Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****CLOMISTIT VKO 31*****

31.07.2006 |

Huomentapäivää ja hyvää alkanutta viikkoa!

Viimeinen työviikko käynnistyi ennen lomaa! Viitsiikö joku muuten laittaa sen esittelylistan tähän johonkin väliin, en oikein osaa sitä hommaa...

Onkos kukaan plussannut viikonlopun aikana? Mitä muuta kuuluu?

Itselläni tänään iltapäivällä se follikkeliultra. Saapi nähdä, onko tapahtunut mitään... Hieman olen pessimistisellä mielellä. Viikonloppuna oli alavatsa kipeä ja limaakin tuli, mutta eilen lakkasivat kivut kuin seinään ja samoin alkoi tuntua aikaste kuivalta paikat. Jokohan se ovis sitten oli, vai mitä lie??? No, tänäänhän se kai selviää. Eilen yöllä ja la aamusta touhuttiin, toivottavasti riitti! Tai sitten lääkäri määrää irrotuspiikin, jos näyttää siltä, ettei vielä ovista ollutkaan.

Kirjoittelen sitten huomenna lääkärikuulumisia!

Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia!

PS. Vielä pitäisi rohkaista mielensä ja varailla jossain vaiheessa hammaslääkäriä :(. Pelkään ihan ylikaiken hammaslääkäriä, mutta nyt on tuntunut aika-ajoin ihme vihlontaa alhaalla ienrajassa taaimmaisessa hampaassa... :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adettelle ekaks pahoittelut taaltakin nurkilta!

ON: kp 3. tanaan eli aloitin clomit! Annoksella 2 tabua; tosin edelleenkaan en kysynyt laakarilta miks vaa kp 3-5 eika normaalit kp 3-7??

Olo on raukean odottava; toiveet olis kylla korkeella tassa kierrossakin!

Muuta kummallista kommenttia ei talla hetkella: iltoja kaikille!

Vierailija
42/49 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette olen tosi pahoillani. Harmittaa niin hirveästi et joudut kokea km, en voi edes kuvitella miltä se tuntuu. Toviottavasti pääsette pian uuden yrityksen kimppuun :)

Helinä: Mun puolesta voit pyöriä täällä niin kauan kun vain haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalaus. Palaa listalle sitten, kun jaksat. Toivottavasti seuraava kaveri pysyy loppuun asti mukana. Keskenmeno on rankka kokemus.

Kirjoitin eilen aamulla pitkän tarinan, mutta en saanut sitä tänne. En enää muista nicejä joille kirjoitin. Lyhyesti tarina meni näin

ONNEA plussasta!

Lammen/järvenranta-asunto kuulostaa ihanalta. Onnea uuteen kotiin! Hatara pää. En enää muista oliko järvi vai lampi.

Jotain muutakin juttua oli, mutta en muista mitä.

ON: ei kuulu mitään uutta. Odottelen uutta kiertoa ja clomien aloitusta. Uuteen ihmeeseen en jaksa enää uskoa.

Miksi joskus määrätään clomit kierrolle 3-7 ja joskus 5-9? Mitä eroa tässä on? Siitä kierrosta, josta clomivauvani sai alkunsa söin vahingossa clomit päivinä 4-8. Ups ;) En oli kehdannut tätä lääkärille tunnustaa.

Plussatuulia meille kaikille!

Vierailija
44/49 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon pikkumyy. Voisitko kirjoitella vähän tarkempaa tietoa itsestäsi, molempien iät, milloin yritys on aloitettu ja lapsesi syntymä kk ja vuosi. Ja jotain muutakin jos haluat laittaa esittelyyn.

Vierailija
45/49 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vieläkö Clomifénisi hakevat uutta tarvitsijaa ja paljonko sinulle niitä jäi?

Vierailija
46/49 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on nyt sitten tehty viides testi ja ruutuun pärähti heti plussa, vieläkin kyllä haalea, mutta täysin selkeä, joten nyt se on pakko alkaa tähän uskoa. Lisäksi kaksi päivää sitten alkoi aivan kaamea ällötys ja oon nyt sitten syöny mehujäitä oikeen urakalla, kun koko ajan on paha olo ja ne auttaa siihen.Noita oireita on muutenkin tullut lisää, rinnat on edelleen arat, maha on kuin potkupallo kun oon niin turvoksissa ja ilmavaivaivoja on enemmän kun tarpeeksi.En saa mitään vanhoja housuja jalkaani kun maha on niin pömpöllä, aika vaikea on tätä muilta salailla, kun kaikki katselee vatsaa.No ehkä ajattelevat, että onpas toi lihonut. Edelleen oottelen sitä ultraa mihin kolmen viikon päästä meen ja neuvolaan aattelin ens viikolla soitella. Kait mut nyt voi sitten plussanneisiin laittaa, laskettu aika nyt on näillä näkymin 15.4 mutta ilmottelen sitten tarkempaa päivää jos sellainen tulee. Edelleen kyllä kummittelee kaikki paha mielessä, mutta yritän niitä torjua ja olla nyt onnellinen tästä, kun ollaan se plussa onnistuttu saamaan.Jos jokin menee vikaan niin eihän sille sitten tosiaan mitään voi.

Aattelin tuonne odotuspuolelle siirtyä, mutta käyn täällä teitä moikkailemassa. Ja kaikille toivon paljon plussatuulia ja toivottavasti pääsette pian odotuspuolelle ja hyvää loppukesän jatkoa kaikille!!Ja kiitän vielä kaikkia onnitteluista ja siitä kun olette jaksaneet minulle asioita selventää!

Vierailija
47/49 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon onnea teille. Oli kiva lukea et sait tumman viivan. Käy sitten iana välillä kertomassa kuulumisiasi tänne meille, halutaan varmaan kaikki tietää miten odotuksesi sujuu.

Jos haluat odotuspuolella pinoutua plussanneisiin clomisteihin niin käyppähän ilmoittautumassa siellä ketjussa niin lisään isnut listaan(lupasin tehdä heille lista, toivon mukaan pääsen pian itsekkin sille listalle).

Mitenkäs muut?

Tänään vielä sellainen keskivahva viiva ovistestissä mut eiköhän se parin päivän päästä ole jo yhtä tumma. Tällä kertaa halkaisin testit jotta niitä sitten jää seuraavallekkin kerralla(toivottavasti ei tule) minun kun on niin vaikea näitä fertestejä saada. Ei viitsi ajaa lähemmäs 100km jotta sais muutaman testin ostaa joten näin niitä on sit useampi ja nämä ovat ainoita jotka mulla toiminut kunnolla. Ainakin olen lukenut et testi toimii ihan yhtä hyvin vaikka on halkaistu. Jotkut testithän ovat melkein yhtä kapeita mitä nämä halkaistuina.

Vierailija
48/49 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on clomeja tarjolla. Niin, tarkemmat ohjeet mulla oli siellä toisessa pinossa, se taitaa nyt olla pudonnut listalla aika kauas. Eli pieni kertaus: Clomeja on avattu purkki, jossa jäljellä 15 kpl, vanhenevat vasta vuonna 2008 eli ovat ihan " tuoreita" , tammikuussa olen tuon purkin avannut ja annokseni syönyt. Ongelma tässä jutussa on se, että en viitsi tähän laittaa omaa sähköpostiosoitettani kun siitä paljastuisi henkilöllisyys, joten jos sinulla Alina1976 olisi sellainen sähköpostiosoite,jonka voisit tällä palstalla ilmoittaa niin voisin ottaa yhteyttä, jos clomit sinua kiinnostavat. Ilmaiseksi ne tosiaan lahjoitan, postikuluista voitaisiin ehkä neuvotella?

Vierailija
49/49 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sepäs se...pitäis varmaan hankkia joku sellainenkin sp-osoite, jota vois tällaisissa tilanteissa käyttää...katsotaan nyt. Välitöntä tarvetta Clomeille ei juuri nyt ole...