Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Haapkylä ja Joanna Haartti

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin OKSETTAVAA!!! Minä haluan, MINÄ haluan, MINÄ HALUAN.. siinä nykypäivän iskulause. Kuka tahansa saa tehtyä itsestä homon tai lesbon jos vaan MINÄ HALUAN. Viis siitä mitä omat lapset ajattelee kun vaan MINÄ HALUAN!!!

Vierailija
22/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 16:24"]

Ei voi muuta sanoa kuin OKSETTAVAA!!! Minä haluan, MINÄ haluan, MINÄ HALUAN.. siinä nykypäivän iskulause. Kuka tahansa saa tehtyä itsestä homon tai lesbon jos vaan MINÄ HALUAN. Viis siitä mitä omat lapset ajattelee kun vaan MINÄ HALUAN!!!

[/quote]

Häpeä. Kirjoitat kuvottavasti.

Vierailija
24/58 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus taas kerran osoittaa, ettei homous/lesbous ole synnynnäistä.

Eräs psykiatri sanoi 70-luvulla, että homous ja lesbous voidaan parantaa, mutta se on todella työlästä, sillä siinä pitää mennä niin syvälle lapsuuteen, että se on myös henkilölle itselleen todella rankkaa.

Minusta tämä kaikki on tänä päivänä jännityksen tavoittelua (aivan kuten jännityksen tavoittelu hyväksytään syyksi myös rikoksien tekemiseen). Kyseessä ei aina edes ole ns. lesbous tai homous. Lisäksi ympäristön hyväksyvä asenne antaa mahdollisuuden kokeilla tuota jännitystä.

Tässä Haapkylä-Haartti tapauksessa tuntuu kamalalta ajatelle, että kun kokeilee jotakin, se vie mennessään. Kun annat pirulle pikkusormen, se vie koko käden. Nämä molemmat näyttelijäthän näyttelivät rakastavaisparia (Soita minulle Billy). Siinä sitä harjoiteltiin ja sitten se vei mennessään. Miksi ylipäätään Haapkylä olisi koskaan mennyt heteroliittoon, jos olisi ollut synnynnäinen lesbo?

Lesbous/homous on ympäristön muokkaamaa. Usein jo lapsuudesta lähtöisin, mutta ei synnynnäinen. Nykyisin on paljon niitä nuoria, jotka alkavat uteliaisuuttaan kiinnostumaan lesboudesta ja sitten mennään lesbobaareihin ja se vain vie mukanaan. Siitä tulee hyväksyttävä tapa, normaalia se ei kuitenkaan ole! Normaalia on, että naisilla on naisystäviä, miehillä mieskavereita, joiden seurassa helposti viihtyy, muttei se tarkoita samaa kuin miehen ja naisen välinen rakkaussuhde.

Jokainen avioliitto muuttuu jokapäiväiseksi yhteiselämäksi, josta vähitellen hiipuu se alkuperäinen vetovoima. Se ei tarkoita kuitenkaan, ettei enää olisikaan hetero, ei silloinkaan kun mielikuvissa saa aikaiseksi vetovoiman samaa suokupuolta olevaan! Miehen ja naisen väliseenkin suhteeseen tarvitaan omaa panosta pitämään se yllä. Tietoisesti on yritettävä herättää toisen mielenkiinto aika-ajoin (kuten seurustelun alkaessa) ja tietoisesti hemmoteltava toista. Niinhän uuteen suhteeseenkin (hetero- tai homosuhde) vaihtavat herättävät toisen mielenkiinnon ja huomioivat uuden kumppaninsa toiveita.

Totta on helpompi naisen tulla toimeen naisen kanssa, koska molemmat ajattelevat niin samalla tavalla asioista ja naisen on helppo saada kaipaamansa kuunteleva korva, olkapäätä silittävä käsi naiselta, koska naiselle on niin ominaista toisen kuunteleminen ja lohduttaminen. Kuitenkin terve luontainen fyysinen vetovoima on vain miehen ja naisen välillä.

Maailmaa ollaan muuttamassa outoon suuntaan tekemällä epänormaali normaaliksi. Sillä tulee olemaan omat seurauksensa. Kauaa ihmisen mielenrauha ei sitä kestä! Ja ainakin osa jää todellisesta hyvästä paitsi.

Vierailija
25/58 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä homoseksuaalien hommaa...kukasta kukkaan mahdollisimman paljon. Tietoa on. Näille sioille vielä lapsia.

Vierailija
26/58 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:31"]

Homofobikko = seksuulisesti epävarma

Epävarmoja ovat todellisuudessa ne, jotka menevät vain uusien virtausten mukana eivätkä todellakaan osaa perustella niitä alaspäin laitettuja peukkujaan!

Seksuaalisesti epävarma on se, joka ei tiedä, mikä on: hetero vai homo vai bi ja ei ole sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Sellaisen ihmisen epävarmuuteen on vaikuttanut varhaislapsuus, jolloin kehittyy oma minäkuva miehenä tai naisena sen mukaan miten ympäristö sitä kehitystä tukee. Tärkeänä tässä kehityksessä on normaalisti äidin ja isän malli omasta sukupuolesta. 

Homot ja lesbot ja biit saavat kritisoida tätä, mutta antakaa faktaa eikä vain mutu-ilmaisuja peukkuja alaspäin. Todella epävarmoja ovat ne, jotka eivät uskalla tulla esittämään omia näkemyksiään perusteluin!!!!

Vierailija
27/58 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja missäs se edellisen kirjoituksen alaspäin peukuttajan peustelu viipyy? Oletko seksuaalisesti epävarma vai muuten vain epävarma?

Ennen kuin alaspäin peukuttaja ilmaisee mielipiteensä sormin, hänen olisi luettava vähän kehityspsykaa. Siellä kyllä nämä asiat käsitellään.

Vierailija
28/58 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa laittaa peukun alas, muttei perustele sitä.

Ei perustele, mikä kirjoituksessa ei pidä paikkaansa, ei perustele, mikä saa painamaan peukun alas. Sellainen osallistuminen on täys 0.

Vierailija
29/58 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:18"]

Akka ottaa lapsista vain ne hyvät puolet ja sysää vastuun isälle, jotta itsellä olisi aikaa lepsotella. Todella vastenmielistä ja yököttävää.

[/quote]

Niin. Toisaalta tuo nähdään normaalikäytöksenä eronneille isille, joista suuri osa näkee lapsiaan vain sen kaksi viikonloppua kuussa. 

Vierailija
30/58 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:41"]

Tyypillistä homoseksuaalien hommaa...kukasta kukkaan mahdollisimman paljon. Tietoa on. Näille sioille vielä lapsia.

[/quote]

Onneksi heteroavioliitot eivät koskaan pääty eroon. Eiku.

Vierailija
31/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 11:36"]

Tuollainen uutinen oli seiskassa viime viikolla, että Joanna on tukenut Minnaa erosurussa ja viettänyt paljon aikaa myös Minnan lasten kanssa.

[/quote]

Yllättäen nämä lesboystävät ovat heti heterosuhteessa olevan naisen kimpussa, kun tämä on eroamassa. Sitten kun on erosta pää sekaisin, niin kokeillaan lesboilua ratkaisuksi. Nykyajan naiset ovat täysiä sekopäitä.

Vierailija
32/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on elänyt lesbona heterosuhteessa, niin aivan varmasti vaikeaa on ollut. Molemmilla mutta etenkin naisella. Sitä voi miettiä, millaisessa yhteiskunnassa lesbot ja homot ajautuvat heterosuhteisiin tehden sekä itsensä että kumppaninsa onnettomiksi. Suvaitsevainen ja erilaisuuden hyväksyvä yhteiskunta olisi kaikille parempi yhteiskunta.

Vierailija
33/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:57"]

Sitä voi miettiä, millaisessa yhteiskunnassa lesbot ja homot ajautuvat heterosuhteisiin tehden sekä itsensä että kumppaninsa onnettomiksi. Suvaitsevainen ja erilaisuuden hyväksyvä yhteiskunta olisi kaikille parempi yhteiskunta.

[/quote]

Eli on yhteiskunnan vika, kun naiset sekoilevat seksuaalisuutensa kanssa ja löytävät itsestään lesbon vasta sen jälkeen, kun on miehen kanssa lapset tehty ja eletty vuosikaudet tavallista perhe-elämää.

Suvaitsevaisuus = pitää hyväksyä kaikenlainen sekoilu kaikilta muilta paitsi tavallisilta heteromiehiltä.

Vierailija
34/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan, mammat, maahan! Lepo!

Haapkylä ja Björkman ovat eronneet jo yli vuosi sitten ja rakentaneet itselleen toimivan arjen.

Haapkylän jo  pitlään jatkuneesta Haartti-suhteesta ei saa oikeasati revittyä yhtään mitään kiihiottavaa. 

Vierailija
35/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan, mammat, maahan! Lepo!

Haapkylä ja Björkman ovat eronneet jo yli vuosi sitten ja rakentaneet itselleen toimivan arjen.

Haapkylän jo  pitlään jatkuneesta Haartti-suhteesta ei saa oikeasati revittyä yhtään mitään kiihiottavaa. 

Vierailija
36/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä repesin kun luin tuon Joanna Haarttin haastattelusta, että se pelaa jalkapalloa seurassa nimeltä Kampin piiri... :D

Vierailija
37/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai naisen matkaan lähti. Siinä meni taas hyvä nainen hukkaan... 

T: mies

Vierailija
38/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa :D. Kampin piiri :DD. 

Vierailija
39/58 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ootteko koskaan kuullut Bi-seksuaalisuudesta? :D Ärsyttävää vouhotusta kuinka Minnalla on ollut vaikeaa olla lesbona heterosuhteessa. Ei asiat ole noin mustavalkoisia ja ehdottomia.

Vierailija
40/58 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho en olis uskonut. On aina olleet niin onnellisen oloisia minna ja mies. Minnahan miehen takia kieltäytyi leffaurasta ranskassa pari vuotta sitten... Teki vain yhen tai kaks ranskisleffaa ja vientiä olis ollu mutta miehen takia jäädytti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi