Saatteko tanssimalla miesten huomion?
Itse tykkään tanssia ja kait booty sheikkaa kivasti kun moni mies on tullut kehumaan ja hakemaan ei niinkään hitaita kuin just biisejä missä on hyvä biitti ja basso. Tosin mulla soi kotona musa aina ja esimerkiksi imuroin tai liikun huoneesta toiseen tanssien. Tanssi on ihan parasta! :-)
Kommentit (10)
Minä saan tanssimalla sekä miesten että naisten huomion. En osaa yhtään tanssia, joten huomio olisi taattu, jos tanssisin. ;)
Kuule, miesten huomion saa ihan vaan sillä että on nainen.
Ihan ku mun kynästä toi alotus :D lapseni isänkin tapasin baarissa ekan kerran ja ensimmäinen lause hänen suustaan mulle oli: "kivat moovit" xD tästä olen kyllä hänelle naureskellut pitkään. Nyt olen taas sinkku (monen ihanan yhteisen vuoden jälkeen) ja edelleen saa 27v tanssilattialla miesten huomiota ;) silloin harvoin (lähinnä omilla synttäreillä tai esim pikkujouluissa) kun sinne eksyn.
Ihkuu hei, vähäks hienoo hei, jee. :D Siitä on noin tuhat vuotta kun sain, mutta kyllä todellakin sain. Milloinkohan edes olen viimeksi tanssinut muuta kuin kotona... ei tule mieleen.
No, saan tanssilattialla miehiltä huomiota, mutta enpä minä sitä taida tanssillani saada.
Noh, omani ainakin, jos astun varpaille. Me kyllä tanssitaan vain kunnon paritansseja, ei mitään sheikkaamisia.
Kerään aina ympärilleni miehiä tanssimaan kanssani. En edes ole mikään erityisen kuuma pakkaus, mutta kai niille kelpaa tanssiseuraksi kuka vaan, joka uskaltaa mennä sinne lavalle ja tanssia itsevarmasti.
Missä voi tanssia? Tai tanssit ap?
Itsellä on tanssiharrastukset+teen sitä himassa ja olen mies.
No mä saan huomioo, vaikka seisoisin pölkkynä tanssilattialla.