Mieheni sanoi minua tukevaksi
Olen todella loukkaantunut! Mieheni on viimeinen ihminen jonka suusta tuollaista olisin voinut kuvitella kuulevani moista! Tämä asia on minulle paha paikka, minua on aina aiheeseen liittyen kiusattu ja syrjitty ja hän tietää sen. Mietin onko tässä järkeä jatkaa suhdetta, kun toinen lyttää minut ihan alas.
Kommentit (147)
Miehesi on kyllä todella ajattelematon, jos kerta tiesi kiusaamisestasi! Jätä se!
No, oletko tukeva? Aika hämmentävää jos pitää valehtelemaan ruveta ettei toinen vaan loukkaannu. Tukeva on sitäpaitsi kiltti ilmaisu.
Nää laihat luuviulut ei kyllä ymmärtä mitään.
Eikä muuten mieheskään hyvän päälle!
Uutta putkeen :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:02"]No, oletko tukeva? Aika hämmentävää jos pitää valehtelemaan ruveta ettei toinen vaan loukkaannu. Tukeva on sitäpaitsi kiltti ilmaisu.
[/quote]
Tukeva EI ole kiltti ilmaisu sellaista ihmistä kohtaan, jolle paino on paha paikka!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:03"]Missä tilanteessa sanoi?
[/quote]
Seksin yhteydessä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:03"]Missä tilanteessa sanoi?
[/quote]
Seksin yhteydessä.
-ap
[/quote]
Auts.
Nyt sinulla on lupa luetella kaikki miehesi viat.. ja lähtee!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:08"]
Nyt sinulla on lupa luetella kaikki miehesi viat.. ja lähtee!
[/quote]
Oletko muuten ollut koskaan onnellisessa parisuhteessa...
Älä jätä. Laihdutat vähän. Minusta tukeva ei ole paha nimitys. Kyllä mieheni sanoo aina kun olen lihonut.
Onko teillä se perussuomalainen tilanne kotosalla, että nainen painaa 100kg ja mies max. 70kg? Kyllähän siinä tilanteessa saa jo seksin aikana vähän huomauttaakkin toisen painosta. Toki asennosta riippuen.
T. Mies39v
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:11"]Älä jätä. Laihdutat vähän. Minusta tukeva ei ole paha nimitys. Kyllä mieheni sanoo aina kun olen lihonut.
[/quote]
Hienoa, että on tuollaisia parisuhteita missä naisen itsetunto kestää moisen! Mennäänkö naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:11"]Onko teillä se perussuomalainen tilanne kotosalla, että nainen painaa 100kg ja mies max. 70kg? Kyllähän siinä tilanteessa saa jo seksin aikana vähän huomauttaakkin toisen painosta. Toki asennosta riippuen.
T. Mies39v
[/quote]
Niin ap, minkä kokoinen miehesi on? Onko varaa sanoa?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 00:01"]Oletko ylipainoinen?
[/quote]
Eikös se tullut jo vähän niinkuin selväksi tuossa aloitusviestissä?
Toisaalta sinun kannattaa olla tyytyväinen siihen että sinulla on rehellinen mies, joka sanoo asiat niin kuin ne oikeasti ovat, eikä yritä kaunistella totuutta valehtelemalla.
Ota ja lähde! Tilannetajua ei näemmä häneltä löydy! Nöyryyttävää tuollainen.
No jos olet tukeva niin sitten olet. Voivoi.