Muita naisia jotka ei halua miestä arkeensa?
Oon koko ikäni ajatellut että mies se on oltava. Muutaman kerran oon seurustellut pitempään, ne on aina päättyneet. Viimeisimmästä suhteesta yksi alakouluikäinen lapsi.
Nyt on ikää vähän yli 40v ja oon alkanut miettiä haluanko miestä enää ollenkaan elämääni. Raskain pikkulapsivaihe on takana, ja alkaisi olla aikaa jo omillekin jutuille. Välillä harvoin kaipaan miehen seuraa ja läheisyyttä mutta en niin paljon, että olisin enää valmis siihen, että joku mies pyörisi jatkuvasti kotona. Oon aikanaan pyrkinyt miellyttämään miehiä liikaakin ja nyt se vaaka on jotenkin napsahtanut toiseen asentoon, ei tee mieli miellyttää enää ketään. Kaipaan omaa aikaa.
Onkohan tää joku ikään ja hedelmällisyyden hiipumiseem liittyvä vaihe vai onko muilla samaa? En siis kaipaa miestä enää lapsentekoon, en elättämään enkä oikein arkeakaan jakamaan. Keskityn mielellään itseeni ja lapseeni. Tilanne voi tietysti olla eri kun lapsi lähtee kotoa.
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä miellyttämisjuttu on?
Lasten lisäksi useimmat joutuu siivoamaan miehenkin jäljet, tekemään eväät ja antamaan. Tajuan nykyään paremmin miksi jotkut haluaa saada lapset yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Kai tulee kasvatuksesta että työtä tekemällä ansaitsee hyväksynnän. Siis nimenomaan parisuhteessa, työelämä erikseen. Naisen tehtävä on olla se uupumaton työhevonen jonka päivä alkaa ennen muita ja loppuu muiden mentyä nukkumaan. Minulla on tietysti vielä kristillinen kasvatus pohjalla, että kilvan pitää puolisoa palvella. Nykyajan miehet vain ei tee mitään vaan heittäytyy kehitysvammaiseksi ja neliraajahalvaantuneeksi suhteessa. Joten työtaakka jää yksin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia vaivaava ongelma. Paapotaan miestä suhteen alussa, mies tottuu paapomiseen ja passivoituu ja alkaa näkemään naisen itsestäänselvyytenä, naista alkaa veetuttaa koko ukko.
On teillä ollu ihania miehiä, se ei kuitenkaan ole koko totuus ja muunlaisiakin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintoista että jollekin on niin pelottavaa se, että naiset ei välttämättä halua pitkää suhdetta, että pitää tulla provosoimaan ja pätemään tällaiseen keskusteluun, jossa vaihdetaan tuntemuksia samanhenkisten kesken. Aikamoista. Tavallaan todistaa monen pointin täällä.
Mitä ne pointit on? Kiinnostaisi kuulla. En tunne tosiaankaan ainuttakaan naista joka ei kaipaisi kumppania itselleen. Nyt puhutaan siis aikuisista naisista.
mies52v
Minä tunnen montakin. Onpa siellä yksi ikisinkkukin ystävissäni kun ei ole ikinä miestä vaivoikseen kokeillut ottaa. Minua itseasiassa kauhistuttaa ajatus että vielä joutuisin työleirille jota parisuhteeksi kutsutaan. Nautin siitä kun voin ostaa palveluja ja minä olen hemmottelun kohde. Minä saan istua ja muut juoksee. Aivan parasta :)
Nainen haluaa luonnostaan rakastaa omaa prinssiään.😀
Mies52v
Ei ole sen arvoisia. Minä tarvitsen rakkautta. En sano myös. Koska en ikinä enää aio rakastaa miestä. Rakastan vihdoin itseäni.
Kirjoitin väärin. Tarkoitin "palvella". Kun taas se oikea osuu kohdalle, niin se on mammalla naks😍
mies52v
Se hyvä puoli siinä on, että kun on useamman aikuisen miehen äiti, niin siinä tulee niin kovaksi että mikään ei enää mene panssarista enää läpi, varsinkaan mies lätinät ja lirkutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia vaivaava ongelma. Paapotaan miestä suhteen alussa, mies tottuu paapomiseen ja passivoituu ja alkaa näkemään naisen itsestäänselvyytenä, naista alkaa veetuttaa koko ukko.
Mies alkaa kohtelemaan huonosti kun sitä "paapoo". Siinähän se ongelma on kun kotiolot menee sietämättömiksi ja jopa hengenvaarallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
On teillä ollu ihania miehiä, se ei kuitenkaan ole koko totuus ja muunlaisiakin on
Mulla on kulut jakava ja kotitöihin osallistuva mies. En vaan jaksa enää hänen jälkeen lähteä toiselle kierrokselle. Parisuhteessa joutuu laittamaan itsensä henkisesti likoon. Otan usein omaa aikaa etten sano toiselle pahasti. Työ kuormittaa sen verta pahasti ettei sitä oikein jaksaisi seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä turhaan. Aina voi etsiä yhden yön panoja. Niin me sitoutumiskammoiset miehetkin teemme.[/
Kun ne yhden yön panot ei kiinnosta. Vakituisessa suhteessa saan naisena parempaa seksiä. Mutta kun sitä 40-50v miestä - joka ei haluaisi sitä ’perinteistä parisuhdehelvettiä - ei löydy. Tuon ikäluokan miehet ovat joko varattuja ja hakevat ’vaihtelua’ avioseksiin tai jo pahimmillaan ’kolmannella’ kierroksella ja edelleen hakemassa yhteenmuuttoa jne.
Missä on ne miehet, joiden kanssa tehdä asioita, nauttia fyysisesti ja olla vaan - ilman yhteistä osoitetta ja sitä myötä suhteen väkisinkin laimenemista?
Vierailija kirjoitti:
Kukapa sitä jonkun kanssa yhdessä olisi vain siksi että niin kuuluu tehdä, minä en ainakaan. Että se siitä yhteiskunnan paineesta.
Itse olen yli 50 v ja miehen kanssa tuskin enää haluaisin olla ellei todella mukavaa kumppania osuisi kohdalle. Miehet on ok mutta en tarvitse enää mihinkään. Se aika on ohi.
Mä aloin ajatella noin 31-vuotiaana avioeron jälkeen (jonka itse halusin, mies ei olisi halunnut erota). Nyt nelikymppisenä ja ilman kumppaneita 9 vuoteen en ole mieltäni muuttanut, elämä on paljon parempaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mielenkiintoista että jollekin on niin pelottavaa se, että naiset ei välttämättä halua pitkää suhdetta, että pitää tulla provosoimaan ja pätemään tällaiseen keskusteluun, jossa vaihdetaan tuntemuksia samanhenkisten kesken. Aikamoista. Tavallaan todistaa monen pointin täällä.
Mitä ne pointit on? Kiinnostaisi kuulla. En tunne tosiaankaan ainuttakaan naista joka ei kaipaisi kumppania itselleen. Nyt puhutaan siis aikuisista naisista.
mies52v
Minä tunnen montakin. Onpa siellä yksi ikisinkkukin ystävissäni kun ei ole ikinä miestä vaivoikseen kokeillut ottaa. Minua itseasiassa kauhistuttaa ajatus että vielä joutuisin työleirille jota parisuhteeksi kutsutaan. Nautin siitä kun voin ostaa palveluja ja minä olen hemmottelun kohde. Minä saan istua ja muut juoksee. Aivan parasta :)
Mies52v
Ei ole sen arvoisia. Minä tarvitsen rakkautta. En sano myös. Koska en ikinä enää aio rakastaa miestä. Rakastan vihdoin itseäni.
Kirjoitin väärin. Tarkoitin "palvella". Kun taas se oikea osuu kohdalle, niin se on mammalla naks😍
mies52v
Se hyvä puoli siinä on, että kun on useamman aikuisen miehen äiti, niin siinä tulee niin kovaksi että mikään ei enää mene panssarista enää läpi, varsinkaan mies lätinät ja lirkutukset.
Höpöti, höpöti. Ootas kun mammaa joku alkaa taas tanssittaan, niin se on oksat pois ja taas mennään.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies52v
mies52v
Höpöti, höpöti. Ootas kun mammaa joku alkaa taas tanssittaan, niin se on oksat pois ja taas mennään.
mies52v
Minä en tanssi.
Jos eläisin yksin niin voisin saada parhaat puolet ja useammasta kuin yhdestä ihanasta miehestä, ilman niitä huonoja puolia, kuten rajoittaminen, takertuminen ja mustasukkaisuus. Enkä nyt puhu edes seksistä. Ehkä sitäkin joskus olisi jonkun kanssa, tai sitten ei. Sillä ei oikeastaan ole väliä.
Nii, no, miten sen ny kattoo. :D Ite oon miettyny, et jos jossain 35-40 -vuotiaana alkais käymää treffeil. Mutta, ku sil naisel ei tee mitään. :D Lapsii en haluu, enkä naimisiin ku tyyliin 20 vuoden jälkeen siitä, ku on tavannu. Olishan se se kivaa, jos olis toisen kaa se maailman paras tiimi, en mie sitä sano. :) Vaikee kattoo tulevaisuuteen noi pitkälle, et mitä sillon ajattelee, mut voipi olla iha mahollista, et naiset jää harrastusten ja kaiken muu varjoo. :)
Minä olen ratkaissut asian = en halua enää asua miehen kanssa niin, että tapailen kaksikymppisiä miehiä! Nuorukaisista löytyy paljon miehiä joille "riittää" kevyt tapailu. Oi ja se seksi nuoren miehen kanssa, todella hyvää ja tyydyttävää. Ei tarvitse dildoa käyttää, kun on nuori, komea, aina valmis rakastaja. 🙂 t. N41
Vierailija kirjoitti:
Miehinen näkökulma, erottuani 34-vuotiaana ajattelin, että löytäisin uuden puolison jakamaan arkea. Nyt olen todennut, että oman ikäisistä suurinosa ei halua asumaan saman katon alle. Itse en oikein perusta tuollaisesta eletään erikseen meiningistä. Ilmeisesti olen loppuelämän sinkkuna kun tässä iässä ei tuollaista perinteistä yhteistä elämistä ja asumista enää suosita.
M38
Miksi yhdessä asuminen on sinulle tärkeää? Etkö kaipaa omaa rauhaa, osaa/halua hoitaa itse kotitöitä? Itselläni nämä ovat enimmäkseen aina lopulta langenneet minulle. AP
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks elämäänsä tyytyväinen simkkuäiti. Lapsi on jo teini, arki sujuvaa ja leppoisaa. Kotona aina rauhallista. Työ, perhe ja ystävät ovat minulle tärkeitä. Seurustelin tässä taannoin mutta se loppui kun toinen oletti että ollaan yhdessä lapsivapainani joka hetki. Joka ikinen hetki. Aina. Juu ei kiitos. Kevytsuhteeseen olisin tyytyväinen mutta kaikki tapaamani miehet ovat näitä takertujia ja siamilaistuvaa sorttia. Siksipä sinkku ja hyvä näin. Vapaus on ihanaa eikä kukaan pidä hereillä kuorsauksellaan: silmät kirkkaina ja hymy huulilla uuteen päivään :)
Tässä yksi parhaista asioista. Ja saa ison sängyn ihan itselleen. Omaan tahtiin saa mennä nukkumaan ja herätä. Katsoa TV:stä mitä haluaa ja milloin haluaa. Matkustaa mihin haluaa ja milloin haluaa. Sopia lomansa miten haluaa ja milloin haluaa. Ylipäätäänkin tehdä mitä haluaa miten haluaa ja milloin haluaa. Kukaan ei ole rasittamassa, vetoamassa, kiukkuamassa, sotkemassa, kuorsaamassa, tai ylipäätäänkään säätämässä mitään rasittavaa enää. Kotityöt ja kokkaamiset vain yhden edestä. Ilomielin maksan kodin muista töistä ammattilaisille, jos en jotain osaa/halua itse tehdä - ei niitä varten kannata miestä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ratkaissut asian = en halua enää asua miehen kanssa niin, että tapailen kaksikymppisiä miehiä! Nuorukaisista löytyy paljon miehiä joille "riittää" kevyt tapailu. Oi ja se seksi nuoren miehen kanssa, todella hyvää ja tyydyttävää. Ei tarvitse dildoa käyttää, kun on nuori, komea, aina valmis rakastaja. 🙂 t. N41
Joutuu opettamaan. Turhan hätäsiä ja tulevat liian nopeasti. Yhden sain rakastumaan itseeni. Eip, dildo saa kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten lisäksi useimmat joutuu siivoamaan miehenkin jäljet, tekemään eväät ja antamaan. Tajuan nykyään paremmin miksi jotkut haluaa saada lapset yksinään.
Meilläkin menee lapsen kanssa nyt hyvin kun ei ole parisuhde riitoja enää kuten silloin kun oltiin lapsen isän kanssa yhdessä. Kotona on rauhallista ja mukavaa ja lapsen on hyvä olla myös isänsä luona. Ei yksinhuoltajuus ollut tavoitteena mutta parempi näin kuin jatkuva riitely.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu opettamaan. Turhan hätäsiä ja tulevat liian nopeasti. Yhden sain rakastumaan itseeni. Eip, dildo saa kelvata.
Joo, ei kaikki osaa nussi@, mutta kun löytää hyvän niin pitää siitä kiinni...tosin rakastumisen riski (miehellä) on....
Minä en mitään kotiorjaa kaipaa vaan yhteistä arkea, jossa jaetaan ilot ja surut. Kotityöt jaetaan tasan tai miten milloinkin on parasta. Edellisessä suhteessa minä olin se joka esim teki kaikki ruokahommat. Harrastan ruoanlaittoa. Ei minulla mitään ongelmia ole yksinkään elää kotitöiden suhteen.
M38