Mieheni sanoi minua tukevaksi
Olen todella loukkaantunut! Mieheni on viimeinen ihminen jonka suusta tuollaista olisin voinut kuvitella kuulevani moista! Tämä asia on minulle paha paikka, minua on aina aiheeseen liittyen kiusattu ja syrjitty ja hän tietää sen. Mietin onko tässä järkeä jatkaa suhdetta, kun toinen lyttää minut ihan alas.
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:11"]
Onko teillä se perussuomalainen tilanne kotosalla, että nainen painaa 100kg ja mies max. 70kg? Kyllähän siinä tilanteessa saa jo seksin aikana vähän huomauttaakkin toisen painosta. Toki asennosta riippuen.
T. Mies39v
[/quote]
Suomalaisista miehistä 60% on ylipainoisia, naisista vaan 40%. En tiedä mistä oikein revit nuo omat lukusi.
[/quote]
Silti aivan liian usein näkee näiden tonnikeijujen pariutuneen jonkun siiman kanssa.
[/quote]
Taas joku järjen jättiläinen vauhdissa! Kuinkas usein sitten näät lihavan miehen laihan naisen kanssa?
[/quote]
Kyllähän niitä näkee yhtälailla, mutta kai olet samalla linjalla kanssani että naisen tulisi kuitenkin panostaa hiukan enemmän ulkonäköönsä toisin kuin miehen? Kamalan näköistä kun itsestään huolehtiva mies pariutuu ihraisen possun kanssa. Siinä vaiheessa kun kiloja on yli 80kg naisella niin ei edes kaunis naama pelasta!
[/quote]
Miksi ihmeessä naisen pitäisi panostaa ulkonäköönsä enemmän kuin mies?
ohis
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:55"]
No paljonko ap painaa ja mikä on pituus? Entä ap:n miehen paino ja pituus?
[/quote]
Voin kertoa sen verran että olemme molemmat vain muutaman kilon ylipainoisia, itseltäni löytyy ehkä 8 kg ylimääräistä, miehelläni ei kyllä pitäisi olla varaa minun painosta huomautella kun ei itsekään missään huippukunnossa ole!
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:11"]
Onko teillä se perussuomalainen tilanne kotosalla, että nainen painaa 100kg ja mies max. 70kg? Kyllähän siinä tilanteessa saa jo seksin aikana vähän huomauttaakkin toisen painosta. Toki asennosta riippuen.
T. Mies39v
[/quote]
Suomalaisista miehistä 60% on ylipainoisia, naisista vaan 40%. En tiedä mistä oikein revit nuo omat lukusi.
[/quote]
Silti aivan liian usein näkee näiden tonnikeijujen pariutuneen jonkun siiman kanssa.
[/quote]
Taas joku järjen jättiläinen vauhdissa! Kuinkas usein sitten näät lihavan miehen laihan naisen kanssa?
[/quote]
Kyllähän niitä näkee yhtälailla, mutta kai olet samalla linjalla kanssani että naisen tulisi kuitenkin panostaa hiukan enemmän ulkonäköönsä toisin kuin miehen? Kamalan näköistä kun itsestään huolehtiva mies pariutuu ihraisen possun kanssa. Siinä vaiheessa kun kiloja on yli 80kg naisella niin ei edes kaunis naama pelasta!
[/quote]
Miksi ihmeessä naisen pitäisi panostaa ulkonäköönsä enemmän kuin mies?
ohis
[/quote]
Naisten kuuluu olla kauniita ja näyttää miesten silmissä hyvältä! Näin on ollut jo usean vuosikymmenen ajan ja niin tulisi olla jatkossakin! Ottakaa naiset mallia Hollywoodista, siellä naiset ovat seksikkäitä.
Kaunis ja itsestään huolta pitävä nainen ansaitseekin arvostuksensa, nämä perussuomalaiset pullasorsat ansaitsevat vain monoa ja uutta putkeen!
Tämä keskustelu menee nyt näköjään siihen, että ruman miehen kuuluu saada kuuma nainen. Perus sovinismia, etten sanoisi.
Eikö ap voisi vain luovuttaa tämän keskustelun suhteen ja vaikka lähteä tietokoneen ääreltä lenkkipolulle?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:09"]
Eikö ap voisi vain luovuttaa tämän keskustelun suhteen ja vaikka lähteä tietokoneen ääreltä lenkkipolulle?
[/quote]
Kamalaa, miten nykyään ei saa tuntemuksiaan anonyyminä vuodattaa edes keskustelupalstalle ilman että saa lokaa niskaan, en hakenut tässä mitään muuta kuin ymmärrystä hankalaan tilanteeseeni. Jota kyllä kieltämättä muutamalta sain, mutta keskustelu lähti aivan väärille poluille tämän keskustelun myötä ja minusta on äärimmäisen surullista elää tässä maassa sellaisten sovinistien kanssa kuin sinä ja muutama muu kommentoija! Toivottavasti teidän naiset sitten ovat kuin suoraan joltain catwalkilta, eivätkä jätä teitä huomatessaan syöpäisen sielunne! Nimittäin siinä vaiheessa varmasti kelpaa tavallinen suomalainen nainen kun on "elintasokumpu" kasvatettu ja kaljaa kitataan päivästä toiseen kunhan vaan pääsee raksalta kotiin.
Mieheni ei ymmärrä loukanneensa minua, olemme asiasta keskustelleet ja hänkin vain haukkuu minua herkkikseksi joka ei ymmärrä huumoria. Mielestäni ei ole kauhean hauskaa kuulla kommenttia vartalostani kesken seksin kun olen alasti ja odotan mieheni jumaloivan vartaloani. Tämä on selvästi ylireagointia? No ei minusta. Kuinka moni muu nainen haluaisi kuulla kommentin painostaan tuollaisella hetkellä? Ei varmaan kovin moni.
-ap
Mistä näitä idiootteja löytyy, viitaten siis tuohon naisten lyttääjään aikaisemmin.