Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ostaa lapsuudenperheelleen kalliita lahjoja

Vierailija
20.12.2020 |

.. mutta minulle ei aio ostaa mitään. Mies ilmoitti ohimennen ostaneensa esim siskolleen uuden television vanhan tilalle. Me sovimme ettemme osta toisillemme mitään, miehen aloitteesta.. olenko ahne kun en tunne oloani hirveän arvostetuksi.
Minä hoidan yhteiset lapset ja pääasiassa kodin, käyn töissä ja mitä saan palkaksi? Katsoa kun toiset avaa kalliita lahjoja.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin joulu on ohi. Miehen lapsuudenperhe iloitsi kalliista lahjoistaan kuinka ”ovat varmaan olleet erityisen kilttejä!” Minä istuin hiljaa tyhjin käsin. Taidanpa lähteä ensi vuonna etsimään ihan erilaista elämää kaukana täältä. Hyvää joulua kaikille.

Ap

Ihan älytöntä. Miehesi ja tämän suku eivät taida käydä ihan täysillä.

Eivät todellakaan! Vastaavia on tapahtunut paljon.

Ap

Vierailija
42/46 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin nyt joulusta hiljaa. Ala kuitenkin tammikuussa ajoissa pohjustamaan ystävänpäivää, että vaihdatte lahjat sillon. Sano suoraan, että olisi kiva saada jotain romanttista, kuten kylpyläloma, hierontaa, illallista, hajuvesiä tai mitä ikinä nyt haluatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin nyt joulusta hiljaa. Ala kuitenkin tammikuussa ajoissa pohjustamaan ystävänpäivää, että vaihdatte lahjat sillon. Sano suoraan, että olisi kiva saada jotain romanttista, kuten kylpyläloma, hierontaa, illallista, hajuvesiä tai mitä ikinä nyt haluatkaan.

Ihme lapanen. Vaikenet vaan kun sinua kohdellaan huonosti??

Vierailija
44/46 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvotatko välittämisen, rakastamisen ja kunnioituksen materian kautta?

Vierailija
45/46 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvotatko välittämisen, rakastamisen ja kunnioituksen materian kautta?

Olen huomannut vuosien saatossa että se on mieheni tapa näyttää arvostustaan Ja välittämistäään. Ei puhu eikä pussaa, mutta ostelee lahjoja. On itse sanonut ettei osaa muuten näyttää välittämistään.

Ap

Vierailija
46/46 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin lisäyksenä, olivat myös lapsuudenperheen kanssa sopineet ettei aikuisille osteta lahjoja. Mies kuitenkin halusi ostaa heille. Olemme puhuneet asiasta eikä mies nää toiminnassaan mitään väärää, saahan hän ostaa lahjoja kenelle haluaa. Ja saakin tietysti, ihan kenelle HALUAA.

Ap

Tuo kertookin kaiken tarpeellisen. Siskolle halusi ostaa kalliin lahjan sopimuksista huolimatta. Omalle puolisolleen ei. Mä en tuollaista katselisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän