Mieheni sanoi minua tukevaksi
Olen todella loukkaantunut! Mieheni on viimeinen ihminen jonka suusta tuollaista olisin voinut kuvitella kuulevani moista! Tämä asia on minulle paha paikka, minua on aina aiheeseen liittyen kiusattu ja syrjitty ja hän tietää sen. Mietin onko tässä järkeä jatkaa suhdetta, kun toinen lyttää minut ihan alas.
Kommentit (147)
Olemme parikymppisiä. Miten se tähän liittyy?
-ap
Niin, kyllä siinä itseluottamus murenee, naiseus katoaa ja nyhveröksi hiljalleen muuttuu, kun tarpeeksi lytätään / haukutaan...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:29"]Olemme parikymppisiä. Miten se tähän liittyy?
-ap
[/quote]
No ehkäpä juuri siten että olette edelleen ns. Keskenkasvuisia ja tuon ikäiseltä mieheltä tuollaista tökeröä kommenttia voikin odottaa.
Jos miehesi on ruma, sano hänelle seuraava lausahdus: Mä oon ehkä tukeva mut mä voin laihduttaa. Mut mitäs sä voit naamalles tehä? ;)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:35"]Jos miehesi on ruma, sano hänelle seuraava lausahdus: Mä oon ehkä tukeva mut mä voin laihduttaa. Mut mitäs sä voit naamalles tehä? ;)
[/quote]
U go girl!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:35"]
Jos miehesi on ruma, sano hänelle seuraava lausahdus: Mä oon ehkä tukeva mut mä voin laihduttaa. Mut mitäs sä voit naamalles tehä? ;)
[/quote]
mistäs teinisarjasta ton repäsit?? Onks oikein vastata rumasti sanomiseen ns. Samalla mitalla?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:35"]Jos miehesi on ruma, sano hänelle seuraava lausahdus: Mä oon ehkä tukeva mut mä voin laihduttaa. Mut mitäs sä voit naamalles tehä? ;)
[/quote]
Ja ikää oli?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:35"]Jos miehesi on ruma, sano hänelle seuraava lausahdus: Mä oon ehkä tukeva mut mä voin laihduttaa. Mut mitäs sä voit naamalles tehä? ;)
[/quote]
Ja ikää oli?
[/quote]
18v ens kuussa, kui? :o
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:35"]Jos miehesi on ruma, sano hänelle seuraava lausahdus: Mä oon ehkä tukeva mut mä voin laihduttaa. Mut mitäs sä voit naamalles tehä? ;)
[/quote]
Ja ikää oli?
[/quote]
18v ens kuussa, kui? :o
[/quote]
Nyt nukkumaan ja heti paikalla!!!
Miehesi tietää, että olet tukeva ja rakastaa sinua silti. Jos hän sanoo tuon sängyssä, hän varmasti myös pitää sinua haluttavana. Olet varmasti hyvä juuri sellaisena hänen mielestään kuin olet. Jonkun mielestä jokin asia on syy kiusata toista, mutta jollekin toiselle sama asia voi olla vain osa sitä kokonaisuutta, jota sinussa rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:44"]Miehesi tietää, että olet tukeva ja rakastaa sinua silti. Jos hän sanoo tuon sängyssä, hän varmasti myös pitää sinua haluttavana. Olet varmasti hyvä juuri sellaisena hänen mielestään kuin olet. Jonkun mielestä jokin asia on syy kiusata toista, mutta jollekin toiselle sama asia voi olla vain osa sitä kokonaisuutta, jota sinussa rakastaa.
[/quote]
Sen miehen mielestä tää ap on läski, sanoi vaan nätisti tukevaksi. Siinä mistään rakkaudesta ole kyse. Miestä vaan sattui kun tonnikeiju kiskaisi ruhonsa hänen päälleen ja pyysi ehkä hieman tökerösti asennonvaihtoa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:49"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:44"]Miehesi tietää, että olet tukeva ja rakastaa sinua silti. Jos hän sanoo tuon sängyssä, hän varmasti myös pitää sinua haluttavana. Olet varmasti hyvä juuri sellaisena hänen mielestään kuin olet. Jonkun mielestä jokin asia on syy kiusata toista, mutta jollekin toiselle sama asia voi olla vain osa sitä kokonaisuutta, jota sinussa rakastaa.
[/quote]
Sen miehen mielestä tää ap on läski, sanoi vaan nätisti tukevaksi. Siinä mistään rakkaudesta ole kyse. Miestä vaan sattui kun tonnikeiju kiskaisi ruhonsa hänen päälleen ja pyysi ehkä hieman tökerösti asennonvaihtoa.
[/quote]
Toivottavasti et lisäänny.
Kamalia kommentteja tässä ketjussa. Hyh.
Olisit läskityttö iloinen että sulla edes on mies.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:56"]
[/quote]
70. kommentti kyllä, mutta 69. mielestäni oli hyvää tarkoittava ja luultavasti lähellä totuutta. Itse ajattelisin miehen olleen ajattelematon, eroa ei tuollaisen takia kannata harkita.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:56"]
[/quote]
70. kommentti kyllä, mutta 69. mielestäni oli hyvää tarkoittava ja luultavasti lähellä totuutta. Itse ajattelisin miehen olleen ajattelematon, eroa ei tuollaisen takia kannata harkita.
[/quote]
Mites toi 73.?
Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Joku mies vielä arvostaa jokaista ylimääräistä kiloasikin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 01:56"]
[/quote]
[/quote]
Mites toi 73.?
[/quote]
Tarvitseeko kaikkia erikseen mainita? Ilkeät kommentit ovat yleensäkin mitä ovat... Sillä on kuitenkin mielestäni väliä (kuten tässäkin), mikä on tarkoitettu ilkeäksi pohjimmiltaan ja mikä ei. Kiusatut ihmiset usein näkevät jopa puolisossaan vanhat kiusaajansa ja se on monesti puolisosta loukkaavaa, vaikka olisikin ymmärrettävää. Kuitenkin puolisolla on hyvä tarkoitus toista kohtaan, jos toisen kanssa on valinnut elämänsä jakaakin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 02:06"]
Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Joku mies vielä arvostaa jokaista ylimääräistä kiloasikin.
[/quote]
Voihan olla, että tukevaksi ap:ta sanonut mies niin tekeekin? Aloitus ei sitä suoraan kerro.
Saanko kysyä ap, minkä ikäisiä olette?