Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?
Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.
Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.
Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.
Kommentit (465)
En ota arkeen vaivoiksi ukkoa. En jaksa selitellä ihmisille kuitenkaan sen enempää. Seksi ja raha on se mitä otan miehistä. Muuta en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä turhaan. Aina voi etsiä yhden yön panoja. Niin me sitoutumiskammoiset miehetkin teemme.
Te yritätte tehdä kun olette halpoja lorttoja.
Naisia ei kiinnosta tautinen irtomuna.
En halua miestä. Niitä on nähty.
Vau, onpas täällä negatiivisia ajatuksia miehistä 😅 Ei tietenkään pidä olla kenenkään kanssa, jos ei halua, mutta pakko kyllä sen verran sanoa että teillä on kyllä todella huonoja kokemuksia tai sitten olette psyykanneet itsenne ajattelemaan negatiivisesti.
Parhaimmillaan se mies on sielunkumppani, joka jakaa ajatukset, arvot ja arjen. Tuplaa ilot ja puolittaa murheet. Joku jonka kanssa harrastaa, matkustaa, tehdä ruokaa, ulkoilla, mökkeillä, remontoida, tehdä pihahommia, viettää perheaikaa, haaveilla, asettaa yhteisiä tavoitteita, vaihtaa ajatuksia. Joku joka tukee ja auttaa, tuo hymyn huulille huononakin päivänä.
Jos et sopivaa tapaa, niin ei tietenkään kiinnosta miestä ottaa, mutta jos tapaat, muutat varmasti mielesi.