Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?

Vierailija
19.12.2020 |

Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.

Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.

Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.

Kommentit (465)

Vierailija
141/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin 2v sitten, 10v suhteesta. 2 lasta on, koululaisia. En kaipaa enää perinteistä suhdetta. Tuskin haluan enää ketään kanssani asumaan. Pärjätään lasten kanssa hyvin, on oma talo jne. Ainut mitä kaipaan, on seksi ja muukin läheisyys. Mutta en halua joka ilta tähän jotain miestä pyörimään. Onneksi on parikin miestä, jotka näitä tarpeita hoitaa. Ja ainakaan toinen ei mitään vakavaa halua ja hänelle on ok myös muut miehet minulla. Ja minulle ok että hänellä ehkä muita. Toinen on vielä aika tuore tapaus, mutta ainakin se käsitys, että seksiä hänkin lähinnä haluaa. Molemmat todella komeita, pitkiä jne, joten mikäs tässä.

Mistä löysit kivaa seksiseuraa? Itse olen törmännyt vain ilkiöihin, jotka arvostelee kroppaa eivätkä halua, että nautin seksistä kunhan hoitavat itsensä.

Muuten tuo kuvio vaikuttaa hyvältä ja itsellä on samanlainen tilanne.

Tämä ensimmäinen mies tuli muuta kautta tutuksi. Meillä ei homma toimisi parisuhdemielessä, joten sinänsä helppoa, kun ei pääse liikaa tunteita kehittymään. Hän kun on juuri tällainen hieman itsekäs jne. Kaverina kyllä ok ja seksi on hyvää. Tämä uudempi tapaus on ihan tinderistä. Hän ei ole suomalainen (kuitenkin euroopasta) joten ei ole sellainen perusjuntti.

Vierailija
142/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin 2v sitten, 10v suhteesta. 2 lasta on, koululaisia. En kaipaa enää perinteistä suhdetta. Tuskin haluan enää ketään kanssani asumaan. Pärjätään lasten kanssa hyvin, on oma talo jne. Ainut mitä kaipaan, on seksi ja muukin läheisyys. Mutta en halua joka ilta tähän jotain miestä pyörimään. Onneksi on parikin miestä, jotka näitä tarpeita hoitaa. Ja ainakaan toinen ei mitään vakavaa halua ja hänelle on ok myös muut miehet minulla. Ja minulle ok että hänellä ehkä muita. Toinen on vielä aika tuore tapaus, mutta ainakin se käsitys, että seksiä hänkin lähinnä haluaa. Molemmat todella komeita, pitkiä jne, joten mikäs tässä.

Mistä löysit kivaa seksiseuraa? Itse olen törmännyt vain ilkiöihin, jotka arvostelee kroppaa eivätkä halua, että nautin seksistä kunhan hoitavat itsensä.

Tämä ensimmäinen mies tuli muuta kautta tutuksi. Meillä ei homma toimisi parisuhdemielessä, joten sinänsä helppoa, kun ei pääse liikaa tunteita kehittymään. Hän kun on juuri tällainen hieman itsekäs jne. Kaverina kyllä ok ja seksi on hyvää. Tämä uudempi tapaus on ihan tinderistä. Hän ei ole suomalainen (kuitenkin euroopasta) joten ei ole sellainen perusjuntti.

Minunkin nuori rakastaja on ulkomaalainen (Euroopasta). Innoissaan suomalaisesta, vanhemmasta naisesta. Seksi on tosi hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin aloituksen, mutta sieluni silmillä näen miehen, joka vain pyörii kotona aiheuttaen lisätyötä.

Olen toista kertaa naimisissa, eikä kumpikaan miehistä ole aiheuttanut minulle lisätyötä. He ovat ihan itse hoitaneet itsensä. Vaikka minulla ei olisi tunnesidottä, vaan mietin vain miestä joka on olemassa - niinnkumpikaan heistä ei ole ole ylimääräinen vaiva, joka pyörisi jaloissa.

Eli en ymmärrä, mistä ap puhuu.

Vierailija
144/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, enkä tarvitse. Tiesin jo hyvin nuorena, että haluaisin lapsia, mutta miestä en välttämättä. Ja näin se on mennytkin, lapsia on, ei miestä ja olen onnellinen. Olen kyllä pari kertaa asunut miehen kanssa. Kyllähän se parhaimmillaan ihan mukavaa oli, mutta vielä mukavampaa yksin. En syytä miehiä tästä, he olivat oikein ok, en vaan itse ole sopiva perinteiseen saman katon alla asumiseen ja parisuhteeseen muutenkaan.

Vierailija
145/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.

Ai että, olin unohtanut miesten kaljailtamat ja emänmöinnit! No totta. Niitäkään ei ole ikävä. Ja sitä musiikin huudatusta ja huutoa kaikki viikonloput. Rauhallista oli vain kun mies lähti baariin. Ei ole ikävä sitäkään.

Mitä sitten yleensä viikonloppuisin teet? Aamulla pitsinnypläystä ja illalla pää täyteen parista punaviinipullosta kotona?  Voi kun ihanaa ja voimaannuttavaa... <3

Vierailija
146/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä. En kaipaa miestä. sotkemaan minun ja lapseni kotia. En aio passata ketään tai alkaa käyttämään viikonloppuvapaita toisen perheen tapaamisiin ja äijäporukoiden kaljailtojen kestitsemiseen. Ei kiinnosta. Ja mitä seksiin tulee, onneksi on hieromasauvat.

Ai että, olin unohtanut miesten kaljailtamat ja emänmöinnit! No totta. Niitäkään ei ole ikävä. Ja sitä musiikin huudatusta ja huutoa kaikki viikonloput. Rauhallista oli vain kun mies lähti baariin. Ei ole ikävä sitäkään.

Mitä sitten yleensä viikonloppuisin teet? Aamulla pitsinnypläystä ja illalla pää täyteen parista punaviinipullosta kotona?  Voi kun ihanaa ja voimaannuttavaa... <3

Yritä nyt uudestaan. Keksit kyllä monenlaisia vapaa-ajanviettotapoja, jos harrastat muutakin kuin ryyppäämistä.

Vierailija
147/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta voimaantumista. Ei voi uskoa...kaikki kuitenkin kaipaa omaa prinssiään

mies52v

Sanoo eronnut mies, joka ei saanut edes omaa kämppäänsä itse siivottua.

Vierailija
148/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta voimaantumista. Ei voi uskoa...kaikki kuitenkin kaipaa omaa prinssiään

mies52v

Toiveajattelua. Muutenkin hauska lukea, mitä "mies52v" on täällä lauantai-iltana selittänyt. Epätoivo ja epäusko näyttää vahvasti iskevän, kun hän huomaa että "omaa prinssiä" ei niin moni nainen enää haikailekaan. Paljon häntä nuoremmatkin on lopettaneet jo kumppanin etsinnän omasta tahdostaan.

Mies52v. joutunee hakemaan prinsessan Aasiasta itselleen, muuten saa taivastella "uskomatonta voimaantumista" täällä palstalla lauantai-ilta toisensa jälkeen ja mennä sitten yksin omaan sänkyyn nukkumaan ja näkemään märkiä unia unelmien prinsessasta...

Mieshän on ihan oikeassa. Tämä viestiketju taitaa olla vain naisten voimafantasiaa. Ainakin jossain toisessa keskustelussa kovasti väitettiin ettei Tinderistä tilailla mitään kertapanoja tai harrasteta FWB -suhteita. Ja nyt sitten muka kaikilla nelikymppisillä naisilla on tällaisia virityksiä. Koittaisivat nyt päättää. :D

Vierailija
149/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Toiveajattelua. Muutenkin hauska lukea, mitä "mies52v" on täällä lauantai-iltana selittänyt. Epätoivo ja epäusko näyttää vahvasti iskevän, kun hän huomaa että "omaa prinssiä" ei niin moni nainen enää haikailekaan. Paljon häntä nuoremmatkin on lopettaneet jo kumppanin etsinnän omasta tahdostaan.

Mies52v. joutunee hakemaan prinsessan Aasiasta itselleen, muuten saa taivastella "uskomatonta voimaantumista" täällä palstalla lauantai-ilta toisensa jälkeen ja mennä sitten yksin omaan sänkyyn nukkumaan ja näkemään märkiä unia unelmien prinsessasta...

Mieshän on ihan oikeassa. Tämä viestiketju taitaa olla vain naisten voimafantasiaa. Ainakin jossain toisessa keskustelussa kovasti väitettiin ettei Tinderistä tilailla mitään kertapanoja tai harrasteta FWB -suhteita. Ja nyt sitten muka kaikilla nelikymppisillä naisilla on tällaisia virityksiä. Koittaisivat nyt päättää. :D

Väitän, että kaikki naiset haluaa kyllä prinssin, mutta kun niitä on vähemmän. Ennemmin ovat yksin kuin ei-prinssin kanssa. Ja he ovat elämässään törmänneet vain niihin ei-prinsseihin. Siitä tämä ketju kertoo.

Vierailija
150/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin näin, että kyllä se ajatus parisuhteista on aika lailla muuttunut iän myötä. Nuorena ajattelin että se on elämän ainoa tarkoitus ja tapan itseni, jos en saa miestä.

Ei ole ihan niin dramaattista se ajattelu enää nykyään 😄.

Minusta on ihan ok jos löytyy vielä joku mukava mies, mutta sen pitää todellakin olla sitten tosi mukava. Annoin nuorena liikaa anteeksi kaiken maailman luonnevikoja ja minäkin olin sellainen miellyttäjä, unohdin välillä itseni kokonaan.

Se tietty kääntyi itseäni vastaan ja pilasi parisuhteeni, joka oli muuten ihan ok. Nykyään osaan olla terveellä tavalla itsekäs, että olisin varmaan parempi parisuhdekumppani.

Mutta en minä ketään aktiivisesti etsi, olen niin tottunut yksin oloon. En silti täysin pois sulje parisuhdetta. Jos löytyy mukava mies niin mikä ettei.

Vierailija
151/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

☺️ 😊 😇 🙂 🙃

Tämän takia mammat on niin ihania. Joka yö kun se dildo on käytössä, yllätys, yllätys, mietitään lihaksikasta karvasta miestä😉

mies52v

Minulla ei ole dildoa. Naisilla on klitoris josta se nautinto tulee.

Mutta eihän 52 vuotias pappa sitä tiedä, vähän armoa nyt vanhuksille

Vierailija
152/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään arkeeni, oli se mies, nainen, lapsi tai joku elukka. Pthyi...

Vierailija
153/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Olen se kenelle vastasit. Olet aika yksinkertainen, jos luulet, että kaikki maailman naiset ajattelevat kuten tässä ketjussa. Tämä ketju nimenomaan koskee naisia, jotka eivät halua miestä arkeensa (kuten aihekin kertoo). Mutta koska Mies52v. tulee juuri tähän ketjuun jankkaamaan, että "kaikki kuitenkin kaipaa omaa prinssiään", niin tämä ketju on selvä osoitus hänelle ettei näin ole.

Ja näin sanoin itsekin omassa kommentissani. Mies52v. tässä ketjussa puhumassa ketjun aiheen vastaisesti oli siis aiheena kommentilleni, ei se että jossain toisissa ketjuissa naiset toivoo itselleen parisuhdetta.

Meitä on nimittäin monenlaisia naisia tässä maailmassa. Toiset toisissa ketjuissa toivovat parisuhdetta itselleen, mutta tässä ketjussa kommentoivat naiset eivät. Näin se vain menee, maailma ei ole mustavalkoinen ystäväiseni. :)

Vierailija
154/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Väitän, että kaikki naiset haluaa kyllä prinssin, mutta kun niitä on vähemmän. Ennemmin ovat yksin kuin ei-prinssin kanssa. Ja he ovat elämässään törmänneet vain niihin ei-prinsseihin. Siitä tämä ketju kertoo.

Prinssinkin pieru haisee sille ihtelleen, joten ei kiitos. Mulle riittää omat, niissäkin on liikaa.

Vierailija
155/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Asia ei ole näin. Paljon et näköjään asiasta tiedä, tai defenssisi estävät huomaamasta.

Vierailija
156/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Kaikilla? Eihän niitä ole edes kaikilla tähän nimenomaiseen ketjuun vastanneilla, saati sitten heillä, jotka eivät ole koko ketjuun kirjoittaneetkaan (kun eivät tunnista itseään aloituksesta).

Oletko vähän yksinkertainen?

Vierailija
157/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miestä ei tarvitse edes seksiin. Kuka kaipaa jotain örisevää ja hikistä puhisijaa pumppaamaan muutaman kerran ja sitten ähkäisemään? Sitten pitää kuunnella jotain kuorsaamista?

Vierailija
158/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Puhtaat panot löysin alaston suomesta. Jotkut haluaa vaan kirjoitella, osa osaa tulla paikalle. Luota vaistoon, silleen mäkin valitsin parhaimmat.

Siellä pystyy ihan hakemaan niitä mitkä etsii seuraa.

Vierailija
159/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Ketju on täynnä katkeria miehiä joita vtuttaa se, että naistrn elämä ei pyöri miesten ympärillä. Ikävää- not.

Vierailija
160/465 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaminen kompromissien tekoon vähenee kun tulee ikää.

Tulee ehdottomaksi joissain asioissa ja on mieluummin itsekseen jotta asiat sujuu. Moni myöhään tavannut säilyttää oman asunnon ja oleilee vuorotellen kummankin luona. Mulla on näin. Haluan olla itsekseni kun olen tylsimmilläni, mutta kun on virtaa ja jotain annettavaa toiselle niin mielellään tapaan rakastani. N50