Löysinkö miehen taskuista juuri runkkupaperia?!
Olin varannut pyykkiajan ja nappasin sitten kaiken mahdollisen pestävältä vaikuttavan mukaan. Tyhjensin taskuja ja miehen housuista löytyi TODELLA monta tuppoa PAPERIA. Ei ole ollut edes flunssassa sitten tammikuun eikä ole ikinä ennen tullut tällaista löytyöä vastaan. Mieheltä ei yleensä löydy yhtään paperia taskusta. Mies on pihtaillut eli seksiä ei meillä pahemmin ole. Minulle kelpaisi kyllä. Löysinkö juuri runkkupaperijäämistön vai mikä voisi olla järkevämpi selitys?
Kommentit (65)
No se oli sitten varmaan sitä. Pikkaisen kun raotti alkoi olla rapeampaa ja ihmettelin miten paperi voi olla niin jäykkää. En siis koko paperia edes viitsinyt avata.
Aika vaikea sitä on miehelle todeta, että mikäs siinä on kun seksi ei maistu mutta runkkupapereita löytyy taskusta.
AP
Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?! Olet päättänyt, että se runkkupaperia ja sillä selvä vaikka muitankin vaihtoehtoja on esitetty.
Miksi otat asiasta edes hikeä?! Runkkaaminen on jokaisen henkiökohtainen oikeus vaikka kuinka olisi parisuhteessa.
Kostuta sitä vedellä ja nuuhkaise. Rakkauden aromin pitäisi tulla uudestaan esille.
Ehkä ne ei ole runkkupapereita, vaan pimpinkuivauspapereita. Ehkä mies käy jyystämässä jotain toista naista ja kuivaa ensin märän pimpin, jotta olisi vähän tiukempi tuntuma...?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:35"]
Entä sitten, vaikka olisivatkin runkkupapereita? Kyllä iihminen saa itseään tyydyttää, vaikkei sun kanssa haluaisikaan seksiä.
[/quote]
Saa, mutta harmittaa, kun ei seksiä halua minun kanssa ja kärvistelen omien halujeni kanssa.
AP
Eräällä sukulaismiehellä oli kamalat mytyt nenäliinapapereita housun taskuissa. Hänellä oli jonkinlaisia eturauhasvaivoja. Kävi myös koko ajan vessassa. Voisiko miehelläsi olla sama juttu?
Kyllä sen huomaa, onko paperit liimautuneet,ä ja onko niihin runkattu. Ja miehenä voin kertoa, että itse en mielelläni runkkaa talous/vessaperiin, kun sitä paperia takertuu helposti terskaan, kun kuivaa. Niin ja kukaan ei ainakaan niitä mällipapereita taskuun tunge, ellei ole joku 20-vee tai totaaliurpo.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:10"]
Miksi laittaa talouspaperia taskuun, kun sen voi laittaa roskiin? Oli aika kapeaa talouspaperiksi, kun vähän avasin.
AP
[/quote]
Miksi laittaa runkkupaperia taskuun, kun sen voi laittaa roskiin?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:38"]
Mikä oli tämän aloituksen tarkoitus?! Olet päättänyt, että se runkkupaperia ja sillä selvä vaikka muitankin vaihtoehtoja on esitetty.
Miksi otat asiasta edes hikeä?! Runkkaaminen on jokaisen henkiökohtainen oikeus vaikka kuinka olisi parisuhteessa.
[/quote]
Täällähän olen selittänyt asiat.
1) Miehellä EI ole allergiaa. Ei siitepölyallergiaa, eikä yliherkkyyttä milläkään muulle allergisoivalle aineelle. Jos olisi, tietäisin kyllä asiasta ja hyväksyisin selityksen allergiasta.
2) Olemme olleet viimeksi alkuvuodesta flunssassa/kuumeessa/influenssassa. Minä sairastuin ensin ja sairastin pitkään. Mies oli sen jälkeen flunssassa mutta paljon lähemmän aikaa.
3) Mies ei remppaa, ei korjaile autoja. Ei mitään tällaisia.
4) Runkkaus on ok ja yhdyn mielipiteeseesi. Mutta edelleen harmittaa, etten minä kelpaa ja joudun olemaan viikkotolkulla seksittä ja mies runkkaa halunsa vessassa.
AP
Ap:n ei kannata lainata miehensä nenäliinaa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:42"]
Eräällä sukulaismiehellä oli kamalat mytyt nenäliinapapereita housun taskuissa. Hänellä oli jonkinlaisia eturauhasvaivoja. Kävi myös koko ajan vessassa. Voisiko miehelläsi olla sama juttu?
[/quote]
Tiedätkö kuuluuko eturauhasvaivoihin kerran/kaksi kertaa vessassa käyminen päivässä? Olen ihmetellyt, miten vähän mies ylipäänsä käy vessassa.
AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:10"]
Miksi laittaa talouspaperia taskuun, kun sen voi laittaa roskiin? Oli aika kapeaa talouspaperiksi, kun vähän avasin.
AP
[/quote]
Miksi laittaa runkkupaperia taskuun, kun sen voi laittaa roskiin?
[/quote]
Tai vetää vessanpöntöstä. Niinpä?
AP
Nyt löytyi uusi vaatepiilo. Ihmettelinkin, miksi miehellä oli niin vähän alushousuja pyykissä. Kone on pyörimässä. Löytyi lisää papereita...
AP
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:42"]
[/quote]
Tiedätkö kuuluuko eturauhasvaivoihin kerran/kaksi kertaa vessassa käyminen päivässä? Olen ihmetellyt, miten vähän mies ylipäänsä käy vessassa.
AP
[/quote]
Jos mies ei pääse vessankaan ilman, että sinä et huomaa, milloin hän muka pystyisi runkkaamaan sinulta salaa.
Keksippä itsellesi joku kiva harrastus. Haukotus! Heikko esitys, jopa av-tasolla.
Nyt on pakko sanoa, että vituttaa ja panettaa. Masturboin eilen illalla neljä kertaa. Munaa tekisi silti mieli ja ukko pihtaa eikä osoita mitään kiinnostusta seksiä kohtaan. En edelleen kehannu sanoa, että olen papereita tonkinu ja löytäny verta. Kysyin, koskeeko penikseen. Ei, kun kuulemma väsyttää.
Taitaa tulla huomenna kolme viikkoa edellisestä kerrasta...
AP
Mitä sinulle ja miehellesi kuuluu nyt, perjantai- iltana?
No nyt miehen taskussa oli jotain viitisen paperia niin tein nyt näin, että rupesin availemaan ja kastelemaan niitä. Kuulostaa tosi säälittävältä. Vaaleita läikkiä ja haiskahti vähän hikisetä ja omalta mieheltä. Mutta yllätys oli sitten kun otin toisen paperin ja kastelin sen niin siinä näkyi VERTA niiden läikkien keskellä. Ei näkyny ensin tai en huomannu mutta kun kastelin niin näkyi. Sitten oli pakko syynätä ne loputkin paperit. Kahdessa niistä oli vähän verta viiruina, yhdessä enemmän. Pitäsköhän huolestua?! Nyt sitten googlettelemaan verestä spermassa....
AP
Entä sitten, vaikka olisivatkin runkkupapereita? Kyllä iihminen saa itseään tyydyttää, vaikkei sun kanssa haluaisikaan seksiä.