Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen työministeri Jari Lindström sai poliittisen huippuviran demareilta, arvostelee nyt Perussuomalaisia Demarissa!

Vierailija
19.12.2020 |

https://demokraatti.fi/jari-lindstrom-vaittaa-etta-perussuomalaisten-ma…

Sai viran kun alkaa haukkumaan entistä puoluettaan väittäen heidän olevan kääntyneitä rasismiin.
Pahalta tuntuu

Lindström on valittu työllisyyden kuntakokeilujen projektikoordinaattoriksi Kuntaliiton ja työ- ja elinkeinoministeriön alaiseen pestiiin. Se alkaa vuoden vuoden alusta

Jaa tämä artikkeli

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindströmin entinen puolue on Siniset. Jos se kannattais persuja niin sehän ois jäänyt siihen.

Vierailija
2/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse te noita soinisia äänestitte, vaikka monta kertaa varoiteltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindström on Smurffi! Teki itsestään naurun alaisen hillotolppa takia!

Vierailija
4/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Jarista ja sinisten porukoista. Nostan hattua että irrottautuivat persuista.

t. vihreiden kannattaja

Vierailija
5/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin jopa äänestää sinisiä, persuja en ikinä.

Vierailija
6/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä logiikkaa, et voi äänestää persuja, mutta voit äänestää persuja jotka ovat myös loikkareita?

Vierailija
7/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne fiksuimmat lähti Persuista Sinisiin, jyvät erottuivat viimein akanoista. Kaikki kunnia heille joiden ajattelu ajan saatossa kehittyi siihen suuntaan, että irtiotto oli tarpeen.

Jarille onnea ja tsemppiä uuteen työhön.

Vierailija
8/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hänen tuleva työnantajansa vaatii tällaista ulostuloa, että julkisesti täytyy kannattaa punavihreitä ajatuksia. Voi voi.

Tai sitten yrittää kokoomuksen leiriin, mikä olisi ehkä kotoisampi paikka hänelle. Myös Orpo sanoi tänään aamulähetyksessä, että hallitukselle pitää antaa työrauha koronan takia, että jos mielisteli kokoomusta. Ihan kuin Urpu itse ei olisi tehnyt välikysymyksiä tai jotain. Orpo on itse ihan vasemmistolainen.

Eli Lindström saattaa yrittää takaisin valtakunnan päivänpolitiikkaan, ja tietää, ettei huolita perussuomalaisiin. Voihan Lindström yrittää demareihinkin tietenkin.

Kunhan spekuloin. Mutta pääasia, että perussuomalaiset voittaa, ja voittaahan ne.

Vierailija
9/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen vätys.

Vierailija
10/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi äänestää persuja ja voit sanoa sen. Et voi äänestää myöskään sinisiä, mutta voit sanoa muka äänestävästi niitä joissain olosuhteissa. Oikeasti äänestät vihreitä joka tilanteessa.

Vierailija
11/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se paljon sinisistä että kuihtuivat pois. Jussi Niinistö tunnusti hiljan että sinisten sammuminen oli odotettua. Haastattelivat Jussia kun on nyt Kannuksen kunnanjohtaja.

Vierailija
12/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Kerro vielä, mitä annettavaa heillä olisi poliittisella kentällä, mitä muilla ei ole?

Vierailija
13/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä logiikkaa, et voi äänestää persuja, mutta voit äänestää persuja jotka ovat myös loikkareita?

Et varmaan usko tätä, mutta kukaan ei oleta persun ymmärtävän yhtään mitään. Ymmärrätkö kuvailla muutamalla lauseella, miksi siniset irtautuivat persuista?

Vierailija
14/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarppa alkaa tekemään aktiivimalli kakkosta, jossa työttömän pitää hakea 4 työpaikkaan kuukaudessa. Tuskin maltatte odottaa.

Vierailija
15/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään asiallista vastaustani ei julkaista, mutta yritän uudelleen.

Snisillä on asiallinen ja ei-r*sistinen m**hanmuutt*politiikka, toisin kuin prsuilla. Snsillä myös muilta osin fiksu ja asiallinen meininki. Siksi voisin äänestää heitä, mutten prsuja.

Vierailija
16/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi äänestää sinisiä, miksi ei voisi?

Vierailija
17/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit + Pihvi = 😱

Vierailija
18/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin naurattaa se muistikuva 2019 maaliskuun alussa Kajaanissa, kun pysähdyimme paluumatkalla Rukalta sapuskalle. Tuulisella ja lumisateisella torilla uuvattisinisten telttaa pystyttelivät suorastaan epätoivoisen tunaroiden. Kävipä mielessä että tuollaisilla peliotteilla ei paikkoja tipu.

Vahingonilo oli muheva, kun kuukautta myöhemmin lukema oli 0. Poliittiset koijarikierolaiset saivat sen mitä ansaitsivatkin.

Vierailija
19/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindströmin entinen puolue on Siniset. Jos se kannattais persuja niin sehän ois jäänyt siihen.

Lindströmillä ei todellakaan ole selkärankaa. Hyppää sinisistä demareihin??? Nehän ovat valovuoden toisista erillään miehipiteistään. SDP on vasemmistolainen viherpesupuolue.

Vierailija
20/36 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit eivät ole työttömän puolella.