Löysinkö miehen taskuista juuri runkkupaperia?!
Olin varannut pyykkiajan ja nappasin sitten kaiken mahdollisen pestävältä vaikuttavan mukaan. Tyhjensin taskuja ja miehen housuista löytyi TODELLA monta tuppoa PAPERIA. Ei ole ollut edes flunssassa sitten tammikuun eikä ole ikinä ennen tullut tällaista löytyöä vastaan. Mieheltä ei yleensä löydy yhtään paperia taskusta. Mies on pihtaillut eli seksiä ei meillä pahemmin ole. Minulle kelpaisi kyllä. Löysinkö juuri runkkupaperijäämistön vai mikä voisi olla järkevämpi selitys?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:10"]
Miksi laittaa talouspaperia taskuun, kun sen voi laittaa roskiin? Oli aika kapeaa talouspaperiksi, kun vähän avasin.
AP
[/quote]
Miksi laittaa runkkupaperia taskuun, kun sen voi laittaa roskiin?
[/quote]
Jos on joku vähän epätavallisempi paikka kyseessä...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:35"]
Entä sitten, vaikka olisivatkin runkkupapereita? Kyllä iihminen saa itseään tyydyttää, vaikkei sun kanssa haluaisikaan seksiä.
[/quote]
Voi runkkupaperi. Hieno uusi sana siis. Stressaantunut tms. syistä seksiä kumppanin kanssa haluamaton voi tarvita masturbointinsa silti. Se hälle suotakoon, et ehkä haluaisikaan olla tyhjentäytymisen kohde, jos toinen ei jaksa/kykene ottamaan sua seksissä huomioon.
Pipoa löysemmälle ja koittakaa hoitaa suhdetta muuten, niin seksi tulee takaisin aikanaan.
Saa, mutta harmittaa, kun ei seksiä halua minun kanssa ja kärvistelen omien halujeni kanssa.
AP
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:36"]
No nyt miehen taskussa oli jotain viitisen paperia niin tein nyt näin, että rupesin availemaan ja kastelemaan niitä. Kuulostaa tosi säälittävältä. Vaaleita läikkiä ja haiskahti vähän hikisetä ja omalta mieheltä. Mutta yllätys oli sitten kun otin toisen paperin ja kastelin sen niin siinä näkyi VERTA niiden läikkien keskellä. Ei näkyny ensin tai en huomannu mutta kun kastelin niin näkyi. Sitten oli pakko syynätä ne loputkin paperit. Kahdessa niistä oli vähän verta viiruina, yhdessä enemmän. Pitäsköhän huolestua?! Nyt sitten googlettelemaan verestä spermassa....
AP
[/quote]
Ukkos saanut tippurin joltain.
Sillä rajalla onko provo vai ei..
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:36"]
No nyt miehen taskussa oli jotain viitisen paperia niin tein nyt näin, että rupesin availemaan ja kastelemaan niitä. Kuulostaa tosi säälittävältä. Vaaleita läikkiä ja haiskahti vähän hikisetä ja omalta mieheltä. Mutta yllätys oli sitten kun otin toisen paperin ja kastelin sen niin siinä näkyi VERTA niiden läikkien keskellä. Ei näkyny ensin tai en huomannu mutta kun kastelin niin näkyi. Sitten oli pakko syynätä ne loputkin paperit. Kahdessa niistä oli vähän verta viiruina, yhdessä enemmän. Pitäsköhän huolestua?! Nyt sitten googlettelemaan verestä spermassa....
AP
[/quote]
Se on käynyt panemassa jotain naista jossain, tyyliin autossa, ja pyyhkinyt sitten lopuksi vehkeensä paperiin, suurimmat nainnin jäljet pois. Ehkä sillä naisella on ollut menkat, se selittäisi veren?
Tippurin on todennäköisin vaihtoehto, kun ei seksi oman kumppanin kanssa maita. Huomaavainen herrasmies. Perusjätkä antais mennä vaan rouvan kanssa paljaalla tartunta vaarasta huolimatta.
Yhdyn menkka teoriaan ja autossa naintiin!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:00"]
Olin varannut pyykkiajan ja nappasin sitten kaiken mahdollisen pestävältä vaikuttavan mukaan. Tyhjensin taskuja ja miehen housuista löytyi TODELLA monta tuppoa PAPERIA. Ei ole ollut edes flunssassa sitten tammikuun eikä ole ikinä ennen tullut tällaista löytyöä vastaan. Mieheltä ei yleensä löydy yhtään paperia taskusta. Mies on pihtaillut eli seksiä ei meillä pahemmin ole. Minulle kelpaisi kyllä. Löysinkö juuri runkkupaperijäämistön vai mikä voisi olla järkevämpi selitys?
[/quote] joskus kaupassa on runkkupaperi tarjouksessa, ja sitä tulee ostetuksi iso määrä kerralla.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 14:36"]No nyt miehen taskussa oli jotain viitisen paperia niin tein nyt näin, että rupesin availemaan ja kastelemaan niitä. Kuulostaa tosi säälittävältä. Vaaleita läikkiä ja haiskahti vähän hikisetä ja omalta mieheltä. Mutta yllätys oli sitten kun otin toisen paperin ja kastelin sen niin siinä näkyi VERTA niiden läikkien keskellä. Ei näkyny ensin tai en huomannu mutta kun kastelin niin näkyi. Sitten oli pakko syynätä ne loputkin paperit. Kahdessa niistä oli vähän verta viiruina, yhdessä enemmän. Pitäsköhän huolestua?! Nyt sitten googlettelemaan verestä spermassa....
AP
[/quote]
Okei. Onko sillö sun miehellä finnejä? Mulla on ja finnistä puristuksen jälkeen tulee aina vähän verta. Jos on niin Case Closed.
Siis sitä verta ei ollut todellakaan paljon ja oli lähinnä todella kapeita viiruja, jotka vähän haarautu melkein kuin jotkut verisuonet. Oli aika punaista ettei veri sitten ole ehtiny muuttua ruskeaksi. Eli on tainnut sitten runkkailla? Passitti eilen kauppaan heti kun tuli töistä. Olisi voinnut hyvin käydä ite!!
Enhän minä tiedä jos se on käyny pettämässä. Paska ukko jos on. Millaista se veri siemennesteessä on jos tippuri? Ei ole ikinä ollut sukupuolitautia.
"Verisen siemennesteen olevan useimmiten merkki virtsatieperäisestä ja lähinnä eturauhasperäisestä tulehduksesta". Tääkin varmaan mahdollista?
AP
Ja joo, miehellä on finnejä, mutta yleensä selässä ja olen apuna puristamassa siinä. Sieltä tuleva veri leviää paperille "eri tavalla".
AP
Yrittänyt höylätä juustohöylällä ranteita auki?!
Hei, tietävät! Kuinka paljon verta on siemennesteessä, jos kyseessä on tippuri?
AP
Ehdotan edelleenkin samaa, kuin aiemminkin: kysy asiasta mieheltäsi!
N46
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:41"]
Hei, tietävät! Kuinka paljon verta on siemennesteessä, jos kyseessä on tippuri?
AP
[/quote]
Spermassa voi olla verta silloinkin, kun on eturauhastulehdus. Ja kokemuksesta tiedän, että silloin ei paljon tee pillua mieli...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 13:26"]Kaksi totuutta.
1. Kaikki miehet runkkaa.
2. Kukaan mies ei jätä runkkupaperia taskuun.
[/quote]
Kaksi totuutta
1. Kaikki miehet eivät runkkaa
2. Joku mies saattaa jättää runkkupaperin taskuun
Mies tuli kotiin, mutta olin pelkuri enkä viitsinyt mainita hänelle paperiasiasta. Luulisi, että oltaisiin puhuttu asiasta, jos hän epäilee tulehdusta. Tai sitten ei. Miksei itse varaa aikaa ja mene lääkäriin?! Pitääkö minun oikeasti ottaa asia esille ennen kuin tajuaa?
AP
Se on räkää! Mullakin tulee verta jos niistän paljon.
Voihan peräpukamat ja pershiki.