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:56"]Voi teitä av-mammoja. Aina "neuvomassa" että jätä se ja unohda. Ihanko totta, ettei yhdenkään miehen eteen tarvitse/viitsitä tehdä töitä? Harvassa on ne onnelliset, jonka parisuhde on tullut valmiina ja annettuna.
[/quote] Tuo on aika vaarallista, kun miestä ei tunne. Ei mies ole tuon perusteella ole vaivan arvoinen. Miksi nähdä vaivaa, jos palkintona on kasa paskaa?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:56"]Voi teitä av-mammoja. Aina "neuvomassa" että jätä se ja unohda. Ihanko totta, ettei yhdenkään miehen eteen tarvitse/viitsitä tehdä töitä? Harvassa on ne onnelliset, jonka parisuhde on tullut valmiina ja annettuna.
[/quote] Tuo on aika vaarallista, kun miestä ei tunne. Ei mies ole tuon perusteella ole vaivan arvoinen. Miksi nähdä vaivaa, jos palkintona on kasa paskaa?
Autoton kaveri tai korttiton, ehkä rahaton tai sitten pitää olla kotosalla, jos lehmät poikii. ;)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:00"]
"Sinne korpeen, landelle, syrjäseudulle...." Ja etäisyyttähän on hurjat 25km. :D :D
Enivei. Joko se mies tulee hakemaan sut sieltä sykkivästä suurkaupungista sinne korpeen landelle tai sitten se tulee itse käymään sun luona. Jos ei miestä sen verran kiinnosta, niin sitten sitä ei kiinnosta muutenkaan.
[/quote]
Onhan se 25 km melko paljon, kun bussejakaan ei kulje koko ajan. Tuo hymyilytti, jos joku miettii välimatkoja kaupunginosien välillä. Itse voin mennä minne tahansa mehen tai muun syyn takia, mutta odottaisin mieheltä suht samantasoista vireyttä. ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:56"]
[/quote]
Tässä on vaan vaikea keksiä yhtään sellaista syytä miehen vastahakoisuudelle ajaa kaupunkiin, jotka eivät viittaisi siihen, että kyseessä on erittäin epätoivottava kumppanityyppi, josta kannattaa pysyä kaukana oli sitten valmis tekemään töitä suhteen eteen tai ei.
Ehdottiko mies siis treffejä siellä huoltoasemalla vai mihin olettaa sinun tulevan, kotiinsa? Jos alkaisitte seurustelemaan niin ilmeisesti sinä olet se joka liikut, vaikka miehellä autokin...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:57"]En usko, että siellä mitään kivaa on. Katsoin vähäsen googlesta ja näytti perin tyhjältä. Haluaisin kyllä tavata miehen, mutta ei vaikuta niin houkuttelevalta enää. ap
[/quote]Joo, no minnekään pussinperälle ei kyllä kannata lähteä. Jos kuitenkin tahtoisit nähdä sitä ehdota jotain konkreettista, esim. kahvit jossain kahvilassa jonka sä valitset. (Jos siltä tuntuu, lupaa vaikka maksaa kahvit kun mies kuitenkin tulee "sieltä kaukaa" ihan vaan sua tapaamaan ;))
Siinähän se selvii helposti, onko miehestä muuhun kuin kotikulmilla panemaan.
:D Mies on tosiaan äärettömän laiska ja/tai pihi. En suosittele.
Mullakin on tollainen pihi miesystävä, bensa maksaa liikaa siihen autonromuun.
Olen kyllä joskus tavannut sellaisen muuten vain vähän erikoisen tyypin jonka mielestä joku 30 km on "hirveen kaukana".
Eikö klikkaa mua -sarjassa muuten ollut tyyppi joka mietiskeli Helsingin kaupunginosien liian pitkiä välimatkoja?