Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton veljeni ei aio antaa perintöään minun lapsilleni

Vierailija
19.12.2020 |

Siis millainen ihminen antaa omaisuutensa suvun ulkopuolisille hyväntekeväisyyteen? Mennyt puhevälit veljeen tämän takia.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ilkeä suku. Veli ei lahjoita omaisuuttaan ja mummokin antaa liian vähän rahaa jouluna.

Vierailija
2/74 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä ilkeä suku. Veli ei lahjoita omaisuuttaan ja mummokin antaa liian vähän rahaa jouluna.

Ai minunko vika sekin on? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se veli saa kääriä rahansa vaikka tötterölle ja työntää lähimmän maksullisen hanuriin.

Mitä muiden rahat sinulle kuuluvat? Vai oletko itse testamentannut rahasi veljellesi sen varalta että lapsesi ja sinä kuoletta?

Vierailija
4/74 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa veljesi rahat kuuluisi sinulle saatika lapsillesi? Wtf

Vierailija
5/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veljesi kuolemassa lähisinoina?

Vierailija
6/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika mieheksi. Kyllähän sen perinnön pitäisi sinulle ja lapsillesi tulla, kun olet odottanutkin sitä. Saisitte syödä kerrankin savukalaa tarpeeksi.

Vierailija
7/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi sun veljeä, onneksi pääsee nyt helpommalla, kun mökötät.

Vierailija
8/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä AP oikein puhuu? Veljen saamasta perinnöstä joka pitäisi antaa AP:n tuhrusilmille vai veljen omaisuudesta joka tuhrusilmien pitäisi saada periä kun veli vihdoinkin kuolee vilutukseen?

Vierailija
9/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mites se perintökaari menukään lapsettoman sinkun osalta. Ensin vanhemmat ja jos he kuolleet, niin sitten sisarukset. Sisarusten lapset ei peri, jos sisarukset vielä elävät.

Vierailija
10/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mites se perintökaari menukään lapsettoman sinkun osalta. Ensin vanhemmat ja jos he kuolleet, niin sitten sisarukset. Sisarusten lapset ei peri, jos sisarukset vielä elävät.

Luojan kiitos heillä ei ole oikeutta vaatia lakiosaansa, vaan testamentilla voi määrätä omaisuutensa kohtalosta.

Vierailija
11/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
12/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisaruksilla ole mitään lakiosaa.

Vierailija
13/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset arvatenkin itkusilmin katselee veljeäsi, enoaan .. ihankuin ilman savukalaa jääminen Jouluna ei olisi tarpeeksi julmaa ..

Veljesi voi ihan vapaasti käyttää omaisuutensa, kuten itse parhaaksi katsoo, ja ehkäpä tuntee sisarensa laiskuuden, ja loisimisen ..

Toivottavasti veljelläsi on mitä mainioin, ja rauhallisin Joulu .. ilman sinua, kerjäämistäsi, ja ulinaasi ..

Vierailija
14/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahditonta puhua perinnöstä. Aivan kuin et muuten arvostaisi veljeäsi. Hän on itse tienannut omaisuutensa joten toivottavasti myös tuhlaa sen itse.

Vierailija
15/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa huolehtisit omista rahoistasi.

Mutta trollihan tämä toki on.

Vierailija
16/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa miten tämä asia on tullut tietoosi? Oletko ihan kysynyt?

Minä olen 50vuotias lapseton sinkku,nainen, ja olen vuosia sitten tehnyt testamentin hyväntekeväisyyteen. Sisaruksillani ja heidän lapsillaan ei ole tästä tietoa koska en ole kertonut eivätkä he ole sitä kysyneetkään. Olemme hyvissä väleissä.

Vierailija
17/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee olemaan sama juttu. En tahtoisi siskon mukuloille jättää mutta ketään muitakaan ei ole.

Vierailija
18/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minunko vika sekin on? Ap.

Saattaa olla. Suuret rahalahjat ja perintö ei-rintaperilliselle eivät ole saavutettuja etuja siitä, että on sattunut syntymään tiettyyn sukuun.

Vierailija
19/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin, että jos suvussa on paljon perintöomaisuutta, lähtökohta pitäisi olla siirtää sitä suvussa eteenpäin.

Itse tienatun omaisuuden taas saa tunkea minne parhaaksi katsoo. Ja saa toki peritynkin, itse vaan koen että on oikein pitää se suvussa.

Vierailija
20/74 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyteen, on se sitten Pelastusarmeija, WWF, Unicef, tietty lääketieteellinen tutkimuskohde tai joku muu, saa tehtyä heidän laki-ihmisten avulla ilmaiseksi testamentin. Ei kannata vain pyöritellä asiaa mielessään asialle mitään tekemättä, nyt koronan takia voi tulla lähtö ihan alle viiskymppisiläkin yksineläjillä.

Minä olen tehnyt ja varmasti viimeistään silloin tekisin jos sukulaiset olisivat kehdanneet udella testamenttiasioitani.