Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)
Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.
Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.
Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?
Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.
Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.
Neuvoja, kiitos?
Kommentit (278)
Tekisi mieli lähettää hänellä tälläinen viesti : Halusit vissiin pahottaa mun mielen tuolla, että et vastaa mulle? Hyvä onnistuit siinä, mitäs nyt sitten?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:47"]
Ole viestissä viileä. Ei hymiöitä tai -isi päätteitä! Kysy, älä kysele. Eikä sitten mitään "miten nukuit rakas"-mielistelyä! Muuten vahvistat tytön yliotetta.
[/quote]
Tämä!!! AP? Huomaatko muuten itse, että tytölle lähettämäsi viesti ovat juuri tällaisia? Tunnistatko tyylis, jolla kommunikoit? Aivan varmasti tytöllä on tunne, että sanoi nyt viimeisen sanan. No, älä jää sitä märehtimään, katse tulevaan koitokseen.
Kysy tosiaan mahdollisimman suoraan ja lyhyesti, millon voitte nähdä! Ei sitten mitään muuta! Ja tarkista vielä, ettei viestissä ole noita yllä mainittuja juttuja ennen kuin lähetät sen...
[/quote]
Joo korjaan, älä kysy mitään.Ilmoita vaan, koska tulet (204:n ehdotus). Tyttöystäväsi kertoo kyllä jos ei käy. Muussa tapauksessa ei välttämättä edes vastaa mitään... ja ihan vaan piruuttaan.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:53"]Tekisi mieli lähettää hänellä tälläinen viesti : Halusit vissiin pahottaa mun mielen tuolla, että et vastaa mulle? Hyvä onnistuit siinä, mitäs nyt sitten?
[/quote]
Älä! Pysyt nyt ihan viileänä vaan.
Olet ap tosi ihana, mutta nämä meidän neuvot tuntuvat valuvan pois kuin vesi hanhen selästä... Et siis vaikuta oikein ottavan niistä onkeesi, kun olet tunteittesi kanssa niin syvällä tässä jutussa. Mikä on tietysti ihan inhimillistä, mutta uskoisit kuitenkin meitä.
Toistelet jatkuvasti, kuinka tekisi mieli antaa periksi, tyttöystäväsi "voitti" jo ekan kierroksen jne. Jos ajatuksesi kulkevat nyt vain tuota kehää, niin mitä luulet käyvän!? Nyt olet possu, joka kävelee ihan vapaaehtoisesti teurasautoon. Kohtahan et edes usko pärjääväsi tytölle, kun totuuden hetki koittaa. Salaa mielessäsi ehkä valmistaudut osittain antamaan periksi? Koska pelkäät, mitä muuten käy?
Sysää tytön vastaamattomuus, paha mielesi ja kaikki muu syrjään ja ihan oikeasti keskity siihen tulevaan keskusteluun. Nyt vaan itsesäälissä vellomalla teet hallaa molemmille! Mitä haluat sanoa? Mitä haluat tytön sanovan? Mitkä asiat on pakko ratkaista? Mikä johtaa eroon? Millä ehdoilla voitte jatkaa yhdessä? NYT ALA JO TEHDÄ SITÄ SAAMARIN MUISTILAPPUA!
Moi Ap!
Olen itse elänyt saman tilanteen, ja kyseessä oli myös ensimmäinen suhde. Ei mennyt kauaa kuin tyttis sitten jäi kiinni itseteossa suutelemasta jotain gigolloa silmieni edessä. En toivo sinulle tai muillekaan miehille samaa järkytystä koettavaksi, siitä ei pääse koskaan yli lopullisesti. Se syöpyy mieleesi ikuisesti.
Suosittelen sinullekin matkustamista, esim. Keski-Eurooppaan, siellä ihmisillä on vielä jonkinlainen käsitys terveestä moraalista ja kunniasta. Suomalaiset naiset eivät moisten arvojen päälle ymmärrä.
Minä löysin rakkauteni 4 vuotta sitten Frankfurtista ollessani töissä siellä. Nyt asumme Suomessa ja olemme kihloissa.
Jos kuitenkin tyydyt suomalaiseen, älä huoli alkoholistia, muuten parisuhde on tuhoon tuomittu. Luota vaistoihisi, äläkä luota ihmisiin sinisilmäisesti. Tyttiksesi ei ajattele eikä piittaa tunteistasi tippaakaan, selvä narsisti kyseessä. Tekstiäsi lukiessani tunnistin kuin itseni. En koskaan kirjoita tällaisille palstoille, luen vain, mutta kohtalosi jotenkin kolahti minuun ja halusin jakaa oman kokemukseni sinulle.
Voimia!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:53"]
Tekisi mieli lähettää hänellä tälläinen viesti : Halusit vissiin pahottaa mun mielen tuolla, että et vastaa mulle? Hyvä onnistuit siinä, mitäs nyt sitten?
[/quote]
Ei ei ei! Luitko sä noita aiemipia viestejä ollenkaan!?!?!? Vahvistat vaan tytön onnistuneen ja heittäydyt marttyyriksi. Ei ole hyvä pohja asialliselle keskustelulle. Annat myös taas ohjat täysin tytölle!!! Tytön ei tarvii ees ottaa niitä, kun sä annat ne suoraan käteen! Juuri se sun pitää lopettaa ja opetella ihan uus tapa olla parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:12"]
Moi Ap!
Olen itse elänyt saman tilanteen, ja kyseessä oli myös ensimmäinen suhde. Ei mennyt kauaa kuin tyttis sitten jäi kiinni itseteossa suutelemasta jotain gigolloa silmieni edessä. En toivo sinulle tai muillekaan miehille samaa järkytystä koettavaksi, siitä ei pääse koskaan yli lopullisesti. Se syöpyy mieleesi ikuisesti.
Suosittelen sinullekin matkustamista, esim. Keski-Eurooppaan, siellä ihmisillä on vielä jonkinlainen käsitys terveestä moraalista ja kunniasta. Suomalaiset naiset eivät moisten arvojen päälle ymmärrä.
Minä löysin rakkauteni 4 vuotta sitten Frankfurtista ollessani töissä siellä. Nyt asumme Suomessa ja olemme kihloissa.
Jos kuitenkin tyydyt suomalaiseen, älä huoli alkoholistia, muuten parisuhde on tuhoon tuomittu. Luota vaistoihisi, äläkä luota ihmisiin sinisilmäisesti. Tyttiksesi ei ajattele eikä piittaa tunteistasi tippaakaan, selvä narsisti kyseessä. Tekstiäsi lukiessani tunnistin kuin itseni. En koskaan kirjoita tällaisille palstoille, luen vain, mutta kohtalosi jotenkin kolahti minuun ja halusin jakaa oman kokemukseni sinulle.
Voimia!
[/quote]
Tästä viestistä sinun ei ap kannata ottaa onkeesi kuin alku. Tuollaisia naisia tosiaan on. Niitä on kyllä sitten, joka maassa. Loppu viesti on aika katkeraa tekstiä. Ranskassa asuneena voin kyllä sanoa, että moraali ei kummoinen ole. Eerona vaan on se, että peliä pitävät miehet sillä sekunnilla kun vaimon katse välttää. Rakastajataret ovat siellä todella arkipäivää :(
208 kanssa samaa mieltä! Mikään viesti ei tunnu menevän perille. Täällä annetaan neuvoja ja yritetään auttaa. Ap kuitenkin laittaa viestinsä kuin ei olisi kommentteja edes lukenut eikä vastaa kysymyksiin. Juuri neuvotaan että älä laita viestiä ym. sitten heti tulee "tekisi mieli laitta plaa plaa" Onko sun luetunymmärtäminen vähän huono? Alat vaikuttaa provolta! Jos et ole, niin kannattaa oikeasti ottaa neuvoista vaari.
Mikä sua vaivaa!? Kaikki mitä sanotaan menee ihan ohi :O Sinä kiellät, pyristelet vastaan, perustelet itsellesi, keksit tekosyitä ja ruoskit itseäsi. Keskityt vaan ongelmaan, etkä näytä edes oikeasti yrittävän korjata sitä! Jankkaat tänne kokoajan samoja asioita! Jos et kaiken tän kommentoinnin jälkeen ota lusikkaa kauniiseen käteen ja ala vaatia sitä kunnioitusta, niin tyttöystävä vie sua tänään kuin litran mittaa. Niinkuin aina ennenkin! Siinä vaiheessa syytä on myös sinussa. Mikään ei muutu, jos et sinä muutu!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:12"]
Moi Ap!
Voimia!
[/quote]
Tästä viestistä sinun ei ap kannata ottaa onkeesi kuin alku. Tuollaisia naisia tosiaan on. Niitä on kyllä sitten, joka maassa. Loppu viesti on aika katkeraa tekstiä. Ranskassa asuneena voin kyllä sanoa, että moraali ei kummoinen ole. Eerona vaan on se, että peliä pitävät miehet sillä sekunnilla kun vaimon katse välttää. Rakastajataret ovat siellä todella arkipäivää :(
[/quote]
Totta puhut, mutta Ap kuitenkin heteroseksuaalina haluaa kumppanikseen kunnollisen ja uskollisen naisen, ei Keski-Eurooppalaista machomiestä.
Keski-Euroopan naisilla on huomattavasti jyrkempi kanta kevytkenkäisyyden suhteen kuin esim. pohjoismaalaisilla kilpasiskoillaan. Eikä ole kuin n. 3-4 kuukautta aikaa kun jokin tutkimus paljasti, että suomalaisilla naisilla on elämänsä aikana eniten seksikumppaneita koko Euroopassa(googlaa itse). Se siitä itsetunnosta- ja kunnioituksesta, tai saati oman arvon tuntemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 17:59"]
En jaksanut lukea kuin pari riviä. Liian vähän kappalejakoja :)
Taidat olla vielä aika nuori.
On aivan normaalia ihastua toisiin vaikka olisi hyvässä parisuhteessa. Ihastuminen ei ole pettämistä, eikä sille oikeasti edes mahda mitään.
Sille kuitenkin mahtaa, ryhtyykö tekoihin.
Kaikki on hyvin niin kauan kuin niitä tekoja ei tule.
Jos nyt alat hiillostamaan tyttöystävääsi ja vaatimaan tunnustuksia, niin todennäköisesti hän lähtee ihastuksensa matkaan vaikka muuten ei niin tekisikään.
Jos suhteessanne on paljon asioita jotka häiritsevät sinua ja saavat sinut pahalle mielelle, niin silloin sinun kannattaa keskustella näistä asioista tyttöystäväsi kanssa.
Jos tämä suhde nyt kuitenkin päättyy eroon, niin älä jää liikaa murehtimaan.
Löydät kyllä kivempiakin tyttöjä, sellaisia kenen kanssa suhde onnistuu paremmin :)
[/quote]
No varattu ihminen joka ei halua pettää ei ole missään tekemisissä ihastuksiensa kanssa.
Kun ei muuten mene näköjään jakeluun, niin tässä ultimate-rautalanka!
JOS OIKEASTI RAKASTAT SITÄ TYTTÖÄ, NIIN PIDÄT TÄNÄÄN PUOLESI. SE TULEE OLEMAAN SINULLE VAIKEAA. HÄN LOUKKAANTUU JA SINÄ KÄRSIT AIHEUTTAESSASI SEN.VAIN TÄMÄ ON KÄYTÄVÄ LÄPI JOTTA VOITTE JATKAA.
KÄRSI HÄNEN JA YHTEISEN TULEVAISUUTENNE VUOKSI, JOS ITSESI TAKIA ET SIIHEN KYKENE
Koveta sydämesi hetkeksi, kuten joku neuvoi. Muuten estät itse teitä olemasta onnellisia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:12"]
Moi Ap!
Voimia!
[/quote]
[/quote]
Totta puhut, mutta Ap kuitenkin heteroseksuaalina haluaa kumppanikseen kunnollisen ja uskollisen naisen, ei Keski-Eurooppalaista machomiestä.
Keski-Euroopan naisilla on huomattavasti jyrkempi kanta kevytkenkäisyyden suhteen kuin esim. pohjoismaalaisilla kilpasiskoillaan. Eikä ole kuin n. 3-4 kuukautta aikaa kun jokin tutkimus paljasti, että suomalaisilla naisilla on elämänsä aikana eniten seksikumppaneita koko Euroopassa(googlaa itse). Se siitä itsetunnosta- ja kunnioituksesta, tai saati oman arvon tuntemuksesta.
[/quote]
Jos ap:lla on niin korkea moraali, hän tuskin haluaa muuttaa paikkaan jossa on sosiaalisesti hyväksyttyä ja yleistä pitää rakastajatarta. Kyllä itseä ainakin häiritsi, kun pomo ja työkaverit tulivat firman juhliin välillä vaimon kanssa välillä rakastajatarensa. Ei ollut kiva seurata niitä pelejä. Siellä vasta mustasukkaisia ollaankin, koska jokainen nainen on potentiaalinen kilpasisko.
Eikä ole kuin n. 3-4 kuukautta aikaa kun jokin tutkimus paljasti, että suomalaisilla naisilla on elämänsä aikana eniten seksikumppaneita koko Euroopassa(googlaa itse). Se siitä itsetunnosta- ja kunnioituksesta, tai saati oman arvon tuntemuksesta.
Se, että tutkimuksen tulos on tuo, ei tarkota vielä, että suomalaiset naiset pettävät eniten. Huomaathan muuten, että Suomessa naisten seksuaalisuus on sallitumpaa ja naiset taloudellisesti itsenäisempiä. Mieti vielä katoliset ja islamilaiset maat euroopasta tähän päälle. Eroaminen ja uudet suhteet lisäävät luonnollisesti kumppaneiden määrää.
Lyhyesti, täällä naiselle on sosiaalisesti sallitumpaa toimia kuten miehet ovat kautta aikojen toimineet. Monessa maassa on voimakkaammin eri normit sukupuolille. Itsekunnioituksen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.
AP Kannattaa tehdä parisuhteenne eteen jotain, ennen kuin katkeroidut ja erottuasi olet kuin edellinen kirjoittaja. ;)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:36"]
Moi Ap!
Voimia!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos ap:lla on niin korkea moraali, hän tuskin haluaa muuttaa paikkaan jossa on sosiaalisesti hyväksyttyä ja yleistä pitää rakastajatarta. Kyllä itseä ainakin häiritsi, kun pomo ja työkaverit tulivat firman juhliin välillä vaimon kanssa välillä rakastajatarensa. Ei ollut kiva seurata niitä pelejä. Siellä vasta mustasukkaisia ollaankin, koska jokainen nainen on potentiaalinen kilpasisko.
[/quote]
Ymmärrän pointtisi, olemme kuitenkin selvästi samalla puolella tästä aiheesta.
Voisimme varmaan todeta ainakin omien kokemuksiemme perusteella, että uskollisen kumppanin löytämiseen vaikuttaa maantieteelliset seikat(kulttuurit jne.), toki täytyy tarkastella kumman sukupuolen kannalta.
Mustasukkaisuus on tervettä ja tarkoittaa että on tunteita toista kohtaan. Mutta en väitä etteikö olisi olemassa myös sairaalloista mustasukkaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:04"]Eikä ole kuin n. 3-4 kuukautta aikaa kun jokin tutkimus paljasti, että suomalaisilla naisilla on elämänsä aikana eniten seksikumppaneita koko Euroopassa(googlaa itse). Se siitä itsetunnosta- ja kunnioituksesta, tai saati oman arvon tuntemuksesta.
Se, että tutkimuksen tulos on tuo, ei tarkota vielä, että suomalaiset naiset pettävät eniten. Huomaathan muuten, että Suomessa naisten seksuaalisuus on sallitumpaa ja naiset taloudellisesti itsenäisempiä. Mieti vielä katoliset ja islamilaiset maat euroopasta tähän päälle. Eroaminen ja uudet suhteet lisäävät luonnollisesti kumppaneiden määrää.
Lyhyesti, täällä naiselle on sosiaalisesti sallitumpaa toimia kuten miehet ovat kautta aikojen toimineet. Monessa maassa on voimakkaammin eri normit sukupuolille. Itsekunnioituksen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.
AP Kannattaa tehdä parisuhteenne eteen jotain, ennen kuin katkeroidut ja erottuasi olet kuin edellinen kirjoittaja. ;)
[/quote]
Pettämisestä ja kevytkenkäisyydestä onkin tullut sukupuolten välinen taistelu, se kertoo kuinka pitkälle mainostamasi tasa-arvo Suomessa on edennyt. 50% avioliitoista päättyy eroon, ja tuo luku on lähtenyt jyrkkään nousuun juuri moisen ilmiön takia. En hyväksy pettämistä miehiltäkään, koska se on pohjasakan harraste. Tämä kuitenkin todistaa kuinka yksinkertaisia te suominaiset olette, kun kilpailette miesten kanssa siitä kuinka alas voi vajota.
Jos oma kevytkenkäisyytesi ei vaikuta omaan itsearvoosi- tai kunniaasi, niin älä huoli, me miehet kuitenkin katsomme sinua alas kuin koiraa. Tiesitkö että välimeren turistikohteilla allasbaarien pitäjätkin nauravat suomalaisille naisille. He yleensä pelaavat keskenään peliä jossa annetaan pisteitä erimaalaisten naisten sänkyyn saamisesta, suomalaisesta saa 0 pistettä. Mistähän moinen kertoo? Ette ainakaan kovin korkealla "arvomarkkinoilla" ole ;)
Kyllä, olen katkeroitunut(tai sitten vain nähnyt teidän halpuutenne), mutta sillä on näköjään ollut fantastiset seuraukset minulle, kun olen naisen löytänyt hieman sivistyneemmästä maasta.
Nauti sinkkuudestasi ;)
Terveisin ap!
Jaah taisi vähän aihe vaihtua?
Noh yritän kyllä pysyä kovana/kylmänä tänään,kun juttelen tyttöystävälleni kasvotusten. Ystävät ja kaikki ovat kertoneet, että nyt olis aika juosta lujaa pois tän tytön luota ym.
Miten voi olla vaan näin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 13:07"]
Ymmärrän pointtisi, olemme kuitenkin selvästi samalla puolella tästä aiheesta.
Voisimme varmaan todeta ainakin omien kokemuksiemme perusteella, että uskollisen kumppanin löytämiseen vaikuttaa maantieteelliset seikat(kulttuurit jne.), toki täytyy tarkastella kumman sukupuolen kannalta.
Mustasukkaisuus on tervettä ja tarkoittaa että on tunteita toista kohtaan. Mutta en väitä etteikö olisi olemassa myös sairaalloista mustasukkaisuutta.
[/quote]
Ainoa, mitä tästä voidaan todeta on, että monissa maissa miehillä ja naisilla on eri säännöt siitä, mikä on hyväksyttävää. Jos haluaa suhteen, jossa pelejä ei pidetä puolin eikä toisin, ei se maan vaihtaminen enää juurikaan auta. Tällaisen suhteenhan ap haluaa, ei pelejä. ( Ymmärrän toki mitä ajat takaa. Monelle miehelle voi varmasti olla houkutteleva vaihtoehto lähteä maahan, jossa vaimon siveellisyyttä valvoo koko naapurusto. Ja miehen touhuilut kuitataan olan kohautuksella...)
Haluan kuitenkin korostaa, että en todellakaan jaa ajatusmaailmaasi!
Väitit aiemmin, että suomalaisilla naisilla ei ole käsitystä moraalista tai kunniasta. Suomalaisilla naisilla ei myöskään ole itsetuntoa ja -kunnioitusta eikä oman arvon tuntemusta. Tähän otit taustaksi tutkimukse,n jossa tutkittiin seksikumppaneiden määrää. Joku jo huomauttikin, että tutkimus oli monella tapaa irrelevantti aiheeseen nähden ja kumppanian määrä ja itsetunto ovat eri asioita. Annat myös ymmärtää, että suomalaiset naiset olisivat hanakampia pettämään, koska heillä on enemmän kumppaneita. Tämä on pelkkä väite niin kauan kuin sinulla ei ole muuta pohjaa kuin oma kokemuksesi.
Suomalaset naiset (tuo täysin homogeeninen ryhmä) eivät ehkä täytä SINUN käsitystäsi moraalista, mutta se on sitten asia erikseen. Minä puolestani en kunniota tuolla tavalla ajattelevia miehiä, enkä aio käyttää enempää aikaani keskustelemalla kanssasi. Hyvää päivän jatkoa sinulle!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 11:47"]
Ole viestissä viileä. Ei hymiöitä tai -isi päätteitä! Kysy, älä kysele. Eikä sitten mitään "miten nukuit rakas"-mielistelyä! Muuten vahvistat tytön yliotetta.
[/quote]
Tämä!!! AP? Huomaatko muuten itse, että tytölle lähettämäsi viesti ovat juuri tällaisia? Tunnistatko tyylis, jolla kommunikoit? Aivan varmasti tytöllä on tunne, että sanoi nyt viimeisen sanan. No, älä jää sitä märehtimään, katse tulevaan koitokseen.
Kysy tosiaan mahdollisimman suoraan ja lyhyesti, millon voitte nähdä! Ei sitten mitään muuta! Ja tarkista vielä, ettei viestissä ole noita yllä mainittuja juttuja ennen kuin lähetät sen...