Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tätä miestä vaivaa? Ei halua treffeille näin "kauas"

Vierailija
15.05.2014 |

Mies ehdottaa treffejä. Asumme n. 25 km päässä toisistamme, minä suurehkossa kaupungissa, mies maaseudulla. Oletin, että ilman muuta hän haluaa ekoilla treffeillä tulla tänne kaupunkiin, jossa on erilaisia paikkoja tapaamiselle ja jonka hänkin tuntee erinomaisesti. Siellä maaseudulla on ehkä yksi bensa-aseman kahvila, jossa voisi istuskella. Eikö aikuinen mies todellakaan voi vaivautua? Kieltäydynkö treffeistä kokonaan? Olen aivan hämmentynyt, koska mies on ollut paljon innostuneempi tapaamisesta kuin minä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vain seksin vuoksi, kun voihan sitä harrastaa ap:n kotonakin.

En lähtisi korpeen. Vaikuttaa siltä, että mies on mukavuudenhaluinen ja laiska.

Vierailija
42/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei halua "näin kauas"? Eikö se matka ole sulle ihan yhtä pitkä kuin hänellekin?

Eli sun pitäisi mennä julkisilla korpeen, kun hän ei viitsi tulla kaupunkiin?

Kysyisin itse siltä mieheltä suoraan miksi näin, mitähän tuo vastaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:06"]

Ehdottiko mies siis treffejä siellä huoltoasemalla vai mihin olettaa sinun tulevan, kotiinsa? Jos alkaisitte seurustelemaan niin ilmeisesti sinä olet se joka liikut, vaikka miehellä autokin...

[/quote]

Kodista ei ole ollut mitään puhetta. En osaa ajatella vielä seurusteluun asti, mutta ehkä minun pitäisi sitten aina mennä.  ap

Vierailija
44/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies matkusti toisesta maasta asti mua tapaamaan. Siinä vähän esimerkkiä millaisiin miehiin kannattaa tutustua. Jos 25 kilsaa omalla autolla on liikaa efforttia, niin anti olla sitten.

Vierailija
45/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:09"]

Ei kai vain seksin vuoksi, kun voihan sitä harrastaa ap:n kotonakin.

En lähtisi korpeen. Vaikuttaa siltä, että mies on mukavuudenhaluinen ja laiska.

[/quote]

En missään tapauksessa kutsuisi häntä kotiini.  ap

Vierailija
46/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jo nyt valtataistelu, jossa kumpikaan ei halua antaa periksi. Älkää ihan oikeasti tavatko, tuosta ei tule mitään hyvää.

Kunnon suhde alkaa kuin paritanssi, jossa se homma vain sujuu. Teillä ei suju edes aloittaminen.

Itse muistan kerran, kun menin kävelytreffeille yhden miehen kanssa. Mentiin minun normaali kävelyreittini, jonka esittelin miehellä ja kerroin, että olen tavannut kääntyä kohdassa x. Mies ei sanonut mitään (se ei koko kävelyn ajan puhunut juuri muutenkaan mitään) ja yhtäkkiä kun kohta x alkoi häämöttää, se kääntyi kohdasta y, koska häntähän ei akat määräile ja kerro hänelle, mistä kohdasta lenkki katkeaa.

En lähtenyt enää toiselle lenkille. Mielestäni oli paha merkki, että mies tekee jo tuollaisesta pikkuasiasta ihmeellisen periaatejutun, jossa hänen pitää tehdä päinvastoin kuin nainen "käskee".

Vierailija
47/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:14"]

Teillä on jo nyt valtataistelu, jossa kumpikaan ei halua antaa periksi. Älkää ihan oikeasti tavatko, tuosta ei tule mitään hyvää.

Kunnon suhde alkaa kuin paritanssi, jossa se homma vain sujuu. Teillä ei suju edes aloittaminen.

Itse muistan kerran, kun menin kävelytreffeille yhden miehen kanssa. Mentiin minun normaali kävelyreittini, jonka esittelin miehellä ja kerroin, että olen tavannut kääntyä kohdassa x. Mies ei sanonut mitään (se ei koko kävelyn ajan puhunut juuri muutenkaan mitään) ja yhtäkkiä kun kohta x alkoi häämöttää, se kääntyi kohdasta y, koska häntähän ei akat määräile ja kerro hänelle, mistä kohdasta lenkki katkeaa.

En lähtenyt enää toiselle lenkille. Mielestäni oli paha merkki, että mies tekee jo tuollaisesta pikkuasiasta ihmeellisen periaatejutun, jossa hänen pitää tehdä päinvastoin kuin nainen "käskee".

[/quote]

Ymmärrän ajatuksen, mutta en näe tätä ihan noin. Sellainen pieni aavistus minulla nimittäin on, että miehellä on huono itsetunto. Mutta eikö pakit olisi helpompi ottaa vastaan kaupungissa kuin ihan kotikulmilla? Jos hän nyt siis pelkää niitä.  ap

Vierailija
48/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi tuntematonta tapaamaan vieraalle paikkakunnalle julkisilla liikennevälineillä. Varsinkaan, jos miehellä itsellään on auto käytössä, ja syy olla lähtemättä on "pitääkö mun tulla sinne saakka". Herran jestas, jos se etenisi seurusteluksi, niin mieskö ei koskaan tulisi sun luo, kun se on niin kaukana....varmasti pihi, tai laiska äijä, joka pitää itseään oikeana luomakunnan kruununa, kun ei viitsi tuon vertaa vaivautua, kun toisella ei ole autoakaan. Jos mies osaa ajatella asiaa autottoman kannalta, niin hyppää itse autoonsa ja ajaa treffeille.

Ei hyvää päivää. Minä olen oman onneni löytänyt 16 v. sitten kirjeenvaihtopalstalta, ja kyllä se oli 28 kilsan päästä se mies, joka tuli mua, autotonta tapaamaan.

Vierailija
49/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:17"]

Ymmärrän ajatuksen, mutta en näe tätä ihan noin. Sellainen pieni aavistus minulla nimittäin on, että miehellä on huono itsetunto. Mutta eikö pakit olisi helpompi ottaa vastaan kaupungissa kuin ihan kotikulmilla? Jos hän nyt siis pelkää niitä.  ap

[/quote]

Jos kyseessä on pakkien pelko, niin siinä tapauksessa mies ei vaan halua "tuhlata" yhtään aikaa ja rahaa tulemalla sinun luoksesi. Toisin sanoen PIHI MIES.

Vierailija
50/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:17"]

[/quote]

Jos kyseessä on pakkien pelko, niin siinä tapauksessa mies ei vaan halua "tuhlata" yhtään aikaa ja rahaa tulemalla sinun luoksesi. Toisin sanoen PIHI MIES.

[/quote]

Nyt käsitin logiikan. Valitettavasti mies vain saa minut tuntemaan itseni tyrkyksi, jos menen tapaamaan häntä sinne bussilla. Matka sinänsä on minusta ihan mitätön, mutta bussiyhteydet ovat huonot.  ap

Vierailija
51/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla ajaa kaupungissa?

Toinen vaihtoehto: haluaa vaan näyttää paikallisille kavereilleen, että on se mullakin nainen nääs.

Vierailija
52/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa koko äijä. 

Vierailija
53/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:30"]

Ei uskalla ajaa kaupungissa?

Toinen vaihtoehto: haluaa vaan näyttää paikallisille kavereilleen, että on se mullakin nainen nääs.

[/quote]

Jos siellä vilahtelisi kavereitakin katsomassa minua, niin nöyryytys olisi täydellinen.  ap

Vierailija
54/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miehelle, että autottomana et turvallisuussyistä tapaa muualla kuin kaupungissa. Joko omassasi tai lähimmässä isossa (Hämeenlinna, Turku tms). Mutta jonnekin Veijon Essolle et voi lähteä, koska et tiedä, miten helposti sieltä pääsee sitten kotiin. Jos loukkaantuu, niin sittenpähän tiedät. Jos sanoo, että pidä tunkkis, ei tavata olleenkaan, niin sitten tiedät senkin. Jos ei nyt viitsi vaivautua 25 km omalla autolla vaan vaatii sun liikkumista autottomana, niin mitähän menon sitten, kun teillä on pari muksua ja sää käyt töissä? Mies makaa työttömänä kotona, mutta ei viitsi katsoa lasten perään tai käydä kaupassa?

Vierailija
55/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies on epävarma, ujo tai sitten vain sen tyylinen, ettei viihdy kaupungissa. Mä olin kerran sellaisen tyypin kanssa treffeillä, tavattiin baarissa ja sovittiin näkevämme kahvilla. Asuin kaupungin keskustassa, hän vähän kauempana. Ehdotin sitten että nähdään keskustassa, kun siellä on paljon kahviloita ja baareja joista valita ja miehen kotikulmilla vain huoltoasema. Yllätys oli aikamoinen, kun mies tavattuamme sanoikin, että mitä jos lähdetään hänen autollaan sinne huoltikselle kahville! Kun hän ei kuulemma käy keskustassa, ei viihdy siellä eikä tiedä mitään paikkojakaan!

Meillä oli ihan mukavaa, mutta emme alkaneet tapailla, koska mies kuitenkin vaikutti liikaa sellaiselta hiljaiselta ja ujolta autonrassaajalta. Kyllä mäkin maalla viihdyn mutta nautin myös kaupungin urbaanimmasta elämästä.

Vierailija
56/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:14"]

[/quote]

Ai siis mies kääntyi jostakin kohdasta eri suuntaan, kun ei suostunut kääntyä siihen suuntaan, johon trefiikumppani kääntyi ja treffit oli sitten siinä? :D Kaikenlaisia sitä riittääkin!

Kiinnostaisi tässä ap:n tapauksessa tietää mitä mies vastaa, jos sille sanoisi, että ap:lle matka treffeille on ihan yhtä pitkä ja vielä hankalampi, kun on riippuvainen julkisista yhteyksistä. Ja voisi olettaa, että jos tulisi toiset treffit niin ne voisi olla sitten siellä huoltoasemalla tms., joten miten ihmeessä miehelle on joku kynnyskysymys mennä kaupunkiin tapaamaan naista. Jotenkin vaan tulee mieleen, ettei se mies haluakaan kuin yhdet treffit ja toiveissa on saada ap kotiinsa käymään...

Vierailija
57/57 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Jos mies ei viitsi tulla naisen luo, jolla ei ole autoa itsellään, ja haluaa silti tavata niin se on sen miehen oma ongelma. Jos tällainen este jo heti niin anna olla. Parempi että menee siellä maaseudulla naapurissa asuvan pikkuserkkunsa kanssa treffeille. 

Kerro sille että nähdään joskus samalla kun hänellä on asiaa kaupunkiin tai sulla on asiaa sinne maaseudulle. Miksi sinunkaan pitäisi vaivautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi