Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ihastunut toiseen (Ei ole myöntänyt vielä)

Vierailija
14.05.2014 |

Ihan sama tunnistaako tyttöystäväni minut vai ei, mutta kerron kuitenkin ja kysyn neuvoja.

Elikkäs tyttöystäväni oli matkalla n. viikon verran ja tapasi sielä hauskan miehen ja kertoi lähes joka viestissä mitä he olivat puuhanneet päivän aikana. Tunsin erittäin paljon epävarmuutta, joka johti riitaankin mutta se ei ole pääseikka. Tämän jälkeen halusin sopia riidan ja sanoin, että pelkäsin vain että hän haluaa tahallaan satuttaa/tehdä mustasukkaiseksi. Minua ei haittaa se yhtään, vaikka hänellä olisi mies puolisia kavereita. Mutta matkan jälkeen hän tuli kotia ja soitin hänelle sovinto puhelun.

Sovinto puhelussa hän puhui minulle loukkaavasti ja sanoi, kuinka en arvosta häntä ja kuinka toinen mies oli pitänyt hänelle sateenvarjoa sateessa ja kertoi kuinka todella haluaa tutustua tähän mieheen lähemmin. Hän vertaili minua toiseen mieheen jollain tavoilla, kuinka hän oli parempi kuin hänen pitkäaikainen poikaystävänsä. Hän on kertonut uudelle miespuoliselle "kaverilleen" riidoistamme ja hän on sanonut vastaavia asioita "kuinka kestät häntä, eikö hän arvosta sinua" eli innostaa vain enemmän eroamaan. Tyttöystäväni on erittäin paljon sellainen ihminen, joka ajaa itsensä tilanteisiin josta minulle tulee pahaolo. En usko että hän pettäisi minua, mutta ajaa tilanteisiin itsensä että toinen voi luulla, että saa suudella häntä ja sitten leikkii uhria (esim. Toinen vaan tuli ja suuteli). Rumasti sanottu tiedän, en osaa sanoa nätimminkään. Tuosta arvostamisesta vielä sen verran, että tyttöystäväni ei muistanut minua vuosipäivänämme kun vein hänet syömään, ostin kukkia ja hieroin, halailen häntä aina takaapäin julkisilla paikoilla, vaikka kaupoissa kun hän valitsee tavaratoita, avaan hänelle lähes aina auton ovet. Tuntuu kuin hän ei muistaisi enään minua, uuden "kaverinsa" jälkeen. Se häiritsee myös erittäin paljon, kuinka kikseissä hän selitti hänestä, kuinka he olivat menneet yhdessä karkkikauppaan ja ostaneet karkit yhteiseksi ja syöneet yhdessä ym. Okei pieniä asioita, mutta häiritseviä. Hän aloitti myös (ihan itse) kertomaan puhelussa, kuinka jotain pervouksia oli puhunut (en tiedä mitä), mutta sen jälkeen sanoi "olisiko säästä pitänyt puhua?". Ei tarvi säästä puhua, mutta joku raja noissakin mitä puhuu jos on suhteessa, ainakin itse olen jättänyt tissit,pillu,penis jutut naispuolisten kaverien kanssa pois kun olen suhteessa. Tarviiko tollasia silti poikaystävälle kertoa? Olenko oikeutetusti epävarma vai mitä mieltä ihmiset täälä on?

Ensimmäinen suhde kuitenkin kyseessä.

Mitä tässä nyt kannattaisi tehdä? Lähteä pois suhteesta vai jäädä odottamaan epävarmana mitä tapahtuu? Eihän se oli oikein kestää tälläistä epävarmuutta suhteessa ja kun toinen ei aio asialle tehdä mitään, mikä auttaisi minua. On varmaan väärin kieltää uusi kaverisuhdekaan? Muttakun ei tekisi mieli odottaa niin kauan, että jotain tapahtuu ja sitten vasta oikeutetusti ruveta kieltelemään, "Nokun menit suutelemaan sitä, niin et saa enään kaveri olla". Enkait ole oikeutettu tekemään vielä mitään, vaikka hän jo vertailee minua häneen ja viettää aikaan hänen kanssa, avautuu hänelle riidoistamme (hän on tuntenut uuden kaverinsa n. viikon). Kait pitää odottaa vaan niin kauan, että jotain pettämistä tapahtuu? Ja ei todellakaan haittaa jos hänellä on miespuolisia kavereita, mutta hän on vetänyt tän yhden kaverin jo tähän sekasotkuun mukaan vertailemalla minua häneen, joka ei omasta mielestäni ainakaan ole oikein. Sen takia tunnen vielä enemmän epävarmuutta, kun hän kaveeraa hänen kanssaan.

Neuvoja, kiitos?

Kommentit (278)

Vierailija
41/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin olet oppinut tunnistamaan tytön tyylin :) Kyllä nyt ollaan niin uhria!

Kyllä siellä kaupungissa on varmasti muitankin paikkoja, kuin kyseisen miehen kämppä. xD Kurssin lopettaminen on aivan eri asia. Ryhmätyö vaan on tehtävä muualla. Ihan turha alkaa leimata kontrolloivaksi ja vedota koulusuorituksiin.

"millä ei oo positiivinen vaikutus suhteelle? haluatko, että katkaisen välit?" Tyttö esittää tyhmää! Jos just on ollu riitaa tuosta jätkästä, niin kyllä varmasti tietää mikä on vialla. On vaan tottunut, että kieltämällä kaiken voi tehdä just niin kuin haluaa.

Vastaa tyyliin:"Älä esitä marttyyria. En vaadi lopettamaan kurssia tai jättämättä ryhmistä tekemättä. Sen voitte tehdä jonkun toisen kotona. Vai eikö muilla ole kotia? Tiedät itsekin, mitä mieltä olen tuon tyypin kanssa hengailusta ja asia on vielä kesken. Minulle ei todellakaan ole ok, että menet hänen kotiinsa ennen kuin on juteltu. Ei se kovin positiivisesti vaikuta, jos tiedät minun pahoittavan mieleni ja menet silti."

Vierailija
42/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ripustaudut tyttöystävääsi noin. Näyttääkö se tyttönen joltain supermallilta? Ja on lakanoiden välissä kuin joku paratiisin neitsyt? Muuta syytä en enää keksi. :O Niin tolkutonta juttua ollut ketjussa. Et kuitenkaan vaikuta olevansa sitä miestyyppiä, joka ajattelee pääasiassa munallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin ALOITTAJA!

Jotenkin vaan tosi hyvä olo nyt, kun tunnistan tytön käytöksen.

Olemme olleet aika pitkänkin ajan yhdessä ja on se ihme, kun en ole tullut ajatelleeksi ennen mitään tälläisiä asioita. Olen vaan niellyt kaiken pahanolon ja oppinut unohtamaan kaiken pahan. Todella avaava kokemus, kun kirjottelin tänne. Tyttöystävä ei ole vastannut mitään viestiin, kun kirjoitin hänelle :

"Olisin vaan toivonut, että olisit voinut sen aikaa pitää välit uuden tuttavuudes kans viileinä, kunhan saadaan meidän asiat puhuttua. Kun se lyyttyy paljon asiayhteyteen kuitenkin, muistat varmaan ite mitä puhuit. (viittasin, mitä hän oli puhunut hänestä aikasemmin)

Omasta mielestäni tuo oli ihan asiallinen viesti kuitenkin?

Tuon jälkeen hän yritti soittaa ja laittoi viestiä miksen vastaa, en aio vastatakkaan ja kerron hänelle asiani vasta huomenna kasvotusten.

Vierailija
44/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tän nyt todella yksinkertaisesti: JÄTÄ SE

Vierailija
45/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ap <3 Tyttöystäväsi ei ansaitse sinua. Jätä hänet elämästäsi ja etsi joku, joka arvostaa sinua. Tyttö, joka tulee halaamaan sinua takaapäin kaupassa ja tekee sinulle videon. Nykyinen ei ymmärrä yksipuolisen palvonnan ja molemmin puolisen rakkauden eroa.

Vierailija
46/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaseni, sinua on pantu henkisesti perseeseen ja lujaa! Nyt sitten valitset, vedätkö housut jalkaan ja lähdet kävelemään vai pyllistätkö ja ojennat sille uudelle miehelle liukkaria.

Vierailija
47/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:30"]Ap, älä lähetä tytölle yhtäkään viestiä! Olet selvästi hyvin kiltti ihminen, mutta tyttö ei arvosta kiltteyttäsi yhtään vaan päinvastoin testaa, kuinka törkeää käytöstä sinä olet valmis häneltä sietämään. Ikävä kyllä moni nainen ei pidemmän päälle jaksa "liian kilttiä" miestä, jota saa kohdella miten vain. Silloin tulee helposti tarve testata, missä se miehen sietokyvyn raja menee (vai onko sellaista ollenkaan).

Tyttö toimii ehdottomasti väärin, enkä tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa. Tulevaisuuden kannalta sanon kuitenkin vinkkinä, että edellytä naisen kohtelevan sinua yhtä hyvin kuin sinäkin kohtelet häntä. Muuten olet aina suhteissa se "tossukka", jonka joku justiina polkee jalkoihinsa ja sitten heittää pois kuin vanhan rätin.

[/quote] NIIN TOTTA!!!

Vierailija
48/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin ALOITTAJA!

No vaikea se on lähteä, kun tuntee itsensä jo niin paskaksi kun tätä on jatkunut yli puoli vuotta ja ensimmäiset 3-6kk seurustelusta oli täydellistä aikaa. Tunnen myös, että olen ns. velkaa tyttöystävälleni teoillani, etten lähde pois suhteesta :(

En ole pettänyt, enkä mitään sinne päinkään koskaan mutta oon syyllistänyt..

Mun on hirveen vaikea erottaa oikeaa ja väärää, tyttöystäväni on ollut suht. suosittu aina ja minä taas olen ollut kiusattu ym. vaikka varmasti vaikea päältä päin huomata se nykyään. 

En kestä tätä enään :(

Vaikeinta oli kertoa omille vanhemmille asiasta, kun he niin pitävät tästä tytöstä ja kannustavat että oltaisiin yhdessä.. en viitsinyt kertoa mistään ongelmista sen tarkemmin..

Vierailija
49/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 23:31"]Poikaseni, sinua on pantu henkisesti perseeseen ja lujaa! Nyt sitten valitset, vedätkö housut jalkaan ja lähdet kävelemään vai pyllistätkö ja ojennat sille uudelle miehelle liukkaria.

[/quote] *huutonaurua

Vierailija
50/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuinnostuksen jälkeen tyttöystäväsi toisin sanoen kyllästyi. Tapa, jolla hän sinua kohteli, muuttui sen myötä. Sinä olet mokannut jotain ja tyttöystävä antoi sen anteeksi? Pitääkö tähän asti paikkansa? Se kuules ei tarkoita, että jäät velkaa tai sinua saisi kohdella huonosti.

Et ole kiitollisuudenvelassa tuosta. Etkä myöskään siitä että hän "suositumpana" seurustelee sinun kanssasi. Sinulla on täysi oikeus lähteä suhteesa, jossa voi pahoi. Älä jää tuleen makaamaan.

Vierailija
51/278 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuinnostuksen jälkeen tyttöystäväsi toisin sanoen kyllästyi. Tapa, jolla hän sinua kohteli, muuttui sen myötä. Sinä olet mokannut jotain ja tyttöystävä antoi sen anteeksi? Pitääkö tähän asti paikkansa? Se kuules ei tarkoita, että jäät velkaa tai sinua saisi kohdella huonosti.

Et ole kiitollisuudenvelassa tuosta. Etkä myöskään siitä että hän "suositumpana" seurustelee sinun kanssasi. Sinulla on täysi oikeus lähteä suhteesa, jossa voi pahoi. Älä jää tuleen makaamaan.

Vierailija
52/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vanhempasikin toivovat sinun olevan onnellinen..? Tuskin haluaisivat sinun jatkavan tytön kanssa, jos hän tekee sinut onnettomaksi.

Vierailija
53/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta jotkut naiset oikeasti käyttäytyvät todella itsekkäästi ja tarvitsevat sellaisen miehen, joka näyttää missä kaappi seisoo voidakseen arvostaa tätä. Tietysti se on aika väärin, kaikkiahan pitäisi arvostaa ja kohdella ystävällisesti, mutta jotkut vain ovat oman kauneutensa / nokkeluutensa / minkä hyvänsä sokaisemia ja kuvittelevat voivansa käyttäytyä miten vaan. Oma paras ystäväni on tällainen - vuosikaudet hän pyöritteli miehiä juuri noin kuin sinulle on tehty eikä arvostanut heitä pätkääkään. Sitten kun hän löysi sellaisen miehen, joka todellakin uskaltaa suuttua ystävälleni jos hän on tehnyt väärin eikä jää hetkeksikään katselemaan typerää pompottelua, ystäväni muuttuikin yhtäkkiä tosi ihanaksi tyttöystäväksi ja arvosti tätä miestä tuhat kertaa enemmän kuin kaikkia aikaisempia yhteensä. Nyt he ovat olleet jo viisi vuotta onnellisesti yhdessä. Jotkut nyt vaan tarvitsee ne rajat, vähän niin kuin näin heppatyttönäkin jotkut hevoset on sellaisia, että pompottavat ihmisiä miten sattuu jos niille ollaan liian lepsuja.

Ystävänikin sanoi, ettei osannut kunnioittaa niitä teiniaikojen poikaystäviään, kun antoivat kohdella itseään ihan miten vaan. Ystäväni saattoi esimerkiksi suudella baarissa toista miestä, ja nämä hänen exänsä vain anelivat häntä jäämään. Nykyään on kyllä saanut vähän järkeä päähänsä ja katuu silloista käytöstään, mutta kun kukaan ei koskaan sanonut hänelle vastaan ja hän sai aina olla kuinka oikutteleva prinsessa hyvänsä, niin kai siinä sitten järki sumentui?

Eli suosittelen nyt ihan tosissaan että pistät tyttöystäväsi tilille. En ymmärrä mistä hyvästä sinä muka olisit hänelle velkaa yhtään mistään? Kuulostat fiksulta tyypiltä ja ansaitset ystävällisen ja kivan tyttöystävän, älä alistu tuollaiseen kohteluun! Koita vain hankkia itsellesi itsetunto ja itsearvostus, tuo ei oikeasti ole tasa-arvoinen molemminpuolinen rakkaussuhde. Sitten kun sellaisen vielä koet, ihmettelet itsekin miten et tullut pistäneeksi nykyisen tyttöystäväsi käytökselle stoppia jo aikaisemmin.

Vierailija
54/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi olla viisasta mennä nukkumaan. Ajatuksesi ovat ehkä aamulla selkiytyneet :) Pikkutunneilla ei yleensä ole kovin hedelmällistä pohtia tällaista asiaa.

Vierailija
55/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin 187. Lisäisin vielä, että mielestäni epäterve tilanne on edennyt niin pitkälle, että sinä tuskin saat tyttöä lopettamaan leijailua. olet liian alistettu nyt. se olisi pitänyt tehdä heti seurustelun alussa, jos olisi silloinkaan onnistunut. toivotaan että olen väärässä. Kaikkea hyvää sinulle <3

Vierailija
56/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin ap.

Kumpa tyttöystävä vaan voisi muuttua, tiedän kyllä että hän on sisimissään hyväntahtoinen ihminen :/

Se on vaikeaa silti erota, kun rakastan häntä liikaa.. tässä ole enään edes mitään järkeä :/ Eikä hän ole narsisti.

Mulla on niin paljon tunteita pelissä, että tää on melkeen mahdottumuus erota tässä vaiheessa enään.. voi vittuh :/

Vierailija
57/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä antaa aikaa kasvaa. Tyttöystäväsi  kuulostaa tosi herkälTä. Ammattiapuun suosittelisin. Saisi käsitelläasioita. Sinulla on tasapainoinen tila, ainakin kirjoituksestasi saa sellaista kuvaa. Analysoit ja järkeilet. Miten pitkälle olet valmis menemään. Mistä välität. Oman itsen yli ei kannata toisenongelmien antaa mennä. Jos voit  luottaa, ettei petä niin asiatparemmin. Jos joudut epäilemään paljon, niin se syö voimavaroja. se vertailu on mielestäni tosi ikävää ja epäasiallista. Sellaiseen voi tottua. Eikä se ole hyvä. Ja jos tyttöystäväsi ei ole vielä valmis vakiintumaan, niin ehkä annat hänen olla ja kasvaa. Välittäminen on hieno asia, uhrautuminen ei ole niin hieno asia .Ainakaan suhteessa, joka on nuori. Oman elämän kunnioittaminen jasitten toisen. Olet fiksu mies. Löydät kyllä ratkaisun

Vierailija
58/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asioita voi tietää suhteen alussa. Nyt olet siinä tilanteessa, että ei enää tunnu hyvältä. Nyt teet ja toivon, että uskallat tehdä ratkaisuja. Jos alistut vaiin, niin se tyttöystävällesi on merkki lapatossusta ja hän mielessään lattaa sinut. Et saa kunnioitustaan. Mitä rakkaus on? Puhua. Miksi haluaa loukata tahallaan....sitähän tuo käytös on. Psykologisointia ei kannata viedä liian pitkälle. Kyllä tyttöystäväni pärjää. Jos sanot tuollaiselle alistavalle vähättelevällekäytökselle " kiitos, ei käy", voit saada oman kunnioituksesi ja toisenkin. Ainakin omasi.Voikkaan, että tyttöystäväni tulee ruinaamaan sinua takaisin, jos lähdet. Mieti mitä sinä oikeasti itse haluat ihmissuhteelta. Onko tämä sitä? Mitä se olisi? Listaa asioita mitä toivot ja mitä et. Opettele tuntemaan itsesi ja toiveesi. Se prinsessa tupsahtaa sitten aikanaan. On hyvä tietää mitä toivoo ja haluaa. Se voi meinaan toteutua. Kyllä sen sitten tietää vaikka pikkuhiljaa.

Vierailija
59/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko ei ole erota, jos ei halua. siihen täytyy kuitenkin valmistautua. ehkä tyttö tulee järkiinsä. jos ei, niin sinun on valittava jäätkö kärsimään vai lähdetkö. valinta on sinun. sanot olevasi jo niin syvällä tunteidesi kanssa, että lähteminen tuntuu vaikealta. se tulee aina vain vaikeammaksi, mitä pidemmäksi aikaa jäät. kuinka pahasti hänen pitää sinua satuttaa, että älyät lähteä? vai jäätkö kerjäämään murusia kuin joku koira

Vierailija
60/278 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset on taas todistettu huoriksi, yllätyitkö? vitun homo ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän